Wat je even kwijt wil #30

Wow op marktplaats bieden mensen gewoon 56 euro op een mini kerst dorp van de ah (compleet dorp)… Heftige ontwikkeling wel.

5 likes

Ik zit nog heel erg te twijfelen over de parttime baan die me is aangeboden en ik haat het zo als ik niet gewoon een knoop kan doorhakken!

In other news heb ik net nog een Maker Market toegezegd dus ik ga de komende weken op maar liefst 2 kerstmarkten staan! Kom maar door met die gluhwein.

3 likes

Ik heb vandaag eindbeoordeling gehad van mijn traineeplek en het was zo goed! Ben echt verbaasd, alles op zijn een na hoogst of hoogst beoordeeld en mijn manager zei ook super lieve dingen.

22 likes

Mijn truienstelende sportvriendin heeft me een melk chocolade koe gegeven van een bonbonzaak en ik kan hem niet weerstaan :weary:

4 likes

Misschien is een coachingstraject via je werk mogelijk? Om je te leren hoe je hier beter mee om kan gaan en zelf wat assertiever te worden.

Ja the more the merrier!
15 dec SundayMarket, Westerpark
22 dec The Maker Market, De Hallen

De oude EGF secret kortingscode van “dode cavia” werkt nog steeds bij m’n kraam voor korting #neverforget

11 likes

Ik zet mijn geld in op Sheldon.

4 likes

Frank is beter in dialoog

Of house. Of Reddington want die schiet iedereen dood die het niet met hem een is. Wel handig dat die vrouw van bones meteen de lijken kan onderzoeken dan.

2 likes

Die zit toch in twee seizoenen én een eigen programma?

Ik zou juist denken dat Sheldon de zwakste is :speak_no_evil:
Met Fury

Ik denk dat sheldon net zo lang doorgaat tot hij gelijk krijgt :joy:

Hij houdt wel lang vol ja!

Sherlock!

1 like

Donker bruin. Niet heel spannend haha.

1 like

Kan je alle labia’s met ctr+h niet allemaal vervangen voor het juiste woord?

Shit, stuurde dit door naar de chick waar ik soms voor werk aangezien mij dit super leuk lijkt en het merk er ook wel bij past maar ze zegt net dat ze mensen kent die er staan en die hebben nooit zoveel verkoop. Bummer, zag ons al buren worden

Dan win jij :yum:

Ligt er heel erg aan wat je verkoopt vind ik. Naast m’n eigen ervaring met m’n plantenhangers ken ik meer mensen die vast op de SundayMarket staan bijvoorbeeld, delicatessen doen het daar supergoed, kleding dan weer minder.
Van sommige dingen is er echt gewoon te veel aanbod, dat zag ik heel erg terug in de aanmeldingen toen ik die Etsymarkt aan het organiseren was! Wanneer er 10 van de 40 kramen sieraden verkopen, verkoopt niemand genoeg. Bij The Maker Market zie je dat heel erg, alleen de sieradenchick met de laagste prijzen heeft het druk.

Iedereen hier die heeft gestemd op mij voor de viva400 nog bedankt! Een youtuber heeft gewonnen, maar ik heb wel een goedgevulde goodiebag mee naar huis gekregen en ze hadden gin tonics dus ik ben evengoed blij. :ok_hand:t2:

47 likes