Ik weet nooit zo goed wat rul betekent maar vega gehakt is vaak al bruin dus het is eigenlijk alleen maar verwarmen dan
Ahh knuffel
het wordt beter. sterkte
Thanks! Ja het verkleurde echt helemaal niet dus ik twijfelde of het wel gaar werd
Ik ben even zo boos op mijn vriend.
Ik snap echt gewoon even niet wat hij heeft gedaan. Beetje in de categorie te dom om te poepen.
Ik ben op vakantie en sinds een paar dagen niet lekker, en er komt gewoon geen verbetering? Ben liever gewoon één dag flink ziek ipv dit, ik kan gewoon niets doen nu tijdens mijn laatste dagen.
En eigenlijk wil ik hierdoor ook gewoon zsm naar huis.
Wat rot, sterkte!
En @ParisDarling wat een nare situatie ): Ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt over je vader!
Ik wil een paard en kan aan niks anders meer denken
Ik ben ook echt dankbaar dat iemand elektriciteit had uitgevonden. Denk er vaak aan dat als onze voorvaders allemaal zoals ik waren we nu nog in een lemen hut woonden zonder kleding of enige luxe.
Ik heb gisteren (na lang aandringen van mijn vriend) eindelijk al mijn kleding een keer echt goed uitgezocht. Ik heb best veel weggedaan en nu alleen nog dingen die ik echt met plezier draag, superfijn. Ik heb ook een nieuwe selectie gemaakt voor aan mân kledingrek en alles hangt nu netjes op kleur, ben er helemaal blij mee
Ik zou dinsdag naar Sigrid in Tivoli gaan maar ik kan niet meer, dus wilde mân tickets op TicketSwap zetten maar zie nu dat er super veel te koop staan terwijl het uitverkocht is? Snap dat niet, en nu ben ik bang dat ik ze niet kwijt raak meh.
Dus als iemand van hier interesse heeft, holla at me
Maandag prijs iets lager zetten als je âm nog niet verkocht hebt?
Ja ik heb haar naam maar even geblurd. Ze heet dus bep. En al die allochtonen veranderd de traditie en cultuur van haar Nederland.
Ja dat ga ik wel doen uiteraard. Maar ben gewend dat dat niet nodig is bij uitverkochte, populaire shows!
Serieuze vraag: wat moet je tegen een zingende buurman doen?
Ik heb het idee dat hij een koptelefoon op heeft en niet doorheeft hoe hard en vals hij meezingt. Hij zingt bijna elke dag. Laatst een keer tot een uur of half 11, terwijl wij graag wilden slapen.
Een keer zingen is prima, maar het is echt bijna elke dag en heel hard. We horen het door het hele huis.
We willen geen zeikerds zijn maar het is zo irritant.
Wat te doen?
Aanbellen en zeggen dat je er last van hebt.
Ik kwam de laatste keer een goede vriend tegen die al jaren een relatie heeft met een vriendin van mij⊠Maar hij zit er met collegaâs op te kloten schijnbaar (ik geloof dit wel). En wellicht heeft hij een account gehad maar is hij nu niet meer actief⊠Ik ben denk ik ook nog steeds wel te vinden.
Ben nu niet thuis dus kan geen foto maken, maar ik ga proberen er aan te denken vanavond!
Shit ben echt bang dat het niet voldoet aan je verwachtingen nu