Dit postte je laatst ook al toch? Doe gewoon als je het graag wil weten. Niks te verkiezen. If anything gaat ze alleen maar harder balen dat ze je niet meer heeft.
Ja toen dat ik hoopte dat ze me uit zichzelf zou appen komende weken maar dat heeft ze niet gedaan. 
True true!
edit: heb meteen geappt 
Ik moet even zuinig doen dus spotify premium zit er de komende weken even niet in. Maar nu hoor ik dus weer die vreselijke reclames met o.a Micheal Buble… heb me nog nooit zo down gevoelt haha rot op met je christmas.
Ik moet aankomende week nog werken en dan heb ik een week vakantie. Zin in!!
Ik heb super leuk nieuw cadeaupapier gekocht en nu heb ik zin om van alles in te pakken
Ik was vandaag de marathon van Eindhoven aan het volgen op tv en nu heb ik in mijn hoofd gehaald om zelf volgend jaar de hele marathon mee te lopen. Ik kan alleen nu pas 7 km aan een stuk
.
Volgens mij heeft hij kiespijn
Is het toevallig diezelfde commentator die het tijdens het voetbalafscheid van Wesley Sneijder de hele tijd over zijn dochter had? 

Ik ontdek net de berichtverzoekenpagina op Instagram en blijkbaar heeft een kerel/jongen al maandenlang op allemaal stories gereageerd? Niks expliciets of zo, maar bijv.: “veel plezier!!!”. En “hahaha
” op dingen die helemaal niet zó ontzettend grappig zijn… Vind het heel awkward.
Maak een nieuw account en neem een proef abo voor 0,1 cent. Niks zo vreselijk als spotify met reclames
Hahaha jaa ik ga even mn vakantie uren declareren want die reclames kan ik echt niet aan .
Het regent buiten, het raam staat open en het ruikt nu zoo lekker binnen. Ik hou hier zo van.
Edit: nevermind het regent nu binnen en er zitten nu druppels op mn voorhoofd en mn telefoon. Ben nog in beraad of ik het raam dicht doe of niet.
Soms scroll ik door de H&M sale en dan staan daar echt dingen die ik 1. Nog nooit heb gezien, en 2. Zo lelijk zijn???
I mean, wat is dit 
vind dit echt zo’n anna nooshin top
Je kunt het!
Dit kun je 
Ja!
Oh sorry lekker laat
Hoezo heb je de capaciteiten niet? Juist in de zorg kan je doorgroeien als je twijfelt hebt. Motivaties is misschien nog wel belangrijker.
Ik heb zo’n heerlijke dag gehad en hoop dat ik net zo lekker zal slapen.