Hij houdt wel lang vol ja!
Sherlock!
Donker bruin. Niet heel spannend haha.
Kan je alle labia’s met ctr+h niet allemaal vervangen voor het juiste woord?
Shit, stuurde dit door naar de chick waar ik soms voor werk aangezien mij dit super leuk lijkt en het merk er ook wel bij past maar ze zegt net dat ze mensen kent die er staan en die hebben nooit zoveel verkoop. Bummer, zag ons al buren worden
Dan win jij 
Ligt er heel erg aan wat je verkoopt vind ik. Naast m’n eigen ervaring met m’n plantenhangers ken ik meer mensen die vast op de SundayMarket staan bijvoorbeeld, delicatessen doen het daar supergoed, kleding dan weer minder.
Van sommige dingen is er echt gewoon te veel aanbod, dat zag ik heel erg terug in de aanmeldingen toen ik die Etsymarkt aan het organiseren was! Wanneer er 10 van de 40 kramen sieraden verkopen, verkoopt niemand genoeg. Bij The Maker Market zie je dat heel erg, alleen de sieradenchick met de laagste prijzen heeft het druk.
Iedereen hier die heeft gestemd op mij voor de viva400 nog bedankt! Een youtuber heeft gewonnen, maar ik heb wel een goedgevulde goodiebag mee naar huis gekregen en ze hadden gin tonics dus ik ben evengoed blij. 
Wij verkopen kleding inderdaad en dan ook nog eens aan de duurdere kant. Misschien dat ze er van de zomer nog eens naar gaat kijken, ik vind het altijd zo gezellig.
Verstandig, de SundayMarket is in de zomer echt beter voor kleding! Dan gaan delicatessen etc weer niet zo goed.
Ik ben in ieder geval blij dat ik nog wat kerstdrukte mee kan pakken, mijn producten worden heel veel als cadeautjes gekocht dus voor mij is het ideaal. En echt gezellig inderdaad!
Haha ik zal thuis even een foto voor jullie maken! Ben nog onderweg.
En zeker waar, ik heb er ook weer wat LinkedIn-connecties aan overgehouden.
Er liepen ook vrouwen rond in een soort van witte werkpakken met borsten erop getekend, vond ik wel cool. 
Ik weet niet of dit het juiste topic is. Maar ik vroeg me af of hier mensen wel eens aan speeddaten hebben gedaan en of dat wat was? 
Haha volgens mij wordt je ook door anderen genomineerd 

Ze hoopt sowieso dat je na die koe toch niet meer in die trui past
Ja ik denk ook dat ze me probeert te koeioneren

Wie laat zich niet koeioneren?
Ik kom even zeuren. Door medicijn gebruik ben ik meer dan 10 kilo aangekomen. Het is heel geleidelijk gegaan en heel lang heb ik me er niet echt aan gestoord omdat het binnen de perken bleef. Nu ben ik op het punt aangekomen dat de enige broek die ik nog aan kreeg, nog wel aan krijg maar na een paar uur krijg ik pijn in mijn buik omdat hij zo strak zit. Ik probeer echt op mijn eten te letten maar door mijn medicatie krijg ik enorme cravings waar ik gek van word als ik er niet aan toe geef. Ben inmiddels van medicatie gewisseld, helaas lijkt dit geen effect te hebben. Morgen weer afspraak met mijn arts om te overleggen maar ik zie het even niet meer zitten. Zonder medicatie kan ik niet maar hier word ik echt ongelukkig van
Dit is geen zeuren. Je hebt helemaal gelijk dat dit aar is voor je.