Wat je even kwijt wil #30

Ik dacht dat m’n salaris om 12 er wel op zou staan, maar heb nog niks. Geef geldddd

2 likes

Een plant!

1 like

@anon44204370 ik heb er wel een keer een proefles gedaan en vond het een leuke sfeer en leuke leraren!

2 likes

Ze lopen, zitten en blijkbaar rijden ook superfijn😂

1 like

Ik ga straks naar een soort netwerkborrel waar ik amper mensen ken en ik ben zooo zenuwachtig. Waarom doe ik mezelf dit aan?

2 likes

Hopelijk verdwijnt de stress de komende uren/dagen en kan je even goed relaxen en vieren dat ie ingeleverd is. Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb afgelopen week te horen gekregen dat ik m’n scriptie heb gehaald en vanochtend is m’n cijfer hiervoor ook ingevoerd in bison. Nu kreeg ik net een mail van m’n school over het uitschrijven etc. Daarin staat Zodra je weet dat je diploma is vastgesteld, schrijf je je direct uit via Studielink. Je wordt dan uitgeschreven op de laatste dag
van die maand.
Is mijn diploma nu dan vastgesteld? Kan ik me uitschrijven via Studielink? Of moet ik echt wachten op een officieel moment of iets?:sweat_smile:

8 likes

Tip voor een andere keer ik maak de herinneringskosten nooit over, alleen het gewone bedrag, al jaren. Nooit iets over gehoord.

1 like

Hopelijk was het het waard voor mijn ouders. De baby is overleden. Dus toch icsi…

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Ah vreselijk! En wat erg dat je ouders dit doen. Ik hoop dat je genoeg steun krijgt van je vriend en schoonfamilie.

Heel veel sterkte de komende tijd (L)

1 like

Sterkte :heart::heart:

1 like

O jeetje, sterkte. :heart: Hoop dat je snel weer bij je ouders terechtkunt.

1 like

Heel erg veel sterkte!

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Wat ontzettend verdrietig. Sterkte.

1 like

Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte.

1 like

@Kyki94 sterkte met dit verlies! :heart::disappointed_relieved:

1 like

Wat verschrikkelijk… heel veel sterkte :heart:

1 like

Oh nee, heel veel sterkte! :two_hearts:

1 like