Wij verkopen kleding inderdaad en dan ook nog eens aan de duurdere kant. Misschien dat ze er van de zomer nog eens naar gaat kijken, ik vind het altijd zo gezellig.
Verstandig, de SundayMarket is in de zomer echt beter voor kleding! Dan gaan delicatessen etc weer niet zo goed.
Ik ben in ieder geval blij dat ik nog wat kerstdrukte mee kan pakken, mijn producten worden heel veel als cadeautjes gekocht dus voor mij is het ideaal. En echt gezellig inderdaad!
Haha ik zal thuis even een foto voor jullie maken! Ben nog onderweg.
En zeker waar, ik heb er ook weer wat LinkedIn-connecties aan overgehouden.
Er liepen ook vrouwen rond in een soort van witte werkpakken met borsten erop getekend, vond ik wel cool.
Ik weet niet of dit het juiste topic is. Maar ik vroeg me af of hier mensen wel eens aan speeddaten hebben gedaan en of dat wat was?
Haha volgens mij wordt je ook door anderen genomineerd
Ze hoopt sowieso dat je na die koe toch niet meer in die trui past
Ja ik denk ook dat ze me probeert te koeioneren
Wie laat zich niet koeioneren?
Ik kom even zeuren. Door medicijn gebruik ben ik meer dan 10 kilo aangekomen. Het is heel geleidelijk gegaan en heel lang heb ik me er niet echt aan gestoord omdat het binnen de perken bleef. Nu ben ik op het punt aangekomen dat de enige broek die ik nog aan kreeg, nog wel aan krijg maar na een paar uur krijg ik pijn in mijn buik omdat hij zo strak zit. Ik probeer echt op mijn eten te letten maar door mijn medicatie krijg ik enorme cravings waar ik gek van word als ik er niet aan toe geef. Ben inmiddels van medicatie gewisseld, helaas lijkt dit geen effect te hebben. Morgen weer afspraak met mijn arts om te overleggen maar ik zie het even niet meer zitten. Zonder medicatie kan ik niet maar hier word ik echt ongelukkig van
Dit is geen zeuren. Je hebt helemaal gelijk dat dit aar is voor je.
gvd die britse exit polls
Gefeliciteerd!!
Oeh oeh heb je goede verkopers?
Gefeliciteerd
Ik had vanavond echt het leukste tramritje ooit. Die jongen/man die in dat middenstuk zit moest de haltes omroepen en toen hij dat bij de eerste had gedaan keek hij een beetje besmuikt om zich heen met een glimlach alsof hij het een beetje ongemakkelijk vond, toen kruisten onze blikken en moest ik ook lachen en vervolgens kreeg hij lachaanval en hadden we samen keihard de slappe lach in de tram van een afstandje hahaha. Elke keer probeerden we onze lach in te houden en normaal te doen zoals normale vreemde mensen maar dan hadden we weer oogcontact en barstten we weer in lachen in uit. Toen moest hij nog 2 haltes omroepen, dat lukte niet zo goed meer hahah. Bij âAmsterdam Central Stationâ proestte inmiddels de halve tramcoupĂ© met ons mee. Heel random met iemand de slappe lach hebben met wie je geen woord hebt gewisseld, het sloeg nergens op maar het was wel heel gezellig.
- Labello scrub
- Kneipp douche foam lotus - granaatappel
- Batiste droogshampoo
- Nivea deodorant
- DagcrĂšme buckthorn en jojoba
- Een Clarins-tasje met daarin nachtcrĂšme, een gezichtsmasker en iets voor je lippen
- Catrice mascara
- Somersby rosé
- Aspire green tea mango lemon
- Method allesreiniger
- Ik heb geen idee waarvoor dat glittertasje is
- Notitieboekje
- Bieslook & polenta: vegetarisch koken op zân Berlijns van Susarin Probst en Yannic Schon
- 2x Viva
- Cadeau-/kortingsbonnen
En een hele nieuwsgierige lieve poezel!
Ja echt fucking kut