Wat je even kwijt wil #30

Afgelopen weken wel, met bosjes. Lijkt nu eindelijk iets minder te worden.

1 like

Hier ook met bosjes. Volgens mij niet heel raar in het najaar maar dit heb ik nog nooit zo gehad. Gelukkig heb ik veel haar haha.

Ik lig huilend op bed omdat mijn vriend de Lion King wil kijken, terwijl ik had gezegd dat ik die niet wil zien.
Ik heb echt trauma’s door die film :broken_heart:

Edit: ja, ik heb dus net dé moordscene gezien. Maar ik vind Scar wel lief?

1 like

Hopelijk wordt die van jezelf wel beter! :grimacing:

1 like

Er zit een vlek in mijn Zara sjaal en ben bang dat als ik 'm was dat ie dan helemaal gaat pillen
 First world problems

Ik kijk als een echte huisvrouw op zondag ‘for one night only’ terug met bekende mannen die aandacht vragen voor mannelijke soorten van kanker (? Klinkt heel gek, maar prostaatkanker bv). En ik ben verliefd op thijs romer :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Het is zo weer zo ver. Het hele jaar door heb ik wilde ideeën over wat ik wel cadeau wil krijgen. Nu ben ik bijna jarig en kom ik niet verder dan: een boek.

Waarom heb ik elk idee destijds niet opgeschreven :cry:

9 likes

Zijn ze echt in hun blootje?

Maak nu een notitie op je telefoon waar je alles bij gaat houden volgend jaar!

Groetjes, Cynthia

Ps. deze tip kreeg je gratis. Voor meer advies, stuur pb met je adresgegevens voor de factuur.

9 likes

Ja zie je. Als ik dat werkboek van een structuurjunkie in spé had zou me dit nooit gebeuren!

Ik vind mijn kennis van Southpark tegen het kansloze aan. Maarja ik mag ook wel een fan van iets zijn denk ik dan weer. Het voelt alleen een beetje triest soms. :joy: Als ik op de achtergrond Southpark hoor op Comedy Central weet ik direct welke episode het is en anders raak ik lichtelijk in paniek.

5 likes

Weet het nog niet. Maar naast dat vind ik het toch wel een mooi bewustmakend idee naarmate ik de aflevering kijk

Oh wat naar :bouquet:
Ik zou proberen te gaan slapen, je kan het geluid op je telefoon aanzetten en verder kan je weinig doen denk ik. Lijkt me superstressy, sterkte!

Hee wat rot :frown: snap dat je met je hoofd nu totaal ergens anders zit. Laat inderdaad lekker het geluid van je telefoon aan (je kan ook instellen dat alleen oproepen/appjes van bepaalde contacten doorkomen en de rest wel stil blijft). Heb je al plannen voor wat je morgen gaat doen? Misschien kan je wat blogs of een reisgidsje lezen en bedenken wat je allemaal nog wil zien, om je gedachten een beetje te verzetten.

Ik ben voor het eerst vegan aan het koken voor een vriendin, alleen nu ben ik vegagehakt aan het bakken en het wordt niet rul? Klopt dat?

For one night only

Ze gaan wel naakt, maar geen piemels in beeld. Alleen bovenlijf en de achterkant.

Ik ben zo in de Kruidvat en wil wat nieuwe nagellakjes maar kan in de winkel altijd zo slecht keuzes maken

Heeft iemand een aanrader voor een bepaalde base en top coat? Of misschien een peel off base coat? Bvd

Misschien even in het ‘Show je nagels’ topic kijken? Of beautytopic?

1 like

Ik weet nooit zo goed wat rul betekent maar vega gehakt is vaak al bruin dus het is eigenlijk alleen maar verwarmen dan

1 like

Ahh knuffel :heart:

1 like