Wat je even kwijt wil #30

Ja ik weet dat het over iets anders gaat en ik ben het met je eens dat het anders is, ik doelde vooral op de manier van filmen hierbij.

Deze aflevering is ook wel extreem, vond de vorige afleveringen beter. Vooral die eerste agente tegenover die verwarde man in de bus bevestigt echt precies mijn vooroordelen over de onkunde van de politie tegenover verwarde mensen

Mijnes past vast geen muts op

Of @lula moet mini mutsjes hebben :yum:

(een vriendin van me zegt tegenwoordig man man man en ik stuur nu steeds dat gifje, dus dat zet ik hier even door ;p)

Verder erg herkenbaar, want ik wil dit ook nog wel eens onderschatten maar weiger dan ook om m’n eten niet op te eten

4 likes

m’n moeder is net onaangekondigd bij me langsgekomen (zo’n 130 km reizen
) omdat ze te bezorgd was. ik voel me zó lullig hierover maar ik heb haar rustig naar de trein terug gebracht omdat ik dat echt niet fijn vond en nu ben ik helemaal van slag

ik vind het hartstikke lief maar ik voel me lullig over dat ik haar weer ‘teruggestuurd’ heb

Waarom heb je dat gedaan dan? Ofja ik haaaaaat het ook intens als mijn moeder onaangekondigd voor de deur staat. Maar ze woont 1 dorp verder.

3 likes

Mijn avatar is ook alvast in kerst sfeer

4 likes

Heb op youtube een tarot reading voor 2020 gedaan en het wordt echt een goed jaar volgens mij, en heb vandaag echt super veel geluk gehad door iets terug te krijgen wat heel belangrijk voor me was door de goedheid van iemand anders en voel me zo dankbaar <3 sorry als dit iets te zweverig is, maar in de tarotreading werd ook gezegd dat ik bezig moest blijven met mezelf spiritueel ontwikkelen hahaha

5 likes

Ik wou echt dat ik de ballen had deze voor mijn vriend te kopen maar trekt ie toch niet aan :frowning_face: but love them zo fout

11 likes

Maandag is altijd zo’n drukke dag voor mij, maar zou eigenlijk wel iedere dag zo willen

Vind het echt irritant als ik Google op make A gif hij automatisch aanstuurt op make-A-wish.

Ik wil helemaal geen stervende kinderen opvrolijken, ik wil een obscure Jambers gif maken voor een paar :sob::joy: emojis in een groepwhatsapp.

16 likes

nouja ik woon niet alleen (groot studentenhuis) dus m’n moeder hier hebben is sowieso al wel een ding laat staan op de avond dat ik dingen gepland heb met m’n huisgenoten (waar ze van wist)

Op youtube staan er verschillende! Ik heb gewoon eentje random uitgekozen, bij deze was het zo dat je op basis van edelstenen een keuze voor een stapel tarotkaarten moest maken. Ze ging dan ook kijken wat de edelstenen voorspelden. Je kan het altijd proberen natuurlijk!

Ben mijn haar weer aan het laten groeien na ongeveer een jaar of 2 een bob te hebben gehad. Ik kijk wel uit naar weer weelderig lang haar hebben maar ooooh wat haat ik het dat ik nu weer overal haar achterlaat, dat ik en mijn vriend er steeds op liggen, dat het statisch wordt, dat er zowat dreads inzitten na een nacht woelen, 
 Ugh. Moet zo weerstaan om het niet weer af te hakken.

Blech, mijn gezin gaat vanavond naar een of andere pinguĂŻn tour om ze in het wild te zien. Ik geef daar niet zoveel om, gaat lichtelijk tegen mijn principes in (ook al is dit verder geen dierentuin, geloof wel dat de mensen daar heel respectvol met de dieren omgaan). Wil daar toch niet aan bijdragen. Dus ik blijf thuis in de airbnb, maar voel me daar zo schuldig over? Slaat echt nergens op haha

Ik heb zo slecht geslapen vannacht. In tijden niet gebeurd

Ik heb al sinds vrijdag geen grote boodschap gedaan. Als het vandaag niet prijs is ga ik morgen zwarte koffie op een lege maag drinken. Jammer dat ik niet meer rook, dat had het zo opgelost.

2 likes

Weet je dat er gestaakt gaat worden?

Leuk! Ik ben er nu toevallig:)

Same here maar ik ben net eindelijk naar de wc geweest door de zwarte koffie. Ik had er nu genoeg van :face_with_symbols_over_mouth: