Wat je even kwijt wil #30

Ik ben laatst naar het Zaanse koopmanhuis geweest! Was echt heerlijk

Ja echt bizar! Ik heb vandaag vooral het nieuws omtrent kick out zwarte piet gevolgd en was heel blij dat 1000+ mensen aan het demonstreren waren. Maar die blijdschap was van korte duur toen ik hier over las.

Ooh woow, kerstvakantie? Wij waren 2 nachtjes en daarna ben je het gebrek aan bank wel zat :’).

1 like

Ik heb gezeurd bij m’n vriend en mag vanavond m’n schoen zetten. Veel zin in, niet normaal :heart_eyes:

21 likes

wow ja ik had precies hetzelfde vandaag!

1 like

Als het goed is gaan wij net voor Sint samenwonen, ik hoooop dat dat lukt dan kan ik mini schoen cadeautjes en snoep kopen als verrassing.

7 likes

Bij even tot hier hadden ze net echt een goed punt vind ik. Het kwam hierop neer:

De meeste mensen die vóór zwarte piet zijn zeggen dat we aan de traditie vast moeten houden maar de traditie is vanaf 1840 steeds veranderd. De enige conclusie is dat zwarte piet met de tijd meegaat, verandert en dat de kinderen blijven genieten van het feest.

Ik vind dit wel een mooi, niet zo agressief argument voor in een discussie
 denk ik.

4 likes

Mn zusje en ik waren film aan het kijken en opeens is ze half op me in slaap gevallen :sweat_smile:
Haha zo schattig, nu moet ik haar nog in bed zien te krijgen

Edit: gelukt :blush::sweat_smile: dan gaan we maar naar bed toe haha
Slaap lekker iedereen

2 likes

Zou dit de reden zijn om de boot en het paard te vervangen vraag ik me nu af?

(Amerigo is met pensioen :see_no_evil:)

3 likes

Ah logisch!

:broken_heart::sob: Veel sterkte!!!

1 like

Whuut? Ik dacht dat het een eer was als je de intocht mocht organiseren.

Een vriend vertelde trouwens dat z’n dochter wel slapeloze nachten heeft gehad, want wat nou als de trein het opeens niet meer deed??
Edit : dit heeft die opgelost met dat het voordeel aan met de trein reizen is dat je er ook met de auto kan komen dus dat dat wel goed komt.

4 likes

De anti-roosshampoo die ik gebruik werkt niet goed genoeg (wrs omdat ik die kriebel van binnenuit krijg) dus heb een cortisonlotion gekregen van de dokter en het brandt zo lekker. Heb ik direct het idee dat het werkt

1 like

image

‘Pensioen’.

6 likes

Heeft iemand nog een geweldig brownie recept (mag ook met een twist zijn)? Ik denk dat ik morgen wat ga bakken voor iemand en chocola is denk ik altijd wel goed.

Ik heb vandaag weer 1 dagje gewerkt bij m’n oude werk in de lingeriezaak! Ben er al 2,5 jaar weg maar ze hadden iemand nodig om in te vallen. Was bang dat ik niets meer zou weten maar heb alle klanten goed kunnen helpen! (En mocht zelf op het eind vd dag een supermooie bh meenemen als ‘loon’ haha). Leuke dag!

17 likes

Uhu :joy:

Fuck ik heb zo’n last van prikkels en mijn hoofd joh. Ik word er echt niet goed van. Bluh. Net nu ik weer wat probeer op te bouwen met werken, krijg ik weer deze klachten. Ik word er even allemaal erg onzeker van. Komt ook vast doordat ik weer te veel blijf gaan en te weinig rust voor mezelf pak. Kak. Maar ik ben het hele rustig aan doen ook zo zat. Maar blijkbaar trek ik dit ook niet. Lekker confronterend dit.

Huh je kan met de auto toch niet iemand op het water oppikken? En klopt van die stress idd.

En bizar, ik hoop dat het een positieve ervaring was voor Apeldoorn en er meer steden volgen! (met roetveegpiet en de intocht faciliteren)

Het recept van Nigella! Haar chocoladetaart (devil’s food cake) en chocoladekoeken zijn ook superlekker.

Edit: deze: https://www.nigella.com/recipes/brownies. Mocht je ook niet van noten in je brownies houden: je kan ze er prima uit laten. Oh en chocolate chips en/of witte chocolade erdoorheen zijn ook lekker.

1 like