Wat je even kwijt wil #30

Ik ga ook!!

We vieren morgen Sinterklaas met vriendinnen incl eten. Heeft iemand nog lekkere ideeën wat ik zou kunnen maken?

Ik vind het wel echt duur, maar wil al lang graag heen, dus ja.

Ja, idem! Bijna 70 euro en dan zit ik alsnog best ver. Maar goed, ik ga niet vaak naar concerten en er zijn maar heel weinig recente artiesten waar ik echt fan van ben, dus voor die ene keer :sweat_smile:.

Een lekkere hartige taart? Bijvoorbeeld zoiets: https://kookidee.nl/recepten/hoofdgerecht/quiche-met-broccoli-cashewnoten-en-brie/ (super lekker deze)?

1 like
1 like

ADHD overwinning na 16 maanden: mijn winterjas van vorig jaar die nu met veiligheidsspelden vast zit ben ik NU naar de kleermaker aan het brengen

14 likes

Ik kan mij zo slecht concentreren vandaag sinds ik een geweldig idee voor een kinderboek heb. Ik wil dat gewoon gaan uitwerken en een uitgeverij benaderen. :upside_down_face:

6 likes

Nee het heeft niks met een feestdag te maken.

1 like

Heel lief dat ze appt na twee jaar!

4 likes

Heb echt zin in bitterballen

1 like

Ik denk dat ik vanavond maar the knight before Christmas ga kijken. Ik heb echt zin in een draak van een kerstfilm al vallen die mannen in die films bijna altijd tegen. :upside_down_face:

Dit is exact mijn plan, ik vroeg mijn nichtje of ze nog leuke slechte Netflixfilms wist en toen noemde ze deze. Met de toevoeging ‘Wel echt slecht’ erbij.

Leuk van je boekidee trouwens! Ben echt benieuwd! :smiley:

Ik hoorde gister op een iemand over dat al het sintspul en snoep in de winkels al bijna op is omdat de winkels niet meer willen aanvullen want die passen zich aan aan de nieuwe meerderheid in Nederland die blijkbaar op sinterklaas spuugt.
Ok.

Hier nog genoeg te koop hoor.

Ja hier dus ook daarom dacht ik ???

1 like

Nah, de Hema en Kruidvat hier wordt gewoon steeds aangevuld hoor :woman_shrugging:t3:

Wow morgen is alweer jaar geleden dat ik mijn huisje kreeg. Gaat snel zeg.

3 likes

Ik deed mee met De Lieve Sint! hoop dat dit teken talentje hier veel plezier aan heeft :hugs::hugs:

23 likes

Ben wel benieuwd wat je bron is, want in de supermarkt werkt het nog vooral op vraag en aanbod?