Wat je even kwijt wil #30

haha ik kijk t ook, zo cringyyyyyy

1 like

giphy%20(7)

Ben radar aan het kijken over de woningmarkt en ookal wist ik al dat het erg was, vind het wel shocking.

1 like

Ja absurd!

Nee geen arts. Wel een baan met aardig wat medische kennis waardoor ik zo’n uitspraak wel durf te doen :slightly_smiling_face: hou uiteraard wel in m’n achterhoofd dat iedereen ā€œziek zijnā€ op zijn eigen manier ervaart en het natuurlijk iets persoonlijks is. Maar ik mag er wel zo m’n mening over hebben denk ik zo :sweat_smile:

Wel een goed idee, ware het dat ik ook geen schoenen heb die onder ā€˜gala’ passen, dus eigenlijk zoek ik gewoon een vlot jurkje die ik met plateau laarsjes aan kan :’) Maarja, geen tijd en zin :’) Maar moet denk ik wel. Waarom heb ik dit niet gisteren bedacht. Toen heb ik hele dag op mijn bed liggen niksen.

1 like

Warme handschoenen?

1 like

Nomnom ik heb zojuist 50 kakkerlakken besteld. Leuk reptielen. :rofl:

Mijn kleinste konijn ligt te slapen en hij is zachtjes aan het snurken.
Klinkt zo ontzettend schattig :heart:

9 likes

Ik heb zoveel gegeten, ik heb echt pijn in m’n buik. Morgen weer normaal doen. Maar ik heb stress en vind alles ff moeilijk. Dan is normaal doen ook moeilijk.

Stuur je ze dan de echoplaatjes terug, ā€˜met ons gaat het goed!’?

43 likes

Ik weet niet of dit hier mag maar de broer van iemand die ik ken is vermist en ik weet dat heeel veel mensen dit topic lezen (ook meelezers) dus wil hierbij graag de links delen:

https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpen/max-meijer-23-sinds-zaterdagochtend-vermist-na-nachtje-stappen-in-antwerps-schipperskwartier~ac114c68/

Op social media delen zou ook super zijn!!

4 likes

Herkenbaar. Hopelijk voel je je morgen weer beter :heart:

Ik ga morgenochtend ff mnmoeder naar de ikea, omdat ze het toch wel enorm hard vonden hoe ik ā€œbejegendā€ was. Maar ik ben er al dagen overheen,en wij willen die gehaktballetjes in zak.

Bedoel je door je date? Heb je hem nog gezien/gesproken?

1 like

Ja,ik heb er ook echt geen probleem mee. Ik zei dat hij me bitch had genoemd en dat ik naar de hel moest gaan vind ik niet normaal nee. Maar ook niet erg.

Geen wat? ( is stiekem ook wel erg benieuwd naar t antwoord)

Ik kijk Hotel Athene (tip!! laat een goed beeld zien van hoe de crisis het land en de mensen aantast) en wat een armoede in de ziekenhuizen daar in Griekenland. Verschrikkelijk voor de patiƫnten en de artsen.

Ik was net bij het concert van Guy Sebastian en hij was zo goed! Beter dan ik van te voren had verwacht. Nu lekker tevreden naar bed.

1 like

Ik ben zo druk aan het studeren geweest dat ik vergat dat ik nog ijs in de vriezer had liggen en nu is het bedtijd. :sleepy: