Als het goed is mag mijn vriend na een weekje ziekenhuis al naar huis! We wachten nog op de resultaten van de pathologie en hij moet natuurlijk nog radiotherapie krijgen maar het voelt zo goed die operatie (9 uur op de tafel!) alvast achter de rug te hebben.
Vanavond een hospiteeravond. Heb al lang niet meer hoeven hospiteren en ik wil deze kamer heel graag, dus ik ben best wel zenuwachtig.
Haha nee je leert de passen ook echt individueel! Meestal doen ze het eerst voor voor de leiders en daarna voor de volgers.
Ik ben allemaal liedjes aan het luisteren uit 2000 - 2002 en voel me weer even een brugklasser maar dan met een vermoeider gezicht.
Zo vervelend! Ik ben -na de film- nog in bed gekropen en toch nog 2 uur geslapen. Hopelijk heb jij ook nog wat slaap kunnen pakken
Ja
Ik neem vandaag echt voor iedereen en zijn moeder pakjes etc aan. Helemaal prima, maar ik zie dat een pakje is van iemand is die best ver van mijn huis woont en mij altijd zag als duivelsaanbidder en waarvan de kinderen niet met mij mochten omgaan.
Haha dit vraagt gewoon bijna om pakjesmanipulatie. Kan je er niet een paar pentagonnetjes op tekenen?
BlESseD bE DhL
pentagrammetjessssssss. Maargoed jij weet dat natuurlijk niet als niet-duivelsaanbidder.
De Correspondent!
Mijn ouders hebben gisteravond het contact met mij en mijn man verbroken. De reden; omdat mijn schoonmoeder mee gaat naar een (noodzakelijke) echo, want maak me zorgen of alles wel in orde is. In plaats van mijn moeder. Dus ze voelen zich zo gekwetst en gepasseerd dat ze het contact verbreken…huh.
Ja ze doet eigenlijk elk jaar een tour in de theaters door heel NL. Show was prachtig. Aanrader
Jeetje wat heftig. Zeker ook omdat je waarschijnlijk al genoeg aan je hoofd hebt met die echo. Wat lastig zeg. Hadden jullie tot gister goed contact?
Sterkte met de echo ook. Is hij op korte termijn?
Ik wou net op deze slippers/sloffen het ING kantoor in lopen. Zag het net op tijd, dus nu thuis normale schoenen aan doen🙄
Hahaha ach ja het Pentagon moet ook kunnen (ik heb net allemaal dingen over Amerikaanse presidenten gelezen en het Pentagon werd niet eens genoemd, maar het móét hier haast wel iets mee te maken hebben).
@anon44204370 nee in Amsterdam! Maar de studentendanswereld is best klein en er zijn veel evenementen/gala’s en zo, dus je komt elkaar overal tegen. ^^
Ik keek net in de spiegel op werk die altijd erg confronterend is en zag dat ik kraaienpootjes begin te krijgen. Ik vond het eigenlijk best mooi😊
Net m’n scriptie ingeleverd maar in plaats van opgelucht voel ik me heel erg gestressed? Ik had geen tijd meer om ‘m door de plagiaatscan te halen dus ben bang dat ik onbewust heel veel plagiaat heb gepleegd. Ben de hele nacht wakker gebleven om ‘m nog helemaal na te lopen en ik zou het moment wel kunnen janken jeetje. Is ook al de derde keer dat ik ‘m inlever maar de eerste keer dat ik zo onwijs veel stress erdoor heb.
Wat is een leuk cadeautje voor €5/10 voor een vrouw die alles al heeft?
Bonbons?