Wat je even kwijt wil #30

Grrrrrr ik heb gezeik en ik heb het twee maanden weten te ontlopen maar nu moet het echt opgelost worden. En m’n zus bemoeit zich ermee terwijl ze totaal niet thuis gaf toen deze shit ontstond en me nu wel ineens kan vertellen wat ik moet doen. En nu heeft ze het natuurlijk besproken met onze ouders en krijg ik van hun ook weer gezeik en ik denk echt: rot allemaal op, laat me mijn eigen zaken regelen of verneuken, ik ben gvd 31 laat. me. met. rust.

Maar nu biedt m’n vader aan het op te lossen zonder dat ik daar iets aan hoef te doen (hij zegt letterlijk: we hebben niet alleen kinderen gekregen om er plezier van te hebben :heart::weary:) en nu word ik daar weer emo van want dat is zo lief en dan voel ik me zo schuldig.

BLEGH echt fuck alles waar kan ik naar toe emigreren.

6 likes

Top van thuiswerken; de was kunnen doen, later mijn bed uit, lekker kloffie aan, eigen thee/koffie drinken, sneller na werktijd kunnen eten.
Min van thuiswerken; het enige wat ik vandaag nog hardop heb uitgesproken is “yeah babe” (ik was aan het meezingen).
Voel me echt geïsoleerd door zo’n dag. Zou collega’s kunnen (video)bellen maar ik heb geen vraag ofzo en voor zo een kletspraatje vind ik het ook stom.
Thuiswerken is denk ik leuker als je samenwoont met iemand en je daarmee samen kan lunchen of ff praatje kan houden.

2 likes

Ik krijg net foto’s binnen die ik professioneel kan/moet gebruiken. Ik heb een bolle kop, houd m’n hoofd en schouders raar (ik stond geloof ik verkeerd met m’n heupen ook) en lijk wel 17 ofzo. Dacht dat de leuker zouden worden dan degene die ik 3 jaar geleden heb laten maken waar ik dikker was=dikkere kop maar je ziet geen verschil op de foto’s :’)

Ik laad juist helemaal op van thuis werken. Ik ben echt een kletskous, maar op zo’n dag thuis zonder collega’s vind ik echt heerlijk. We hebben wel een chat programma dus ben niet helemaal geïsoleerd haha!

2 likes

Oke ander klein gezeikje opgelost, ik moest me identificeren voor mn creditcard maar kwam er steeds niet aan toe. Vandaag toch maar gebeld en blijkt dat mn kaart al geblokkeerd is en per 1 jan opgeheven zou worden als ik me niet identificeer. Dus afspraak gemaakt, kon komende donderdag al gelukkig.

1 like

Jaaaa lekker

1 like

Waarom knippen kappers je haar altijd iets te kort?

3 likes

Omdat je anders de week erna weer komt. Hoewel dat voor hun voordelig is.

Herkenbaar! Lekker aan m’n werktafel vol met koffie, fruit en ik zit gewoon om half 3 nog in m’n pyama. Wel mede mogelijk gemaakt door m’n vriend die vrij is en de hondjes uitlaat en zelfs tussendoor even het huishouden doet.
Op de dagen dat hij er niet is mis ik het soms wel om collega’s te hebben hoor, best stil.

1 like

Vind de hellmans denk ik vrijwel zeker niet lekker. Heb ook het idee dat je daar of een liefhebber of een hater van bent. Doet me denken aan rauwe eieren, iig de versie die ik ken. En dat stoofpotje moet je niks aan toevoegen?

Ik werk thuis en net was ik naar de winkel en op de grond in mijn straat trof ik een oude bebloede man aan. Ambulance gebeld en dan man was aanspreekbaar en ik ben gebleven tot de ambulance was gekomen. Ik ben nu weer thuis en moet een belangrijk telefoontje doen, maar moet even ontladen hoor :grimacing:

19 likes

Ja kunnen ze het toch beter knippen zoals ik het zeg…schnapnie

Ja het is fijn als het geknipt is, maar met té kort haar voel ik me zo…tuttig

He bah, logisch dat je even moet ontladen. Wat fijn voor die man dat jij bij hem bent gebleven! Hopelijk valt het verder mee. Zorg ook goed voor jezelf! Is best even schrikken.

1 like

Wat fijn :cheer: gefeliciteerd!

1 like

Ik zit telkens de site van de woningbouw te refreshen wat debiel is want ik zie morgen of woensdag pas waar ik ben terecht gekomen. Maar nu heb ik in mijn hoofd dat ik wil verhuizen en moet het ook NU

Ah lief! Ja, het was ook zo zielig want zn bril was beschadigd en z’n gehoor apperaat lag op de grond. En zn dochter was best in paniek en ging de hele tijd dingen in het huis zoeken. Hoop dat hij niks gebroken heeft!

Mogen we hier een tokkiefeesboek topic? Love tokkie logica en ze zetten het zelf openbaar op social media, dus het is niet alsof je op iemands privacy inbreekt.

Kan er zo van genieten hè

23 likes

Weet iemand toevallig hoe je word documenten terughaalt op je MacBook? Mijn word is er net mee gestopt terwijl ik het documentje nog niet had opgeslagen. Ik heb back-up en herstel aan staan. Maar ik kan het toch nergens vinden.

sorry ik kan je niet helpen ik heb nog steeds oorlog met word

3 likes

Sinds ik me heb ingeschreven bij de sportschool ben ik elke dag gegaan. Voelt zo goed, had ik veel eerder moeten doen.

29 likes