Wat je even kwijt wil #30

Ja inderdaad.
Wat een kut situatie zeg

1 like

Heb gore klonten in m’n kwark, hij is nog ruim niet over de datum ook. Stomme campina!

Had net een sollicitatie en ben altijd zo bang dat ik niet leuk genoeg overkom, of dat ik veel heb gepraat of te weinig of ik niks stoms heb gezegd. Wil de baan ook heel graag dus was ook beetje nerveus. Nu zit ik thuis het hele gesprek te overdenken en te cringen om sommige dingen die ik heb gezegd. Waarom ben ik zo?

1 like

Ik zit op de bezorger te wachten en de kat heeft natuurlijk net lekker een nr 2 zitten doen op de bak in de gang. Dus nu heb ik mijn Lampe Berger daar neergezet. Kan echt de deur niet open doen met die lucht.

2 likes

Drie jaar terug begon hij met mij een gesprek, waarin hij mij vroeg of hij me iets kon vertellen als vriend, en ik heb toentertijd gezegd van:’ Ja tuurlijk’ , (niet wetende wat het was), toen ging hij mij foto’s sturen van zijn penis, met het verhaal dat het klein was en wat ik er van vond etc. Op het eerste gezicht wou ik hem helpen, dus ik probeerde hem nog advies te geven, en dat er echt wel meiden zijn die daar niet om geven etc. Maar dit ging dus maandenlang door, waar hij mij continu foto’s bleef sturen en vragen stellen etc. En op een gegeven moment ging hij ook mijn vriend lastig vallen, waardoor ik het zat werd en hem beleefd vroeg of hij ons met rust wou laten. Toen begon hij ons uit te schelden. Zo noemde hij mij een ’ fat cunt’ en dat ik zo dik was geworden sinds ik hem kende blabla en mijn vriend ging hij ook uitschelden voor soortgelijke dingen. Hij wou met die uitspraken ook gewoon dat ik hem terug uitscheldde, omdat dat een soort fetish van hem was, maar ik heb de eer toen aan mezelf gehouden, en dus toen heb ik hem uiteindelijk maar geblokt. Hij heeft nog jarenlang mij geprobeerd toe te voegen op allerlei accounts, en op instagram, snapchat, noem maar op. Nu stuurt deze persoon idd ineens deze foto’s en ik zei van:’ Niet weer dit, zoek hulp man’. En toen zei zij:’ Ik ben hem niet, willen jullie al zijn foto’s? Hij is een cheater’, en toen kwam die vriend van mij met dat ex-vriendin verhaal op snap-chat. Hij heeft hem nu ook op instagram verteld wat er gaande is, en hij vraagt of we haar willen blokkeren. Ik ga denk ik maar die groepschat opheffen, zodat ze iig niks meer daar kan posten, en het aangeven bij facebook. Hij is er nu iig wel op de hoogte van. Ik vind wel echt dat hij hier wat mee moet doen. Ik heb ook al screenshots genomen mocht hij die nodig hebben.

Hoe lang heb je hem al en welke is het? Kut om te horen, misschien moet ik dan eerder voor de Lenovo thinkbook gaan

Deze heb ik

https://www.coolblue.nl/product/780570/asus-zenbook-ux410ua-gv190t.html?utm_source=vanessa&utm_medium=mail&utm_campaign=notspecified

Ik zie dat anderen er wel heel positief over zijn. Heb hem nu twee jaar

1 like

OMG dit wist ik helemaal niet. Op naar de bios!

Sowieso! Dat mens moet echt aangepakt worden als hij er oprecht niks mee te maken heeft gehad al die jaren! Want dit is ook gewoon totaal niet hoe ik hem kende destijds. Het was een beetje een aparte jongen, maar echt niet zo. Hij bakte een taart voor mijn verjaardag, kocht cadeautjes en was eigenlijk gewoon een goede vriend, dus ik vond het al zo gek. Hij heeft zelfs weleens een kerstdiner voor ons allemaal gekookt destijds. Ik ging er vanuit dat hij gewoon helemaal gek geworden was, en dat hij mij beledigd en lastiggevallen heeft al die jaren. Nu hoor ik deze kant van het verhaal ineens en ga ik heel erg twijfelen of het nou niet gewoon dit mens is geweest al die jaren. Ik vind het wel heel vervelend dat je het gewoon niet kan weten omdat het hele gebeuren zo vaag is, maar ik heb het nu wel aangegeven bij facebook en die groepschat opgeheven. En ik vind zeker dat hij aangifte moet doen als dit wel het geval is want damn dan heeft dat mens echt even met een paar klikken zijn hele leven verwoest.

