Wat je even kwijt wil #28

Oooooh ik dacht dat dat weer 30,- kostte! Slecht vooronderzoek. Thanks voor de tip, dan heb je inderdaad gelijk!

Maar goed, heb een muis van 2,- gevonden bij de Action en met dit beeldscherm is m’n nieuwer router eindelijk geïnstalleerd hahah

Pro-tip; ga niet op een laptop zitten.

15 likes

Dankjewel voor je reactie! Ik heb gekozen om het er niet meer over te hebben, omdat alles al ingewikkeld genoeg was dit weekend, en ik geen zin had om nog meer gedoe te veroorzaken

1 like

Waarom maak ik toch keer op keer de vergissing van die woonprogrammas te kijken. Nu rtl woonmagazine. Waar ze een prima huissie met mooie houten vloer gaan omturnen in een gedrocht met vinyl.
tumblr_n9xhewcnfD1smcbm7o1_400

7 likes

Ik moest nog iets afmaken voor werk, heb echt een draak van een document ingeleverd. Schaam me kapot maar ben er ook zo klaar mee dat ik het gewoon heb verstuurd. Had nog meer weken kunnen vragen om het af te maken, maar heb daar naast m’n andere werkzaamheden echt geen energie en tijd voor, dus nu maar een on-af ding ingeleverd. Gelukkig is mijn inzet niet hiervan afhankelijk. :see_no_evil:
En nu is het weekend dus bijna voorbij. Heb me vooral druk gemaakt en niet ontspannen. Moet echt wennen aan dit full time werkende leven met geen thuiswerkdagen het komende half jaar :frowning: (dat kon afgelopen maand wel). Hoe ga ik dat volhouden in hemelsnaam. Ja ik voel me zielig :stuck_out_tongue:

1 like

Ik stuur je even een dm!

Ik twijfel of ik moeder van oppasgezin ga appen om te vragen hoe het met de kiddos is. Mis ze zo :see_no_evil: maar voel me best opgelaten om er zelf naar te vragen…

Dit postte je laatst ook al toch? Doe gewoon als je het graag wil weten. Niks te verkiezen. If anything gaat ze alleen maar harder balen dat ze je niet meer heeft.

2 likes

Ja toen dat ik hoopte dat ze me uit zichzelf zou appen komende weken maar dat heeft ze niet gedaan. :stuck_out_tongue:
True true!
edit: heb meteen geappt :stuck_out_tongue:

1 like

Ik moet even zuinig doen dus spotify premium zit er de komende weken even niet in. Maar nu hoor ik dus weer die vreselijke reclames met o.a Micheal Buble… heb me nog nooit zo down gevoelt haha rot op met je christmas.

2 likes

Ik moet aankomende week nog werken en dan heb ik een week vakantie. Zin in!!

6 likes

Ik heb super leuk nieuw cadeaupapier gekocht en nu heb ik zin om van alles in te pakken

3 likes

Gatverdamme. Ik ging net in de rust vh voetbal even m’n h&m pakketje passen, zit er een gebruikte zakdoek in die broekzak :nauseated_face: Weet natuurlijk wel dat ik vast niet de eerste ben die 'm past, maar bewijs daarvoor achterlaten is niet nodig mensen.

13 likes

Ik was vandaag de marathon van Eindhoven aan het volgen op tv en nu heb ik in mijn hoofd gehaald om zelf volgend jaar de hele marathon mee te lopen. Ik kan alleen nu pas 7 km aan een stuk :sweat_smile:.

2 likes

Kan zeggen wat je wil over Kanye West maar zijn lach is echt vrolijk.

9 likes

Volgens mij heeft hij kiespijn

3 likes

Is het toevallig diezelfde commentator die het tijdens het voetbalafscheid van Wesley Sneijder de hele tijd over zijn dochter had? :joy::joy:

1 like

Ik ontdek net de berichtverzoekenpagina op Instagram en blijkbaar heeft een kerel/jongen al maandenlang op allemaal stories gereageerd? Niks expliciets of zo, maar bijv.: “veel plezier!!!”. En “hahaha :joy:” op dingen die helemaal niet zó ontzettend grappig zijn… Vind het heel awkward.

3 likes

Maak een nieuw account en neem een proef abo voor 0,1 cent. Niks zo vreselijk als spotify met reclames

1 like

Hahaha jaa ik ga even mn vakantie uren declareren want die reclames kan ik echt niet aan .

Het regent buiten, het raam staat open en het ruikt nu zoo lekker binnen. Ik hou hier zo van.

Edit: nevermind het regent nu binnen en er zitten nu druppels op mn voorhoofd en mn telefoon. Ben nog in beraad of ik het raam dicht doe of niet.

4 likes