Wat je even kwijt wil #30

Daarom heb ik al jaren een kunstboom. Vind het zo gek idee dat ik elk jaar een boom om laat hakken voor net een maandje terwijl die boom er wel een paar jaar over doet om zo groot te worden.

Hahahaha er reed net een vrouw voorbij in een scootmobiel met haar hond aan de lijn en de hond liep er voor, precies op hetzelfde tempo als zij reed. Het leek net alsof de hond haar vooruit trok. (Hahaha, je had er bij moeten zijn, als ik het typ is het een stuk minder grappig)

14 likes

Je kan ook een kerstboom ā€˜adopteren’, dan krijg je, als het goed is, elk jaar dezelfde kerstboom terug. Of via duurzame kerstboom, dan gaat je boom terug de grond in bij bijvoorbeeld een kippenboerderij zodat de kipjes er lekker tussen kunnen scharrelen. Heb je toch een echte boom maar niet voor maar eenmalig gebruik een paar weken per jaar.

11 likes

Komt wel goed denk ik! Vandaag zou alles platliggen qua vervoer in Parijs en ik zit ook gewoon in de Thalys nu! Vooral de metro’s en de binnenlandse treinen liggen plat, maar tot nu toe reed elke Thalys vandaag gewoon (wel met wat vertraging). Dus denk dat het wel losloopt volgende week!

Ik vond het echt fantastisch. Was m’n eerste tripje alleen en wel al m’n 5e keer in Parijs, maar ik ga dit vaker doen. Juist in de stad kun je echt alle kanten op vanuit je hotel, tussendoor even dutjes doen, ā€˜s avonds yolo beslissen om er nog even uit te gaan enzo. Heb geen vergelijkingsmateriaal maar ik vond dit top.

3 likes

Komt spotify wrap er ook voor mens zonder abo? #askingforafriend

Denk het niet want zonder abbo kunnen ze toch niet zien wat je allemaal hebt geluisterd?

1 like

Ik zou Tim en Kutmarijtie vast even bellen als ik jou was.

Ik heb geen premium maar wel account + wrapped

1 like

Hmm voel me wel heel erg lomp met zo’n mega koptelefoon op m’n hoofd

Is die koptelefoon fijn? Zit ook te twijfelen!
@Rozabella Is hij groter dan gemiddeld?

Ja ik vind hem fijn en zeker voor 40 euro.

Ik realiseer me net dat het 5 dec is. Dus ik cheat met pepernoten, chocolademunten en chocoladeletter. Terwijl ik big bang binge.

1 like

Na 1x lezen loop ik al vast

4 likes

Ik dacht dat vandaag een dag zou worden die in het teken stond van de Sims, maar ik heb al twee sollicitatiebrieven geschreven en verstuurd, een sinterklaas gedicht geschreven, een wandelingetje gemaakt en de was gedaan :ok_hand:

31 likes

Hij is wel fijn! Alleen je hoort je muziek er wel goed doorheen, dus kan wel voorstellen dat mensen er last van hebben ofzo. En hij is wel groot en lomp, maar misschien moet ik er aan wennen

Dat is omdat sinterklaas de overige pakketjes bezorgd

19 likes

Hebben jullie dat ook wel eens, dat gevoel ā€˜dat er iets niet klopt’? Ik weet niet, voel me heel rot en naar en de hele tijd het gevoel dat er iets niet klopt in mijn leven maar kan mijn vinger er niet op leggen. Soort dubbele knoop in mijn maag, iemand die dit herkent?

1 like

Hockeyouders zouden schijnbaar een moord doen om kant-en-klare surprises te kunnen aanschaffen voor hun kinderen.

7 likes

Na veel wikken en wegen heb ik gisteravond besloten om toch door te gaan met mijn korte studie, maar wel een parttime baan te gaan zoeken in het onderwijs of een stage die redelijk betaalt. Dan kan ik na het behalen van het extra papiertje alsnog een tijdje gaan reizen. En een 9 behalen voor een vak geeft ook wel aan dat ik dit aankan terwijl ik nog herstellende ben.

5 likes

Ik vind het BRILJANT als incapabele niet-creatieve inpakker met de mindset ā€˜het is het gedacht dat telt’ / ā€˜het gaat om de inhoud, niet de verpakking’.