Huh zeggen hbo-docenten dit tegen jou? Ik vind dat echt heel raar.
Maar als ze het niet menen is het toch nog niet okĂ©? Als een goede vriendin je âhihaho kutwijfâ noemt okĂ© maar ik snap niet in welk context een leraar je kutwijf kan noemen?
Ja precies.
Ik heb wel eens een docent hetzelfde terug genoemd en toen was het stront aan de knikker.
Maar wel duidelijk dat die shit niet meer moest gebeuren
Het is iemand die ik eigenlijk niet ken, dus ik weet niet echt of hij het meende. Er zat wel een kern van waarheid in denk ik. Aan mijn achternaam kan je zien dat ik uit een vissersdorpje kom
Dan is er nog geen reden om je ordinair te noemenâŠ
Ik heb een goeie band met sommige docenten, dus als we dan na de les nog een beetje nakletsen en ik zeg iets lelijks of hards over iets iemand of het leven, dan zeggen ze dat wel eens ja.
Ik lig al 10 minuten in bed te twijfelen of ik eruit ga komen of niet.
Moet plassen en nog ontbijten.
De dilemmaâs van een vakantiedag.
Hahaha I get it, het is ook echt zoân âThe plot thickensâ momentje Haha. En dat vraag ik me ook af! Hij moet hier toch wel aangifte tegen kunnen doen ofzo?
Ze zegt dat ze niet meer weet of zij het was 3 jaar geleden. Dat impliceert dat er een mogelijkheid is dat ze er toen al mee bezig was. Wtf. En ze blijft vragen of wij een foto van hem willen zien met een banaan in zân reet. Echt what the actual fuck. Het erge is nog dat ik stiekem wel nieuwsgierig ben naar die foto, maar ik reageer niet hahahaha
Echt heh, a whole bowl of fucked up gewoon
Nou opzich⊠ik heb toch niks beters te doen.
Dit zijn de mensen die voorkomen in films en series, en dat iedereen het dan eigenlijk wel ongeloofwaardig vindt. Maar het is dus echt. Dit verzin je toch niet
@Otzi Ik snap de sensatie en de mindfuck enzo allemaal wel, maar ik begrijp niet helemaal waarom jullie in die groepsapp blijven en blijven reageren op haar? Het gaat toch om een vriend van jullie die aan de schandpaal genageld wordt, dan probeer je die ex toch te stoppen of iig duidelijk te maken dat dit niet oké is? In die app blijven en met haar praten lijkt me niet echt ontmoedigend voor haar, maar misschien zie ik het verkeerd.
Heeft me al twee keer verrast met een blue screen of death, loopt vaak vast, heeft af en toe kleine probleempjes zoals dat ik niet op dingen kan klikken voor een tijdje
Ik heb haar ook gezegd dat dit niet ok is hoor! En dat het niet zo verder kan. Ik probeer er alleen achter te komen of zij het idd al die jaren was, of dat hij dit weer verzint, want hij heeft gewoon heel weird gedaan al die jaren en mij en mijn vriend ook uitgescholden e.d. Vandaar dat ik een beetje vis naar het hoe of wat.
Die andere vriend heeft ook net gezegd dat ze hier mee moet ophouden, maar ja vraag me af of het gaat helpen. Weet nou alleen niet of ik dit nou aan fb moet rapporteren ofzo, want het is wel zijn eigen account.
zou het gewoon doen.
Dan maar een geblokkeerd account ipv dat zometeen alles op het net terug te vinden is
Die vriend van mij heeft die jongen ook op instagram, en daar heeft die ex waarschijnlijk geen log in van. We gaan hem even vertellen wat er gaande is en of hij dan wil dat wij (of misschien hij zelf) zijn account rapporteren. Ik heb hem niet op instagram omdat ik hem overal geblockt had haha. Zou toch erg zijn als hij het al die tijd niet was, en die ex vriendin onze vriendschap helemaal heeft verkloot? Of tenminsteâŠmeer mijn herinnering aan onze vriendschap haha
Edit: Als hij het wel al die tijd zelf was is hij nog steeds een eikel, maar dan nog verdient hij dit niet en moet hij gewoon hulp gaan zoeken ergens