Ik had 3 verschillende zwarte pantalons besteld en 3 verschillende witte truien. Heb opeens een kerstoutfit in mn hoofd :sweat_smile: Nu kwamen ze net al binnen ipv morgen. Maar heb besloten het vanavond pas te proberen na het werken, want dan heb ik iets om naar uit te kijken haha. De kleine dingen in het leven waar je blij van wordt.

5 likes

Maar had je in de tijd dat dit begon nog contact met hem dan of niet? Ik bedoel, als jullie nog gewoon ‘actief’ vrienden waren toen dit gebeurde en jij de vriendschap afkapte (logisch!) moet er bij hem toch ook een belletje zijn gaan rinkelen? Gewoon nieuwsgierigheid!

Nee helaas niet! Daarom is het ook zo moeilijk, want toen dit gebeuren begon had ik hem al minimaal 3/4 jaar niet meer gezien of gesproken. Ik vraag me alleen af of hij dan al die tijd niet in zn account kon ofzo, want anders had hij wel al die chats moeten zien lijkt me. Dat zijn ook dingetjes waardoor ik nog steeds twijfel of hij er ook niet een rol in heeft gespeeld. Die vriend van mij twijfelt zelfs of hij niet doet alsof hij een boze ex-vriendin is gewoon om zijn foto’s weer te kunnen delen (omdat hij ook zo door hem werd lastig gevallen, en hij er ook van overtuigd was dat het een soort rare fetish van hem was). Nou ja het is gewoon een bizarre situatie hahaha. Hij is er nu iig op de hoogte van, en mocht hij hier serieus werk van willen maken en mijn hulp nodig hebben dan help ik hem gewoon.

@Eddie Oeiii ik ben bang dat ik dat gewoon niet aan durf, omdat ik er niet 100% zeker van ben dat hij er geen deel aan heeft genomen. Hij heeft mij in die rare periode ook weleens geprobeerd te videobellen enzo, en toen heb ik ook nooit opgenomen. Achteraf wou ik dat ik dat wel had gedaan, want dan had ik misschien bewijs gehad dat hij het wel of niet zelf was :woman_shrugging: Ik twijfel er gewoon te erg aan. Ik heb dat mens wel gevraagd of zij het was drie jaar terug, maar ze zegt dat ze dat niet weet. Die vriend van mij is overigens wel met hem aan het praten op instagram dus ben benieuwd of daar nog wat uitkomt.

Ja precies! Nadat hij mij probeerde te videobellen ging hij ook gewoon door met die rare verhalen, daarom heb ik hem ook maar geblokkeerd haha. Daarom twijfel ik ook nog steeds een beetje, maar ik vind het wel echt niet ok en rot voor hem als hij het al die tijd niet was, maar ik ben bang dat we daar nooit echt achter gaan kunnen komen helaas. Die andere vriend van mij heeft helaas niet meer haar foto, want die had ie eerst wel van snapchat, dat had ook enorm kunnen helpen denk ik. Ik hoop ook dat hij er wat mee gaat doen als dat het geval is, en ik zal hem dan ook sowieso wel helpen!

1 like

Ik heb de fout gemaakt om vandaag thuis te studeren ipv naar de bieb te gaan. Waarom maak ik deze fout minstens 1x per week?

1 like

Ja, ik word echt dominee en studeer theologie :slight_smile: Ik vind het zelf ook heel interessant en leuk

10 likes

Thanks :slight_smile: Ik zal jullie hier wel een beetje op de hoogte houden. En begin februari preek ik ergens in het midden van het land. Iedereen die geïnteresseerd is, is natuurlijk welkom :slight_smile:

12 likes

Awhhh zie je wel!!

Mijn oerchagrijnige kat deed ook super vriendelijk toen ik na een paar maanden terugkwam. Diep van binnen hebben ze allemaal een hartje :heart::heart:

7 likes

Katten zijn veel liever dan iedereen denkt

6 likes

Zei niemand OOIT.

6 likes

Nahw, ik heb daar altijd wel sympathie voor op de één of andere manier. Ik ga er altijd vanuit dat mensen (en misschien ook wel dieren) niet voor de lol zomaar uitvallen. Iedereen is liever blij en aardig, denk ik altijd

2 likes