Wat je even kwijt wil #30

Lig inmiddels gesloopt in bed na een lange dag wandelen. Ga nu lekker slapen en morgen weer naar huis

Ik had allemaal wilde plannen maar lig nu toch lekker in bed. Mag ook wel even na deze stomme dagen.

Ik ben weer in NL en zit in de trein naar huis, stopt de trein ineens. Iemand bleek de wc te zoeken en aan de noodrem te hebben getrokken. Gaan we weer rijden, gebeurt het weet??? Was een toerist. Vind het erg bijzonder. Als je de wc zoekt kan je dat ook aan mensen vragen? En ik zit bij de wc en ik heb die man hier nog niet gespot. Hij is met zn familie dus ik denk wel dat het oprecht is maar hoe raar??

En in mn vorige trein ging een dronken meisje helemaal tegen me aan lullen haha, ze was wel heel lief.

Alleen ik heb bijna geen eten in huis en wilde straks op het station nog even een banaan halen voor bij mn yoghurt maar die is dan al dicht (sowieso kan Chiquita het niet tippen aan Marokkaanse bananen :smiling_face_with_three_hearts:).

Ja heel chill! Lekker weer, lekker eten, lekker gesurft :ok_hand:t2: Leuke mensen ontmoet ook.

5 likes

Oke de onderbuurman heeft nu al twee uur hetzelfde filmpje opstaan:

Maar dan wel de verkorte versie waarin er niet veel gepraat wordt.

1 like

Dit is mijn all-time ultieme succesrecept, over de laatste stukjes wordt altijd geruzied!
Eventueel nog uit te breiden met grove zeezoutvlokken bovenop.

3 likes

Ik heb deze laatst gemaakt en vond ze echt lekker, vooral de dag erna.

Ipv stroop heb ik gecondenseerde melk gebruikt.

3 likes

Dat wordt net als ik, de rest van je leven met kleedjes op de bank leven :upside_down_face:

Mijn katten krabben echt nooit aan mijn meubels of gordijnen. Soms rekken ze zich wel eens uit tegen mn eetkamer stoelen ofzo. Maar niet bewust krabben zoals aan de krabpaal

5 likes

Onze eerste kitten heeft onze toenmalige eetkamerstoelen compleet lelijk gemaakt met zijn nageltjes doordat hij zich iedere keer optrok eraan toen hij nog klein was en nog niet in 1x op de tafel kon springen. Nu hebben we nieuwe stoelen en doet hij dit nooit meer.
En bij mijn ouders liggen al jaren dekentjes over de bank omdat de bank helemaal lelijk is geworden en ze bang zijn dat dit ook met de nieuwe gaat gebeuren.

1 like

@Nidorina Mijn kat doet nooit dat soort dingen. Met een kitten moet je wel meer vrezen voor je meubels, dat kunnen nogal ongeleide projectielen zijn :weary:

1 like

Hahaha dankjewel :heart::joy: maarrr ze geven wel bruin kattensmeer af en het mannetje staat geregeld midden in de nacht voor mijn deur te schreeuwen omdat ie bij me in bed wil liggen.

2 likes

Mijn katten doen dit soort dingen nooit hoor! We hebben wel ook veel krabpalen in huis zodat het niet nodig is om de meubels te gebruiken. We hebben ze ook snel kunnen leren dat ze niet op het aanrecht mogen bijvoorbeeld en komen daar nu nooit meer op. Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van de kat maar zeker ook de opvoeding!

1 like

Mijn kat gebruikt de bank helaas wel als krabpaal maar de rest doet ze echt niet, ze denkt er niet eens aan om het te doen volgens mij. Ze zou ook niet zomaar op een eet of salontafel springen.

1 like

Ja dat klinkt inderdaad of ze nooit gecorrigeerd zijn dat ze dat allemaal doen. Als je een kitten neemt gelijk van kleins af aan streng zijn, dan kun je ze voor een groot gedeelte best veel leren (of leren niet te doen). Maar het karakter speelt toch ook wel een rol. Mijn ene kat (die de stoelen sloopte) is nu nog steeds wel een ondeugende die soms op de tafel springt (niet als we eten) en zal ook vrij snel mauwen als hij aandacht of eten wil. Terwijl mijn andere kat echt een braaf schatje is, zeurt nooit en zit nergens aan.

1 like

Dit is een drie uur 's nachts overweging, maar damn, ik heb een paar vrienden met wie ik het niet erg zou vinden friends with benefits te zijn.

3 likes

Wanneer je 16 foto’s naar de verkeerde persoon appt terwijl je nog niet eens gedronken had. Leuke avond :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::sob:

4 likes

Hahha, ik heb hier op reis ZOVEEL gekke cravings. Vandaag waren het diepvrieserwtjes, dus ik heb een halve kilo gekocht en heb nu een kommetje erwtjes als snack na een hike.

2 likes

Ik kan niet slapen of mn draai vinden. Zijn ook nachtje weg, misschien is dat het wel.

Ik lig nog in bed en mijn kat ligt super lief naast mijn hoofd te slapen :heart: (sorry voor mensen die katten in bed vies vinden)

3 likes