Ik heb hier geen ervaring mee of ken er geen verhalen van maar ik wil je wel veel sterkte wensen
Dankjewel😊
Klaar met transcriberen en bobs burgers is op tv. timing.
Ik had echt zo’n rare droom dat ik er gewoon hysterisch lachend van wakker werd. Hier in Brussel heb je allemaal van die soort elektrische stepjes waar je op moet staan, en die dingen gaan best hard en dan kan je sneller toeristische dingen doen eigenlijk. In die droom had ik een ‘missie’ ofzo. En toen moest ik in mijn blote reet op zo’n step door het centrum van Brussel heen? Naar mijn hotel toe. En ik zag mezelf dat toen ook echt doen. En er was nog een of andere ‘actieman’, een soort Bruce Willis ofzo in het verhaal, en die had ook een missie om mij te helpen. Toen was hij aan het praten met iemand en die zei:’ En nu is het jouw beurt om haar te helpen’, alsof het een soort die-hard was ofzo.
Dus ik in mijn blote reet op die step door het centrum heen, allemaal auto’s toeteren en shit, en uiteindelijk kom ik aan bij het hotel. De missie was dat ik helemaal naar boven moest, maar het was te licht dus ik was bang dat de beveiliging mij zou zien. Zie je die ‘bruce willis’ vent met een fucking gigantisch geweer, maakt oog contact met mij, en zegt op een bloedserieuze toon:‘GO!’ (echt alsof het een fucking actiefilm was)en vervolgens schiet hij zo naar het ‘klokje’ boven de lift, waardoor alle stroom uitviel. Waardoor het donker werd en ik ongezien in mijn blote reet naar boven kon rennen…en het nut daarvan!!! Of het doel van die hele missie? Ik zou het echt niet weten.
Ik ging die droom ook helemaal stikkend van het lachen aan mijn vriend vertellen maar hij sliep er gewoon doorheen terwijl ik helemaal stuk lag te gaan
What in the actual fuck. Mn victorias secret bestelling van 2 weken geleden was niet goed gegaan. Bevestiging gehad na teringveel moeite dat ik het geld retour krijg. Opnieuw besteld want wel fijnste ondergoed ooit. IS HET NU WEER NIET GOED GEGAAN HOE KAN DAT ik ben zo mad
God wat een debiel NL alert weer. Een Engelse mevrouw die een Nederlands bericht voorleest. ‘joe hoeft nijets to doon’ ok. Ik doe niks.
Ik heb net zes knoflooktenen geroosterd in de airfryer. Nu ruikt mn huis naar knoflook, dat ga ik nooit meer wegkrijgen he? Ik voel me zo’n knoflookvrouwtje.
Een Roy Dondertje doen, wasverachter in een pannetje en opwarmen?
Hahah! Ik moet om 18:00 werken dus zet dan de ramen wel even wijd open
Mijn hond wordt een dezer dagen ingeslapen en ik ben er echt kapot van. Heb altijd geprobeerd dit moment (waarvan ik uiteraard wist dat het zou ooit komen) weg te drukken uit m’n gedachten en nu is het bijna zover. Het is al zestien jaar mijn beestje en voel me zo zo schuldig.
Je hebt 16 goed voor je hond gezorgd, wathad je meer kunnen doen? Heel veel sterkte ik hoop dat je de laatste dag(en) nog kunt genieten met je hond en je niet schuldig loopt te voelen continue
Oh neee wat balen! En zeker net te laat om het nog met korting te bestellen?
(Welk UD pallet had je?)
Voel je alsjeblieft niet schuldig. Jij bent het beste wat je hond overkomen is.
Zat ik vorige week nog op te scheppen dat ik deze winter nog bijna geen hoofdpijn heb gehad, word ik vandaag natuurlijk wakker met migraine-level pijn en 1 oog dat hangt. Terwijl ik een drukke dag heb en een Skype sessie met potentiële grote opdrachtgever. FML, Excedrin tikken.
Wat vreselijk, het blijft zo moeilijk! Weet dat je de juiste keuze maakt voor je hond, verwen hem/haar nog even extra en denk aan al die heerlijke jaren samen.
@Ferngully @Vaiana @Runnerlongs thanks all, ik zit hier maar te huilen op m’n werk. Heel lief edit: @vuilnisglitter ook, dankjewel!
Ziek op bed liggen met klusjes mannen in je huis is echt de hel. Vooral omdat ik vandaag de wc gênant vaak doorspoel
Ik heb net al m’n kerstcadeau’s gekocht bij de Bijenkorf. Voel mij nu echt organized as hell.
Huh bestaat dat?
Ja! Al vind ik weerwolven wel een vrij duur spel aangezien je met een pen en papier zelf heel eenvoudig de kaarten kan maken. Maar er zijn veel toffe spelen vinden voor dat budget.