Wilde kat
Ik zou het niet weten eigenlijk. De eerste tijd dat we hem hadden ging ie bijvoorbeeld vaak als je op de bank zat naar je staren en dan vloog ie ineens in je haren (letterlijk) en klemde hij zich vast aan je benen en dan beet ie (door).
Toen kreeg ie elke keer waterspuit als ie dat deed, maar ik geloof dat het ook vanzelf afnam. Hij is wel heel netjes dus van meubels blijft ie af. En hij mag heel veel naar buiten (wonen in stad), we zetten m uit de kamer als ie niet stopt (dan hoor je m over 3 verdiepingen huis uitrazen, trap op trap af) en zolang ie zn energie kwijt is, is ie prima te handelen. En hij reageert heel goed op een vast patroon van dingen, dat ie weet ‘nu eten, nu snoepjes etc’. Als ie te laat zn eten krijgt wordt ie boos, wat dat betreft is ie net een mens.
Op een koude regenachtige dag is ie dan ook extra kut Haha. Maar hij is nu wel vrij oud, dus het is sowieso wel minder en hij slaapt veeeeel meer. En je leert zn signalen wel, ik zie het eigenlijk altijd wel als ie gaat uithalen en ik ken zn verstopplekken waarvanuit hij graag komt uitrennen en zich aan je enkel vastbijt, dus ik Check altijd ff of ie daar ligt met zn zwiepende staart. Hij wordt graag geaaid, maar dan moet je gewoon ff kijken Hoelang ie t leuk vindt en zodra je een signaal ziet meteen stoppen.
Verder is ie ook heel lief hoor, hij kan helemaal in coma op je in slaap vallen, zou je nooit wat doen als je slaapt, hij is graag bij je in de buurt en snurkt als een malle. Hij heeft gewoon een grote persoonlijkheid.
ik heb gezegd:’ What part of calling the cops and stopping this shit do you not understand?’. Goed, nu ga ik weer aan het werk haha ben de boel hier ook een beetje aan het spammen op dit moment denk ik, zal daar ook maar mee ophouden, maar het is gewoon een hele as the world turns achtige gebeurtenis (maar dan met dick pics?) , dus vergeef me hahaha.
daarnaast is de dream cream van lush geweldig voor een eczeemhuid (is body cream, maar als mn gezicht erg is smeer ik het ook gewoon daar).