Wat je even kwijt wil #30

:joy:

Wie laat zich niet koeioneren?

9 likes

Ik kom even zeuren. Door medicijn gebruik ben ik meer dan 10 kilo aangekomen. Het is heel geleidelijk gegaan en heel lang heb ik me er niet echt aan gestoord omdat het binnen de perken bleef. Nu ben ik op het punt aangekomen dat de enige broek die ik nog aan kreeg, nog wel aan krijg maar na een paar uur krijg ik pijn in mijn buik omdat hij zo strak zit. Ik probeer echt op mijn eten te letten maar door mijn medicatie krijg ik enorme cravings waar ik gek van word als ik er niet aan toe geef. Ben inmiddels van medicatie gewisseld, helaas lijkt dit geen effect te hebben. Morgen weer afspraak met mijn arts om te overleggen maar ik zie het even niet meer zitten. Zonder medicatie kan ik niet maar hier word ik echt ongelukkig van

1 like

Dit is geen zeuren. Je hebt helemaal gelijk dat dit aar is voor je.

1 like

Sorry boes :cry:

4 likes

gvd die britse exit polls

Gefeliciteerd!!

1 like

Oeh oeh heb je goede verkopers?

Gefeliciteerd :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik had vanavond echt het leukste tramritje ooit. Die jongen/man die in dat middenstuk zit moest de haltes omroepen en toen hij dat bij de eerste had gedaan keek hij een beetje besmuikt om zich heen met een glimlach alsof hij het een beetje ongemakkelijk vond, toen kruisten onze blikken en moest ik ook lachen en vervolgens kreeg hij lachaanval en hadden we samen keihard de slappe lach in de tram van een afstandje hahaha. Elke keer probeerden we onze lach in te houden en normaal te doen zoals normale vreemde mensen maar dan hadden we weer oogcontact en barstten we weer in lachen in uit. Toen moest hij nog 2 haltes omroepen, dat lukte niet zo goed meer hahah. Bij ‘Amsterdam Central Station’ proestte inmiddels de halve tramcoupĂ© met ons mee. Heel random met iemand de slappe lach hebben met wie je geen woord hebt gewisseld, het sloeg nergens op maar het was wel heel gezellig.

65 likes

  • Labello scrub
  • Kneipp douche foam lotus - granaatappel
  • Batiste droogshampoo
  • Nivea deodorant
  • DagcrĂšme buckthorn en jojoba
  • Een Clarins-tasje met daarin nachtcrĂšme, een gezichtsmasker en iets voor je lippen
  • Catrice mascara
  • Somersby rosĂ©
  • Aspire green tea mango lemon
  • Method allesreiniger
  • Ik heb geen idee waarvoor dat glittertasje is
  • Notitieboekje
  • Bieslook & polenta: vegetarisch koken op z’n Berlijns van Susarin Probst en Yannic Schon
  • 2x Viva
  • Cadeau-/kortingsbonnen
22 likes

En een hele nieuwsgierige lieve poezel! :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja echt fucking kut

Gefeliciteerd! :heart:

1 like

Ik heb zo’n Fucking oorpijn dat ik gewoon m’n oor eraf wil snijden. Ik wil ook slapen, maar het doet zo’n pijn. En paracetamol helpt niet. Voel me echt een soort verloren gewoon.

Nah ik laat het wel weten als ik het binnen heb. Over 1 ben ik iig tevreden maar ik kan die naam niet zo terugvinden. Krijg de eerste waarschijnlijk volgende week binnen.

Edit: volgens mij iig Anenjery, die krijg je in zo’n roze suede achtig zakje dacht ik.


Heb o.a. deze en die blijven mooi. Houd ze ook gewoon tijdens slapen/douchen in. Zijn wel echt klein!

3 likes

Pfff om zeven uur beginnen is zo vroeg. Ben gewoon misselijk van moeheid

2 likes

Uren in een afgesloten ruimte meeroken? Ik zou vriendelijk bedanken. :mask:

Heb vandaag m’n laatste stagedag en vind het zo jammer :sleepy: :sleepy:

Ik heb echt geen sympathie meer voor de acties van de boeren.

7 likes