Drie jaar terug begon hij met mij een gesprek, waarin hij mij vroeg of hij me iets kon vertellen als vriend, en ik heb toentertijd gezegd van:’ Ja tuurlijk’ , (niet wetende wat het was), toen ging hij mij foto’s sturen van zijn penis, met het verhaal dat het klein was en wat ik er van vond etc. Op het eerste gezicht wou ik hem helpen, dus ik probeerde hem nog advies te geven, en dat er echt wel meiden zijn die daar niet om geven etc. Maar dit ging dus maandenlang door, waar hij mij continu foto’s bleef sturen en vragen stellen etc. En op een gegeven moment ging hij ook mijn vriend lastig vallen, waardoor ik het zat werd en hem beleefd vroeg of hij ons met rust wou laten. Toen begon hij ons uit te schelden. Zo noemde hij mij een ’ fat cunt’ en dat ik zo dik was geworden sinds ik hem kende blabla en mijn vriend ging hij ook uitschelden voor soortgelijke dingen. Hij wou met die uitspraken ook gewoon dat ik hem terug uitscheldde, omdat dat een soort fetish van hem was, maar ik heb de eer toen aan mezelf gehouden, en dus toen heb ik hem uiteindelijk maar geblokt. Hij heeft nog jarenlang mij geprobeerd toe te voegen op allerlei accounts, en op instagram, snapchat, noem maar op. Nu stuurt deze persoon idd ineens deze foto’s en ik zei van:’ Niet weer dit, zoek hulp man’. En toen zei zij:’ Ik ben hem niet, willen jullie al zijn foto’s? Hij is een cheater’, en toen kwam die vriend van mij met dat ex-vriendin verhaal op snap-chat. Hij heeft hem nu ook op instagram verteld wat er gaande is, en hij vraagt of we haar willen blokkeren. Ik ga denk ik maar die groepschat opheffen, zodat ze iig niks meer daar kan posten, en het aangeven bij facebook. Hij is er nu iig wel op de hoogte van. Ik vind wel echt dat hij hier wat mee moet doen. Ik heb ook al screenshots genomen mocht hij die nodig hebben.