Wat je even kwijt wil #30

Mijn creatiefste idee voor dit jaar was Twister maar dan the ‘thirty shades of grey’ editie. Met een bord wat rondjes aftekenen, vakken grijs kleuren en met een stuk karton en een splitpen zo’n draaiding maken. :joy:

3 likes

Kijk zoiets kan ik zelfs niet eens bedenken!

1 like

Kolonisten van Satan was wel een groot succes jaren geleden maar ik ben momenteel een beetje uitgeblust. Ik vind iets bedenken leuker dan het maken zelf. :upside_down_face:

3 likes

:kissing_heart:

Ik heb je eerdere post toevallig hier ook over gezien en ik snap je helemaal! Lukt het ook niet hoger op? Een vakantie is echt iets wat iets leuks moet zijn en een reisbureau moet er juist voor zorgen dat er wat stress uit handen wordt genomen. Ik zou zeker even klagen, super zonde als je echt voor niets dat schiphol hotel hebt geboekt en indd die werkdag.

1 like

Nja het gaat bij cadeautjes van maximaal 5 euro nou ook niet echt om de inhoud.

@Mhysa het was vooral episch fout.

Kolonisten van Catan maar dan in de hel met veel verwijzingen naar harde muziek, literatuur (o.a. Dantes De goddelijke komedie) en de draak steken met extreem Christelijke opvattingen.

4 likes

Wil jij een keer met mij Sinterklaas vieren?

1 like

Omy. Ik kwam er vandaag achter dat ik al ruim anderhalf jaar een Premium Spotify-account heb. En dat via de creditcard van mijn vriend…

Ik heb zelf geen creditcard en het abonnement is destijds na een proefperiode automatisch via zijn kaart afgeschreven. De app heb ik tussendoor maandenlang niet eens op m’n telefoon gehad. Ik ontving geen facturen per mail en ik zag ook niets in de app staan erover (toen ik m weer gedownload had dit jaar), ik had echt geen idee!

Super stom natuurlijk… M’n vriend vindt het gelukkig best (:pray:), maar ik heb het wel opgezegd nu. Met dank aan het forum, want vanwege dat wrapped-2019-gebeuren ben ik grondig in m’n account gedoken via de website.

3 likes

Als een dag meer 24 uur heeft :upside_down_face:

2 likes

Ik heb wel een account dus ze weten wel welke wansmaak ik heb.

Zo lekker ben net onder een dekentje op de bank in slaap gevallen.

1 like

Ik zag dit toevallig laatst ook. Had wel wat weg van een paard dat een koets trok. Klein mini paardje dan wel :joy:

2 likes

Ik heb alvast nieuwe lenzen gekregen, want ik ben een hele punt achteruit gegaan. Verklaart wel alles :sweat_smile:

Ik heb een krabpaal besteld voor m’n katje en kan niet wachten om haar reactie te zien. DPD ging het tussen 16u35 en 17u35 leveren en ik stalk ze al de hele middag (je kan een beetje volgen waar ze zitten) en op een gegeven moment zaten ze echt dicht bij me, maar nu zitten ze in het depot een kwartier rijden verderop??? :triumph:
hallo mijn kat wacht op haar krabpaal!!!

4 likes

Kruidvat!!

18 likes

Langere periode maar wel telkens hier en daar, voelt gewoon een beetje gek of zo.

Zonder premium kun je het filmpje waarschijnlijk ook zien. Ik hoop alleen dat je dan niet om de 10 sec die rot reclames hebt.

Ik zei vandaag per ongeluk tegen een mannelijke collega van ong. 55: ‘fijne avond, schat’. En hij dacht volgens mij echt ‘wtf’.

23 likes

Ben aan het oppassen op een hond en had zo’n gevuld schoentje meegenomen voor haar. Wilde haar niet alles in één keer geven, dus nu ligt mevrouw voor de kast waar de schoen ligt héél zielig naar me te staren :sob:. Ze heeft verdorie nog een heel bot liggen.

2 likes