Hoor net dat ze een kind van 9 met een molotov cocktail hebben opgepakt vanwege de rellen in duindorp.
Dat is dus een crimineel geboren in 2010 WTF MAN kán toch niet.
Hoor net dat ze een kind van 9 met een molotov cocktail hebben opgepakt vanwege de rellen in duindorp.
Dat is dus een crimineel geboren in 2010 WTF MAN kán toch niet.
De wereld is gek.
Oh, helemaal niet meer aan gedacht. Had ‘t nog niet weggegooid. Dus ga even kijken waar ik ‘t naar toe ga sturen.
Hahahaha mooi dit erbij ook. Ik schrok al van de zin kind van 9
Ja ik ook! Zat het hardop voor te lezen voor mijn broertje en moeder, doe ik normaal nooit met nieuws maar vond dit zo erg
Zit nu in het ziekenhuis en mn moeder ligt onder de scan. Ging zo snel, en ze moest er ook gelijk onder. Had wel een klein gesprekje verwacht over hoe en wat. Maar nee hoor, ze ging als een wervelwind. Echt apart. Scan zelf duurt 12 min en over twee dagen de uitslag. Dat valt wel mee!
Thanks, zet ik m daar neer!
Haha volgens mij hadden we vorige kerst zelfs
Kerstmutsen! Dat weet ik nog goed want hij stond mij niet
Klopt
Mij stond ie beeldig
Haha ja daar kwam ik toen ook achter na 100x van profielfoto gewisseld te zijn. Wel echt super leuk
Ik ben er weer klaar voor!
Hier nog eentje die er klaar voor is
Jij bent al erg gemutst!
Vind de film the greatest showman toch zó mooi!
Van mij mogen ze nog een paar seizoenen Bureau Burgwallen maken, zo interessant en leuk.
Ja ik vind het ook super interessant maar vind dit wel een hele opgefokte aflevering
Ja dat wel idd, maar is ook pittig werken met zulke grove evenementen.
Ik kijk dit nu voor de eerste keer en schrik er eerlijk gezegd ook een beetje van. Ik denk af en toe “pff moet het nou meteen zo fel?”, alleen waarschijnlijk gaat er meer aan vooraf maar door die beelden denk ik dat wel, ik weet niet of dat nou de bedoeling was. Dan vind ik Dienders veel persoonlijker gefilmd en daardoor fijner om te kijken (volgens mij worden deze 2 wel een beetje met elkaar vergeleken)
Bij mij klopt het ook niet, zal eens zoeken naar een nieuwe avatar
Dienders gaat over agenten in opleiding. Burgwallen gaat over een van de drukste bureaus van Amsterdam, vind dat wel echt anders.