Wat je even kwijt wil #30

“Heee, ik zie naam er ook tussen staan, ik dacht dat hij er niet bij zou zijn, wat leuk dat hij toch kan komen!”

8 likes

Ik heb hierbij wel de neiging om te tweeten “Only the tokkies not all of us heur”

10 likes

Ik kan geen overzicht zien van wie er allemaal mee doet dus dat kan ik jammer genoeg niet zeggen. :sweat_smile:

Oh haha jammer! Via de site die wij vroeger gebruikten kon je iedereens verlanglijstje zien voor inspiratie. Anders zit je wel een beetje klem ja.

Dan gewoon “ik hoorde dat naam ook mee doet met het lootjes trekken, leuk dat hij er toch ook bij is!”

Ik heb losgelaten dat ik altijd maar bezig moet zijn met opruimen/poetsen/ plannen op het moment dat Appeltje slaapt en mijn man nog uitslaapt. Zojuist mijzelf tegen de verwarming genesteld op de grond, al 1 tijdschrift uit, een cappuccino op, twee stroopwafels gegeten én gekruimeld en I couldn’t care less.

Voor een ieder die denkt: dit is toch normaal?
Voor mij dus niet want heb smetvrees en een soort opruim-dwang die soms niet te stoppen is.

En het mooie is: ik voel mij nu super relaxt :slight_smile:

40 likes

Dan weet iedereen dus dat ik hem als lootje heb… dat vind ik dan ook weer stom.

Het is niet alleen niet leuk voor jou maar ook niet voor de gene die hij getrokken heeft. Zo van ja hier heb je cadeaus van iemand die er niet is joe.
Dus beter gewoon aangeven als je het stom vind dan maar opnieuw loten.

3 likes

@Rtyfd Ik denk dat je met eerlijk aangeven dat je het niet leuk vindt meer bereikt dan met een passief ‘agressieve’ ‘Leuk dat X er toch bij is!’. Als je zus dan aangeeft dat hij er niet bij kan zijn, ben je net zo ver als je nu bent.

2 likes

Kun je je zus niet persoonlijk een berichtje sturen? Zo van hey ik heb het lootje van je vriend getrokken, maar ik dacht dat hij er niet bij kon zijn. En dat je dat vervelend vindt?

4 likes

Ik hoorde net van mijn huisgenoot die zijn huur deze zomer heeft opgezegd per 1 november dat hij de borg nog niet terugheeft. Onze huisbaas is advocaat en prima op de hoogte van alle wetten en regels maar naait ons echt op elk gebied.

En als je haar een persoonlijk berichtje stuurt?

Edit: wat @CaptainCheesecake zegt dus

2 likes

Bij een huisbaas/advocaat zou ik er vanuitgaan dat hijzij die kennis alleen maar heeft om tegen je te gebruiken… Sowieso ken ik eigenlijk niemand die de borg van zijn studentenkamer of studio op tijd terug heeft gekregen, altijd smerig gebeuren.

2 likes

Verrekenen met de laatst huur. Mag ook niet maar ja. Mijn huisbaas had geen inspectie gedaan voordat ik er kwam wonen dus geen mogelijkheid te bewijzen dat ik dingen had gedaan. Dus heb het verrekend onder het mom van: makkelijker voor beiden.

4 likes

Ik heb haar een bericht gestuurd dat ik het erg jammer en niet leuk vind dat hij mee doet terwijl hij er niet bij is. Ze heeft het gelezen maar nog geen reactie. Ik ben benieuwd.

6 likes

Wel goed dat je het hebt gezegd!

1 like

Mijn laatste huur betaal ik deze maand de 24e, daarna blijft er nog een hoog bedrag over… ik weet niet of ik mijn kansen daarmee verhoog. @Ferngully ja hij is echt een lul. Ook met de opzegtermijn. Maar goed.

1 like

Ik heb net 1,5 uur met een personal trainer gesport :weight_lifting_woman: hij ging ook alles filmen zodat ik het zelf na kan doen en ik voelde me helemaal een fitgirl, maar ik zit nu die filmpjes terug te kijken en ik zie er echt uit als een wankele pasgeboren giraffe hahaha. Maar het was wel leuk :muscle:t2:

28 likes

Ik volg al 2 jaar een cursus om een taal te leren maar de afgelopen maanden kan ik het niet meer opbrengen om 40 uur te werken, sociale verplichtingen en dan ook nog huiswerk te maken voor die cursus (en de taal zelf ook bijhouden). Heb mij nu dus afgemeld voor de cursus en de docent is zo begripvol dat ik er een beetje van moet huilen. Ik vind het zo jammer maar het was echt niet meer te doen en het was elke week een strijd om te gaan omdat het mij zo op brak:(

1 like

Meer mensen die zoveel haar verliezen op het moment? Word er helemaal gek van :tired_face:

7 likes