Wat je even kwijt wil #30

Ja echt fucking kut

Gefeliciteerd! :heart:

1 like

Ik heb zo’n Fucking oorpijn dat ik gewoon m’n oor eraf wil snijden. Ik wil ook slapen, maar het doet zo’n pijn. En paracetamol helpt niet. Voel me echt een soort verloren gewoon.

Nah ik laat het wel weten als ik het binnen heb. Over 1 ben ik iig tevreden maar ik kan die naam niet zo terugvinden. Krijg de eerste waarschijnlijk volgende week binnen.

Edit: volgens mij iig Anenjery, die krijg je in zo’n roze suede achtig zakje dacht ik.


Heb o.a. deze en die blijven mooi. Houd ze ook gewoon tijdens slapen/douchen in. Zijn wel echt klein!

3 likes

Pfff om zeven uur beginnen is zo vroeg. Ben gewoon misselijk van moeheid

2 likes

Uren in een afgesloten ruimte meeroken? Ik zou vriendelijk bedanken. :mask:

Heb vandaag m’n laatste stagedag en vind het zo jammer :sleepy: :sleepy:

Ik heb echt geen sympathie meer voor de acties van de boeren.

7 likes

You go girl :raised_hands:t2:

1 like

En al krijg je wel commentaar, shame on them! Wat is er mis met je kind voorzien van een van de belangrijkste levensbehoeften?

(Ik vond het zelf ook mega spannend om in het openbaar te voeden en ga het straks met de tweede ook weer spannend vinden, dat weet ik nu al, dus ik snap je absoluut hoor!)

2 likes

Zal ik naar de dam gaan om al het eten van de boeren op te eten?

6 likes

Conducteur: “Een hele goedemorgen lieve reizigers!” Schattig

17 likes

Ik merkte dat ik me zoooo slecht concentreren op kantoor. Wie verzint dan ook een gigantische ruimte met 60 bureaus en 5 open vergaderruimtes die niet dicht kunnen? Maar heb vandaag de noise cancelling hoofdtelefoon van m’n vriend mee en wat een verademing. Ik weet nu wel wat ik meteen ga kopen als mn salaris gestort is de 23e.

2 likes

Lucky me op vrijdag de 13e :partying_face:
Gisteravond wilde ik deze bestellen https://www.zalando.nl/hugo-victoria-cowboy-bikerlaarsjes-black-hu711n019-q11.html

Maar nog even 1 nachtje over geslapen want toch wel prijzig. Open ik vanochtend de browser, zijn ze 70 euro afgeprijsd! Kga ze gelijk bestellen nu :smile:

22 likes

Ik had net een sollicitatiegesprek en ze twijfelden tussen mij en iemand anders, ik krijg vanmiddag te horen of ik het ben geworden. Ben echt aan het duimen😩

Edit: tijd voor taart!! Heb mn afstudeeropdracht :partying_face:

49 likes

Ik moet 11 uur achterelkaar werken maar ik heb maar 2,5 uur geslapen :hot_face::sos:

1 like

Gister iets heel officieels gedaan op werk waarvan ik echt een besef moment had van wow, dit had ik een jaar geleden echt niet verwacht. Was echt even trots.

Die zelfde middag ging ik met mn moeder mee voor een uitslag van haar MRI scan die is gemaakt van haar hersenen (gelukkig goed nieuws) maar op het moment dat we op die uitslag zaten te wachten werd mijn zus opgenomen in het ziekenhuis vanwege een hele erge allergische aanval. Was echt een rollercoaster gister.

Vandaag op werk een event die o.a. ik heb georganiseerd en damn, ben blij als alles goed is gelukt en verlopen. Toe aan weekend!

20 likes

Hoe is het met je moeder en zus? Klinkt als ene heftige dag!

Ik heb een jaar geleden Marktplaats afgezworen. Die shit kost me 20 jaar van me leven elke keer als ik erop zit. Ik gebruikte toen eigenlijk altijd Facebook, maar dat heb ik niet meer. Helaas heb ik centen nodig en geen andere optie dan mijn telefoon op Marktplaats zetten. :sob: Jesus take the weel.

1 like

Ik vertrek woensdag uit Oeganda (:broken_heart:) maar de gedachte dat ik de komende dagen 3 máánden aan spullen moet inpakken geeft me echt stress.
En heb geen weegschaal dus heb geen idee of ik te veel heb?