Wat je even kwijt wil #30

Ik vind de ‘niet-opgeslagen documenten herstellen’ niet.

Heb net 3 kledingstukken bij de kringloop gescoord voor €10, mega blij mee :star_struck:

11 likes

Ik heb even de pestpispokke aan alles en ik moet nog even productief zijn. Hoe dan? :unamused:

Via Time Machine misschien?

@Jumpsuit Ohh ik vind die Hellmann’s zo chill. Op een broodje met alleen tomaat, zout en peper. :heart:

1 like

Ik ga straks naar Amsterdam, met het OV. Nu is het niet ver reizen maar ik en het openbaar vervoer is geen match. Ik hoop maar dat ik op tijd op bestemming kom.

Ik heb binnenkort een feest en moet dus iets feestelijks/chiques aan volgens de uitnodiging maar ik heb niks. Alsin: normaal ga ik uit in m’n spijkerbroek maar dat kan ik niet echt maken nu. En de nette tops die ik wel had zijn allemaal te groot. Ik heb alleen echt een hekel aan winkelen, niet veel tijd en ook geen zin om geld daar aan uit te geven eerlijk gezegd. En nu twijfel ik dus of ik vraag of ik bij een vriendin in de kast mag kijken. Maar dat kan pas heel last minute. Dadelijk heeft ze op dat moment niks wat ik kan lenen, is het te klein of weet ik het en moet ik in m’n blote kont :stuck_out_tongue: Of ja, toch een spijkerbroek. Zou jammer zijn.
En ik zou het eerlijk gezegd irritant vinden als mensen in mijn kast zouden neuzen. Iets lenen zou prima zijn hoor, maar dat plannen van een afspraak en dat ik dan thuis moet zijn enzo. Dus weet niet eens of ik dat verzoek wel wil uitzetten bij een ander :’). Val haar alleen maar lastig hiermee.

Er zit juist geen ei in hé, want vegan. Dus ik betwijfel of ie wel naar ei smaakt. En nee alleen opwarmen!!

1 like

Ja time machine doet ook niks ik kan niet eens door de dag heen scrollen, hij blijft alleen op nu.

Wat voor kledingstukken? Of beter nog, foto’s in kringlooptopic? :woozy_face:

Haha misschien maak ik nog wel even foto’s ja! Het zijn een zwart paperbag rokje met zakken (love rokjes met zakken want dat hebben de rokjes die ik heb bijna niet) van de H&M, een trui met grote wijde hals die over de schouders valt van Promiss en nog een felroze cropped topje van de C&A. Echt prima deal dus!

1 like

Beterschap in ieder geval! Hopelijk was het gewoon ziek en komt het niet meer terug.

1 like

Ik heb perongeluk vanmiddag meer dan 2 uur geslapen omdat ik door piekeren uren heb wakker gelegen vannacht en zo maar 4 uurtjes heb kunnen slapen.
Ik kan alweer raden wie er weer wakker gaat liggen vannacht :clown_face:

2 likes

Wow ik krijg binnenkort een andere bed. :heart: Ik zei op Discord dat ik moet sparen voor een nieuw bed en toen zei iemand ineens ik heb na volgende week mijn boxspring over en het matras wat je erbij krijgt is nog gloednieuw want ik gebruikte een ander matras. En hij komt hem nog helemaal brengen ook… Wow te lief dit. (Ik weet wie het is hoor, heb hem tijdje terug ook gemeet)

Mijn huidige bed was ook gratis haha. Jong stel wat ging samenwonen dus hadden een logeerbed over waar vrijwel niemand op sliep (kon je ook wel zien) dus was ook nog eigenlijk nieuw. Zo chill haha, bedden enz zijn duur. Nu alleen nog een kast vervangen in de woonkamer en mijn huisje is wel klaar.

21 likes

Ik werk als vrijwilliger ergens en zou dit weekend ook een betaalde dienst werken maar die is uit de app verwijderd omdat ik dat via een andere app had moeten doen. Maar ik weet nou niet of ze me wel of niet verwachten en heb al drie keer gebeld vandaag :joy: kutzooi

Ik heb mijn airpods nog geen week en ze zijn echt al drie keer dramatisch hard uit mijn oren gevallen :thumbsup: maarrrr ze doen het nog

Geen ervaring met die dingen, hoezo vallen ze zo makkelijk uit je oor?

Ik moest vandaag van 14.45 tot 17.45 werken. Zo kort en een achterlijke tijd dus heb het laten wijzigen naar 8.00 beginnen en 11 klaar. Er was vandaag geen extra werk nodig dus kon om 11 weer lekker naar huis.

2 likes

De balletjes die in de vega tomatensoep van Unox zitten, zijn echt intens goor :nauseated_face:

1 like

Toen ik mijn haar achter mijn oor deed/in een staart deed bleven ze in mijn haar hangen en werden ze uit mijn oor gelanceerd en toen ik mijn trui uitdeed schoten ze weg doordat ze in mijn trui bleven hangen :woman_shrugging: maar zal ook wel aan mijn incapabele motoriek liggen

2 likes

Lekker eten bij d’n vreetschuur haha

3 likes