Ooohh ja herkenbaar! Heel frustrerend… Ik heb dus ook wel werkervaring maar ook niet in de richting waar ik nu heen wil. Elke keer krijg ik ook te horen dat ze het een prettig gesprek vonden maar toch voor iemand met meer ervaring in die richting kiezen Snap ook niet goed hoe je daar iets aan kunt veranderen… Ik heb maandag een sollicitatiegesprek, ergens waar ik al vaker heb gesolliciteerd maar toen door bovenstaande reden niet werd uitgekozen. Hopelijk nu wel. Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!!
Ik luister tegenwoordig de NRC podcast voor ik ga slapen. Zo intellectueel
Deze week vroegen leerlingen of ik Instagram heb en ze vonden het ongeloofwaardig dat ik er geen een heb omdat ik in hun ogen erg bij de tijd ben voor een docent. Maar ik heb echt geen Instagram.
En zit goeie erbij? Ben nu zelf benieuwd
Ik twijfel dus??? Echt heel raar want normaal blijft de melodie ook in mijn hoofd zitten. Maar als ik het zeker weet laat ik je het horen.
Thanks for making my birthday
Je hebt het even druk!
Die lunch uitstellen tot er afstel van komt, zodat ze ook niet begint over de verjaardag?
Waarom zeg je dit niet gewoon?
Ik heb een hele droge hoofdhuid en had daarom vandaag olijfolie op mijn hoofd gesmeerd in de hoop dat dat wat zou helpen. Nu is het mijn vriend nog nooit opgevallen als ik naar de kapper ben geweest, maar hij zei vanavond zomaar ineens: jezus wat is je haar shiny
Vind het wel lief al is deze hoeveelheid glans wel gewoon meer idiote vetheid haha
Spannend, ik ga voor je duimen!
Ja ik denk wel goed, heb er een positief gevoel bij en ben uiteindelijk een uur lang in gesprek geweest (was uitgenodigd via een open sollicitatie). Alleen ik ben er nog lang niet, komen in totaal 3 gesprekken mocht ik verder ‘komen’.
Man waarmee ik gesprek had was alleen echt heel knap haha. En op gegeven moment vroeg hij ‘heb je een relatie of ben je alleen’ (we hadden het over wie ik ben). Dus ik heel uitgebreid ‘Nee ik ben lekker alleen, geniet ik ook van. Wel een lange relatie gehad maarja, op een gegeven moment voelde dat als een broer/zus relatie’. En toen dacht ik al ‘jezus alsof dat er toe doet hahaha. En hij moest toen lachen en zei: ‘ja je hoeft verder niet in details te treden’. Ik kon wel door de grond zakken.
Ahhh zo herkenbaar, dat mensen dan een persoonlijke vraag stellen alleen mijn antwoord dan té persoonlijk is. Fijn dat je er een goed gevoel over hebt, hopelijk ben je door! Wel veel joh, nog drie gesprekken
Ik heb inmiddels gehoord dat ik ben aangenomen trouwens!!!
Ah neeee wat naar om te lezen ik kan me een beetje indenken hoe je je voelt (ging onverwacht uit met m’n ex toen we langeafstandsrelatie hadden en ik heel even in NL was, dus zat snel daarna ook alleen weer in het buitenland). Maar ja ik had daar gewoon stage als afleiding en was daar niet voor een reis waar je toch vooral van wil genieten… zo stom
Wees lief voor jezelf en gun jezelf ook genoeg rust nu! Want dit is super vermoeiend en die fysieke pijn is ook zo rot. Hoop dat je je snel wat beter voelt!
Ahh wat stom zeg, heb je verhaal een beetje gevolgd (wat een lulhannes). Hoop dat je snel kunt genieten van de meest fantastische plek op aarde, lekker afleiding zoeken en nieuwe mensen ontmoeten. Ga je rondreizen, en zoja waar ga je heen?
Iemand nog een leuk idee voor kadootjes om op mijn lootje te zetten? 20-25€
Ik heb me onlangs (opnieuw?) gerealiseerd dat mijn leven er momenteel uitziet zoals ik er als kind/tiener over droomde. En dat vind ik een hele rare, maar ook fijne gewaarwording. Er is namelijk veel niet gelopen zoals ik verwacht/gewild had, ik sta niet zo ver als ik gehoopt had en er is nog wel veel op aan te merken, maar eigenlijk is dit wat ik min of meer wilde. Als mensen me vroeger vroegen wat ik later wilde worden, had ik nooit een concrete job in m’n hoofd, maar wel een manier van leven, een lifestyle, alleen wist ik niet welke job daarbij paste. En die manier van leven heb ik nu wel.
Ik wilde onafhankelijk zijn en vrij, iedere week anders en met heel veel verschillende dingen bezig. Niet 1 job, die ik 5 dagen per week doe, maar verschillende projecten en avondschool en hobby’s. Musea, tentoonstellingen en (dans)voorstellingen. Veel boeken en mentaal uitgedaagd worden. Veel citytrips en reizen, een echte wereldburger. Verschillende levens die in elkaar verweven zijn. Waarbij ik 's ochtends bv. in Parijs ben, ik op de trein nog allerlei documenten doorneem en ik 's avonds naar een dansvoorstelling ga. Of overdag aan het werk en 's avonds naar een lezing. Of in de voormiddag alles druk aan het regelen voor 1 of ander passieproject, in de namiddag voor een andere job aan het werk en 's avonds kookles.
Ik zou er nog wel meer kunnen uithalen, maar in feite komt mijn leven wel in de buurt. En nu vind ik dat ik er nog meer moet van genieten.
(Sorry, dit is nogal random, maar dit moest ik even kwijt, haha.)
Een deel van mijn bestelling van Zalando is kwijt geraakt en ik baal zo erg want er zat een blazer in die ik morgen aan wilde.
Dit zou ik willen: boeken, kookboek, puzzel, gezelschapsspel, build your own robot/radio/retro arcade/…-kit, Arduino-onderdelen, ticket voor een voorstelling/optreden/cinema/museum, een zacht deken/plaid, abo op krant/tijdschrift.
Oh dit zou mijn broer ook heel leuk vinden denk ik! Is dit een random idee of heb je misschien een voorbeeld van een merk oid (wat ook leuk is voor volwassenen)?