Huh waarom?
Omggg! Over dat hele verhaal van die vriend van mij uit Engeland die steeds fotoâs stuurde van zijn âjeweetwelâ. Hij begon dus weer fotoâs te sturen in die oude groepschat. Dus ik zeg op een gegeven moment tegen hem :â zoek hulpâ. Is het blijkbaar een ex-vriendin van hem?!? Die het hem op deze manier betaald wil zetten omdat hij vreemd is gegaan. Woahhh wat een mindfuck, verklaart wel echt echt echt een hoop. Vind het wel echt triest als je zoiets doet.
Lekker professioneel, staat hem netjes
Haha ik snap haar wel, maar vind het ook wel echt heeeel ver gaan. Ik vraag me af of zij het al die jaren is geweest.
Op dit moment wel. Ik probeer erachter te komen of het al die jaren zo was, want het zou echt zoân hoop verklaren gewoon
Ik heb vakantie. Begin me met het uur slechter te voelen. Ik wil dus echt niet ziek worden.
Lizzo was echt geweldig!
Het was in de pauze en het er moest even aandacht komen, alleen dat lukte niemand, dus toen floot ik op mijn vingers.
Wat een lief en mooi gedicht
Dat iemand dit als een project zou hebben van meerdere jaren. Wow. Dat is ook wel triest van die ex. Een keertje uit een impuls zou ik nog in kunnen komen, maar als het jarenlang zou zijn
Ik ook! Ze heeft die fotoâs dan overal verspreid en zich urenlang in gesprekken als hem voor gedaan, dat vind ik ook wel heel ver gaan.
@Hatsmetflats idd! Dan is er echt wat mis met je, en is er waarschijnlijk wel een reden dat ie van haar af wou denk ik
Ik probeer nu erachter te komen door met hem/haar te praten haha. Een andere vriend van mij van toen volgt ook al het drama op de voet met mij haha
Als zij het hem al jaren zo wilt straffen is hulp zoeken misschien ook wel een goed idee voor haar
Dan heeft ze blijkbaar ook veel dickpics van hem. Hebben ze vaak samen zitten fotovozen
Jaa nu je t zegt als iemand je ex is blijf je dan jaren lang fotos sturen haha.
Of zijn het steeds andere fotos verschillende hoeken enzo. @Otzi hqhaha
Neuh.
Heb zelf bij zo een wasstraat gewerkt. Als het mis dreigt te gaan grijpt het personeel in door bijvoorbeeld de hele machine stil te zetten.
Ze helpen je altijd wel goed op weg
Nou idd! Als hij hopeloos moet toekijken hoe zij zijn privĂ© fotoâs verspreidt vind ik het echt zo rot voor hem! Dan ben je toch niet goed wijs? Tot nu toe stuurt ze allemaal fotoâs die ik al eerder heb gezien
@SpeedOfSound yep! Ze heeft zijn fb log in . Die andere vriend van mij heeft blijkbaar met haar op Snapchat gepraat waar ze dat al beweerde, naar hij geloofde haar toen niet.
Que?
Dan zou ik me juist weer omdraaien en herrie gaan maken.
Kan je niet maken om te zeggen
Ja, ik wist ook echt niet hoe ik moest reageren. Ik heb eerst maar gelachen, maar nu besef ik dat ik het eigenlijk niet leuk vind.
Op de domineeschool nog wel!!! Mijn docenten noemen me ook wel eens mormel of kutwijf, maar ik zit op een vreemde school
Ook niet oke hoor.
Dat is gewoon pestenâŠ