Wat je even kwijt wil #30

Mannen zijn verwarrend

4 likes

Ik ging ‘even wat printen’ op mijn werk (we zijn open tot 22:30) en nu heb ik drie cocktails op

8 likes

Ik vind serieus nooit wat in de kringloop winkel :frowning:

kan gebeuren :joy:

Gahaha ja oepsss

1 like

Ik moet zeggen dat als ik naar de kringloop ga ik er ook wel echt de tijd voor neem en soms wel drie keer langs de rekken ga omdat ik dan toch weer andere dingen zie die ik de eerste keer niet zag. Misschien beetje stom of overdreven. Maar daardoor zag ik nu wel de trui die er de eerste keer dat ik keek niet hing, iemand had m blijkbaar teruggehangen! En de kledingafdeling was hier niet zo groot, dat scheelde ook wel :stuck_out_tongue: maar het gebeurt mij ook vaak genoeg dat ik met lege handen de kringloop uitkom hoor! Het is ook wel een beetje geluk hebben

2 likes

Nouja ik heb ergens spijt dat ik dit op het forum heb verteld. Omdat je als buitenstaander nooit kan inschatten hoe de situatie echt zit. Ik post ook bewust niet in relatie/date/leed/geluk etc topics. Want daar word ik gewoon moedeloos van. Het feit blijft wel dat het mijn fout was, wij hadden afgesproken en ik deed niet open. Hij woont niet eens in dit land, spreekt de taal niet en had lang gereisd. Hij hoorde mn tv en was bang dat me iets was overkomen maar ik sliep dus gewoon met mn stomme kop. Terwijl ik open had moeten doen en ik werd maar niet wakker en ik liet maar niks horen. In zijn berichten komt hij ook echt heel erg bezorgd over. Hij is daarom urenlang wakker gebleven, de politie in mijn plaats gaf geen antwoord. Blijkbaar doen zij dat niet door de weeks want ik ben bewust naar een kleinere plaats verhuisd. Zijn reactie toen ik mn excuses meermaals aanbood was heeeel heftig. Dat uitschelden etc pff wow. Maar ik had misschien ook zo kunnen reageren. Maar het is geen juicy verhaal. Ik voel me zelf nog steeds er heel lullig over dat hij urenlang in de kou heeft gewacht en ik sliep terwijl ik open had moeten doen. De fout ligt bij mij, zijn reactie was alleen heftig maar hij voelde zich hopeloos. Ik praat dit absoluut niet goed voor hem. Maar het was toch echt mijn fout. Wou ook dat ik niet zo stom was geweest het mn moeder te vertellen. Mn zus heeft er heel verstandig niks over gezegd. Ik zei alleen dat ik hem nog zou bellen en toen zei ze “ja dat lijkt me verstandig.” Terwijl mn moeder zei “NOUJAAA WAT EEN KLOOOTZAK IS HIJ DAN ZEG”. Maargoed genoeg hierover we hebben het achter ons gelaten en ik durf nooit meer van die slaap valeriaan te nemen voordat hij komt. :sweat_smile:

1 like

Ik heb mijn eindafrekening van mn vorige baan gehad, nja nog geen loonstrook maar wel geld gestort en dat is een volledig netto maandsalaris en zijn alleen vakantiedagen en overuren die uitbetaald zijn.

Niet gek dat ik zo op mijn tenen liep en echt toe was aan vakantie

Nu ga ik het lekker apart zetten voor isolatie aan mijn huis.

Iemand ervaring met spouwmuurisolatie, zolderdak (schuin) isolatie en subsidie?

4 likes

Ik moet echt uit bed maar ik wil niet want ik ben echt nog héél moe, val steeds opnieuw in slaap. En mijn kat ligt onder de dekens zo lief tegen me aan te spinnen :sob:

Heb mij verslapen voor werk maar heb zo geen zin om te gaan. Heb leuke collega’s etc maar de afgelopen dagen is het gewoon zo fucking druk. Steeds improviseren mensen er werkzaamheden bij en gaan ze er maar vanuit dat ik wel meedoe.

ssss

24 likes

Ik word wakker en hoor een van mijn katten in de kattenbak bezig en dan ben ik meteeen chagrijnig want dan weet ik dat ik de keuken inloop en die ranzige schijt lucht ga ruiken en dat ik dus als eerste activiteit van de dag poep moet scheppen ipv een glas cola drinken

20 likes

Ik kom zo tering chagrijnig op werk, eerst dacht ik dat het woensdag was. En nu lees ik een mailtje waarin iemand me probeert iets uit te leggen wat ik al weet (en een vraag over had, maar dus niet over het HELE onderwerp). Zonder antwoord te geven op de vraag die ik wel had. Als ik om een ding chagrijnig word is het wel dit betuttelende gedoe.

5 likes

Ben ziek en heb me ziekgemeld op werk. Maar voel me er schuldig over door opmerkingen van collega’s in het verleden.

Eet in principe gezond, slaap genoeg, slik supplementen, maar ik ben minimaal 1x in de drie maanden ziek (met koorts, keelpijn, oorpijn en al). Nu heb ik ook een auto-immuunziekte, maar omdat het niet gelijk zichtbaar is voor iedereen heb ik soms het gevoel dat mensen denken dat ik overdrijf.

Heb ook wel eens deze opmerking gekregen: “Zo, jij bent wel vaak ziek he, moet je niet naar een arts ofzo? Dit kan toch niet dat je zo vaak iets hebt?” Heb toen geantwoord dat het kwam door mijn auto-immuunziekte en ik best mijn bloeduitslagen kon laten zien als hij me niet geloofde. Toen hield hij zijn mond.

Ik vind het zelf ook enorm kut dat ik zo vaak ziek ben, maar het is niet dat ik het expres doe.

1 like

Ik droom er al maanden van om een documentaire te maken over het herstellen van m’n complex trauma en verwerken van narcistische mishandeling van m’n moeder. Over het leren van welke gevoelens zijn normaal, hoe functioneer je gewoon enzo
 en wie hebben dit ook
 helaas ben ik niet zo artsy en wil ik dat niet alleen doen
 ook geen idee hoe ik dat moet doen, trouwens.

Goeie!!

1 like

Ik ben zo ongelofelijk zenuwachtig vandaag.
Weet precies waardoor het komt, maar zo niet leuk meer.
Zometeen maar even nuttig zijn en de nijnies een schoon hok geven, kerst kadootjes kopen en opruimen in huis.2

1 like

Dankjewel! En gefeliciteerd btw! :partying_face:

1 like

Mijn haar lijkt ontploft. Al olie en glansspray in gedaan om het platter te krijgen maar werkt niet.
Normaal wordt het gladder als ik het niet was nu juist tegenovergestelde.
Vanavond maar wassen.

die ouders zijn echt gek hoor

13 likes