Ik mocht van mijzelf een paar nette enkellaarsjes nog aanschaffen voor deze winter nadat de zebra’s tegenvielen. Heb ik een paar platformlaarzen gekocht alsof ik zo uit een tijdmachine ben gestapt uit de 90s.
Dat is dan wel heel leuk
Ik ook!
Heel veel sterkte ik vond het fijn om bij mijn hond tegen hem aan te liggen toen het gebeurde, kan je altijd van te voren bespreken met de dierenarts.
Toevallig Naked Flushed?
Op de website van UD en ook bij ici paris xl is er nog korting te vinden voor dit pallet (ook voor andere)
Ik reed net op de linkerbaan en rechts reed een vrachtwagen die ik inhaalde. Meteen voor de vrachtwagen kwam een andere auto die met het knipperlicht aan naar mijn baan/mijn plek wilde komen die mij niet gezien had. Ik heb getoeterd en moest uitwijken. Ik zag de vangrail heel dichtbij en heb toen teruggestuurd. Ik heb de andere auto niet geraakt oid en het ging zo snel dat ik ook door gereden ben. Maar volgens mij is die andere auto wel gestopt. Voel me er nu ook echt naar door; ben geschrokken ook natuurlijk. Geen idee of die andere auto misschien nog zijn voorganger heeft geraakt.
Ik weet niet meer wie op ‘t forum meer salaris had gevraagd dan ze normaal zou doen maar ik had net een sollicitatie en ze vroegen een indicatie en ik heb ook veel meer gezegd dan normaal en die mensen reageerden er heel normaal op haha. Ben benieuwd wat er uit komt!
Jaaaa dat was ik. Wat goed zeg!! Laat je weten wat er uit komt?
2de week op rij dat ik maar 2x per week boodschappen ga halen (oke wel nog tussendoor keertje heen voor brood) en het scheelt echt zoveel geld. Ik ga dit echt blijven doen. 1x per week zou nog beter zijn maar ik vind wel chill om voor het weekend nog even rustig te kijken wat ik in het weekend allemaal wil (vr)eten.
Gisteren gewerkt, dus vandaag een soort zondag gehad in mn eentje. Lekker gelezen, nieuwe koptelefoon getest met podcasts, boodschappen gedaan, net een uur in bad gelegen met Netflix. Zo koken, nog met een vriendin bellen en chillen. Heer-lijk!
Kerstdagen komen er weer aan. Zolang ik weet hebben we zelfde planning. Kerstavond met mijn ouders, zusje en vrienden van mijn ouders (+ evt. kinderen) en op 1e kerstdag samen kerstontbijt met alleen mijn ouders en zusje. Nu heb ik sinds vorig jaar een nieuwe vriend en hij vind het niet leuk om deze verplichtingen te hebben en heeft dus geen zin om zowel kerstavond als kerstontbijt dit af te spreken met zga zelfde groep. We zouden na kerstavond kunnen blijven slapen, we wonen ongv half uur rijden anders.
Nu vind ik het lastig. Ik wil niet mijn vriend ‘dwingen’ mee te gaan, maar mijn ouders en zusje vinden dat het traditie is en verwachten ons dus. Ik kan me wel vinden in mijn vriend. Tweede kerstdag gaan we ook al wat doen met z’n familie en we gaan wss ook nog naar mijn oma.
Stond net in ander topic, maar niet per se relatieleed…
Wat zouden jullie doen?
- Gewoon gaan. Je vriend moet niet zeuren, die ene keer in het jaar kan hij best mee.
- Niet gaan. Je ouders /zusje moeten niet zeuren, ze kunnen niet verwachten dat je komt, omdat je dat altijd gedaan hebt. Je ziet hen kerstavond ook.
- Anders,… hoor graag wat jij zou doen.
0 stemmers
Opgewarmde lasagne is niet zo lekker als verwacht.
Ik zou zelf sowieso gewoon gaan denk ik, en dan misschien met je vriend afspreken dat hij een van de twee komt?
Kan je niet apart gaan? Dat jij blijft slapen en hij naar huis gaat?
Oja, apart gaan is ook een optie die ik heb overwogen. Maar eigenlijk heb ik daar ook geen zin in… @FrozenFlame @Chuckie
Heb je er zelf wel zin in? Of voel je je verplicht omdat het traditie is?
Het is niet per se iets waar ik zin in heb. Maar ook niet waar ik geen zin in heb. Ben nogal neutraal hierin, maar neig wel meer naar mijn vriend om ook nog een dag samen nix te hoeven en lekker uit te slapen enzo.
Hoe reageerde ze daarop? Of was dat nog niet afgesproken (of vanzelfsprekend) dat jullie beide keren er heen zouden gaan?
Eens. Ik wil ook geen gedoe hier van maken, maar is niet te vermijden. Of ik heb gedoe met mijn vriend, of met mijn ouders/zusje. Terwijl we juist elkaars keuzes zouden met respecteren. Verschil is denk ik alleen, mocht mijn zusje de keuze maken niet meer te komen, zou ik dat helemaal prima vinden. Andersom alleen niet… helaas.