Wat je even kwijt wil #30

Ja, ze was gefotografeerd tijdens een sportwedstrijd terwijl ze gezellig zat te kletsen met George W. Bush. Konden een hoop mensen niet zo waarderen

2 likes

Wat moet je doen?

En @JaneWhiskers

Hier nog een fan, m’n handen zweten er zelfs in

1 like

Ik ging eerder weg van stage omdat ik al de hele dag hoofdpijn heb, maar mijn treinen rijden tot minstens 17:30 niet dus ik moet omreizen. Ben nu nog later thuis dan normaal.

Is toch fijn, dat ze je in de gaten houden.

4 likes

Ga zometeen uit eten met een vriendin die ik al een paar maanden niet heb gezien, veel zin in :blush:

ben alleen zoooo moe…

1 like

Mag ik vragen hoe je merkt dat je onderzocht moet worden op eventueel afwijkende cellen?

Ik had PaP3a1 en ik wist dat ik moest laten testen omdat mijn ongesteldheid vreemd begon te doen.

Gisteren naar Volbeat geweest in de Ziggodome. Het was fokking vet! :sunglasses::heart: Nog steeds aan het nagenieten

8 likes

Gewoon doen wat jij fijn vindt! Als je een ppt wil gebruiken, lekker doen. En 10 minuten klinkt inderdaad aardig lang, maar ik acht de kans groter dat ze daar zelf een inschattingsfout in hebben gemaakt dan dat ze van jou verwachten dat je tien minuten gaat praten. Succes!!

Kreeg net de zoveelste sms dat mijn betaalpas gaat vervallen, stelletje oplichters :mad: vraag me wel af hoe deze mensen weten dat ik bij rabo zit, of zouden ze naar iedereen gewoon rabo sturen en dan hopen dat de mensen die daadwerkelijk bij die bank zitten erin trappen?

1 like

Het kost me zoveel moeite om geen chocolade pizza te bestellen bij dominos nu :triumph:

1 like

Doe dit al :ok_hand:t3::weary:

15 likes

Zou vandaag uitslag krijgen over iets belangrijks, maar het is bewust vaag gehouden. Voel me echt aan het lijntje gehouden. Dagen in spanning gezeten ook. En is ook nog niet zeker wanneer ik het nu wel hoor.

Ik had zo’n rotdag op werk, ik kreeg allemaal schijt over me heen terwijl ik veel tijd in die dingen heb ingestoken (en over nagedacht heb).

Maar ik pikte dat niet dus heb daar ook heel fel op gereageerd.

En toen realiseerde ik me later dat ik daar echt beter in ben geworden en het me ook veel oplevert/sterker heeft gemaakt. Goed om te realiseren want het heeft een tijd gevoeld alsof ik heel erg vastzat/gewoon niet voor me weggelegd was.

12 likes

Wow super goede tips thanks @Luzarl @Jetlag @Coco.
Ik heb de baan en begin dinsdag! Ik ben er ontzettend blij mee want het is een heel leuk en klein zaakje wat zojuist geopend is met een super toffe eigenaar. Maar ook zo fijn want ik woon in een land waar nauwelijks mensen aangenomen worden in service gerichte banen als je niet de taal spreekt, dus had de hoop op een baan al opgegeven.

23 likes

Gefeliciteerd. Komt vast goed!

1 like

Nice, gefeliciteerd!!
Maar neee alsjeblieft ga niet uitrekenen hoeveel shit kost in verhouding met salaris, ik kan de waarheid niet aan haha

Ik begin 2 december met m’n eerste echte grote mensen baan en nu wil ik perse een planner kopen. Kan iemand me ervan overtuigen dat ik absoluut geen planner nodig heb en Google agenda meer dan voldoende is? (Of denken jullie dat een planner echt handig is?)

Maar dat gaat toch over iets heel anders dan het voorbeeld dat zij geeft. Ik kan me voorstellen dst je, wanneer je een juridische studie hebt afgerond, je beter bewust bent van de rechten die je hebt en je daar makkelijker in kunt verdiepen (je weet hoe je wet en regelgeving moet bestuderen) dan iemand die dat niet heeft?

1 like

Uhm eigenlijk doel ik gewoon op een agenda met ruimte voor to do lists. Maar dan fancy vormgegeven