Wat je even kwijt wil #30

Wil je echt 30 euro uitgeven aan ons mas??? Daar kan je vet veel sushi van halen

Of combineer beide zaken en party like it’s 2015.

12 likes

Hahah nee sowieso niet aan mas! Maar twijfel over een moleskine agenda waar je per week ook ene hele lege pagina hebt voor to dos, of een structuurjunkie planner light.

@Bill hoeven geen quotes oid in te zitten of reflectie momenten maar wil wel dat het boekje van buiten en het papier mooi is. En dat fineliner niet doordrukt.

Ik heb die moleskine agenda een paar jaar gehad en vond hem echt top. Had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar ik ben intussen wel over naar mobiel

1 like

Ik heb het afgelopen half jaar dus wel alleen Google agenda gebruikt met allemaal losse to-do lijstje maar zit me af te vragen of een agenda/planner waar ik alles in kwijt kan niet handiger is, maar twijfel ook. Dan moet ik dalijk al mn digitale vergaderverzoeken ook op papier schrijven (terwijl ik een rol zal hebben gericht op digitale transformatie hahah). Maar vond een moleskine met ruimte voor notities vroeger ook wel handig , alleen vond ik destijds daar wel weinig ruimte bij de dagen zitten.

@Bill maar je vind er wel veel toegevoegde waarde inzitten tov alleen digitaal een werkagenda met afspraken?

Bij mij in de buurt is er een bedrijf die twee ‘waakhonden’ hebben. Ik vermoed dat ze niet zo goed verzorgd worden, de beestjes zitten nu buiten (hebben wel een afdak, maarja superkoud) en een van de honden heeft een open wond aan zijn poot. Moet ik dan 114 bellen of het algemene nummer van de dierenambulance?

Ik kijk het nooit maar zag gister het laatste stuk en werd helemaal blij van hen :smiley:

1 like

Ik kreek vandaag mijn eerste beoordeling van mijn werkbegeleider en ik ben dus ‘een genot om mee te werken’. Dat je het even weet

71 likes

Ik snap hier dus niks van, uitwisbaar is toch helemaal niet handig als je dingen moet onthouden? Of zijn het 80 pagina’s?

Zou het allebei proberen

Nee je hoeft geen sorry te zeggen! Het is een interessant concept, maar
 niet werkbaar? Denk ik?

Ik ga dat wel gebruiken voor werk denk ik. Maak vaak aantekeningen en kijk die of nooit meer terug of kijk ze terug omdat ik ze moet digitaliseren. Superchill en ik hoef niet meer drie notitieblokken per jaar vol te schrijven en weg te gooien.

Goedzo. En nu je werkmail van je telefoon tyfen.

7 likes

Ik maak korte aantekeningen altijd in kladblok op mijn pc. Dat werkt ook prima en papierloos

Daar kan ik dus niet zo goed tegen. En heb geen zin om voor elke scheet mijn laptop mee te nemen.

Dat snap ik ook wel weer!

1 like

Heeft de jumbo ook in hun eigen merk toetjes die nu vier voor twee euro zijn :persevere:

Het is wel handig als je voornamelijk to do lijstjes of bijvoorbeeld wekelijkse planningen maakt. Die hoef je later in principe nooit meer terug te lezen dus die kan je gewoon wissen. Dan scheelt het wel veel papier! Je kan bij veel van die boekjes ook precies kiezen wat voor pagina’s je er in wil (leeg, ruitjes, stipjes, lijntjes, weekoverzicht, maandoverzicht, to do, etc), dus zo kan je er alleen pagina’s in doen die je echt gebruikt!

Ik word altijd zo verdrietig van die doodgereden egeltjes op de weg. Nee, het is niet altijd moedwillig, maar ik weet dat ze hier gewoon veel te hard rijden.

3 likes

Heb echt een hele leuke avond gehad met vriendinnen :blush::smiling_face_with_three_hearts:

18 likes