Wat je even kwijt wil #28

Soms scroll ik door de H&M sale en dan staan daar echt dingen die ik 1. Nog nooit heb gezien, en 2. Zo lelijk zijn???

I mean, wat is dit :woman_shrugging:

18 likes

vind dit echt zo’n anna nooshin top

10 likes

Je kunt het!

1 like

Dit kun je :heart:

1 like

Ja!

Oh sorry lekker laat

1 like

Hoezo heb je de capaciteiten niet? Juist in de zorg kan je doorgroeien als je twijfelt hebt. Motivaties is misschien nog wel belangrijker.

1 like

Ik heb zo’n heerlijke dag gehad en hoop dat ik net zo lekker zal slapen.

1 like

Oke het is net afgelopen en het concert was echt geweldig. Ze deden alleen maar oude hitjes dus iedereen was alleen maar aan het losgaan. Je ziet alleen echt totaaal geen spark tussen lange frans en baas b haha, dus weet niet of ze al weer echt vriendjes zijn, maar het concert was echt geweldig. Brace kwam ook nog opdagen om Moppie mee te zingen haha.

17 likes

Jammer dat het lichamelijk niet kan.
Biologie wordt namelijk in die vier jaar wel aangeleerd door anatomie.
Wel tof dat ze je verhalen vertellen.

Je hebt in de ggz ook regelmatig zij instromen . En afhankelijk van waar je werkt natuurlijk denk ik dat de ggz het minst belastend is voor je lichaam. En toch kan je een hele goede vpk zijn in de sector.

1 like

Geen idee waarom YouTube mij dit aanraadt, maar vanaf nu wil ik mijn cadeaus ook zo inpakken

1 like

Leuk, maar dat open randje dat je op het einde ziet stoort me.

2 likes

Heb buikpijn… :frowning:

It’s time for interpunction.

Ik kan dit nauwelijks lezen man.

4 likes

:frowning:

1 like

Ik hoest me al drie weken heeelemaal rot, vooral ‘s nachts en ik heb mijn vriend moeten beloven dat ik morgen de huisarts even bel voor een kuurtje pie maar ik haat dat echt zo ontzettend omdat die assistente je zo’n aanstel gevoel kan geven :frowning: zie er nu al tegenop

Fucking nachtmerrie.
Ik wil gewoon slapen en leuk dromen graag

Ik word straks geopereerd en ben knetter zenuwachtig ervoor.

Heb je wel een beetje kunnen slapen?
Veel succes/ sterkte!

Succes! Wil je vertellen waaraan?

Ik ga vandaag ontslag nemen