Een dekhengst was hij zelf iig niet. Maar hij had best Sint of Napoleon kunnen zijn.
OMG ik heb mijn nieuwe avatar gevonden voor hier ĂŠn op bokt
Bestaan er eigenlijk naaktpaarden? Dat lijkt me wel een mooie niche voor je.
Say no more fam
Wat een nachtmerrie
Omg nee
ik ben zó verkouden en lamlendig vandaag gister had ik een vieze kater en die is gewoon overgegaan in deze misère dus nu voelt het als een tweedaagse kater, blegh
Ik heb dus een acht gekregen voor stage en krijg de hele tijd leuke complimentjes en ben echt heel blij maar heb niet echt het idee dat ik er van kan genieten? Gewoon zoveel druk om het goed te blijven doen⌠vrijdag mn laatste stagedag en maandag moet ik gewoon weer in de les zitten, pff
Ik heb me vandaag ziek gemeld (nouja mân afspraken verzet want zzp-er) en ik lig nu met mân hond in bed Love Actually te kijken. Beste beslissing ever.
Ik ben woensdag teruggekomen van vakantie en heb het net pas aangedurfd om mijn schoolmail te openen met feedback voor een bepaald verslag. Maar het valt me eigenlijk zooo mee, vind mezelf dan echt een doos dat ik er zolang mee heb gewacht.
Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte.
@Bergson jij bent toch glutenvrij? Als ik dit maak maar de bloem vervang door amandelmeel, is het dan glutenvrij? Ik denk het wel, maar voor de zekerheid, wil niemand vermoorden
Wat een naar gevoel. Kan me voorstellen dat je erom aan het stressen bent, maar probeer vooral te genieten van het feit dat je er nu niet meer aan hoeft te denken en ook niets meer aan kunt veranderen. Misschien stelt het je een beetje gerust dat toen ik mijn scriptie door de plagiaatscan haalde er een paar standaard uitdrukkingen overeenkomsten hadden, maar in een totaal andere context en daar heb ik nooit iets over gehoord, terwijl ik dus wel op een paar procent uitkwam. En gefeliciteerd natuurlijk! Driemaal is scheepsrecht.
Wat verschrikkelijk. Heel veel kracht en sterkte gewenstâ¤ď¸
Heb/had het zo koud dat ik van ellende maar een pan soep had gemaakt. Terwijl ik ook laat heb geluncht. Nu zit ik weer te vol en heb ik het weer koud, want de soep was na 5 min ook op.
Verwarming staat aan, heb een trui en vest aan, wat is er mis met mij?
Anders even lekker onder een warme douche?
Wat is dat toch met december dat iedereen dan wil afspreken. Dan moet ik extra werken tussen door cadeautjes kopen en overal lunchen en uit eten en weet ik het wat.
Ik wil gewoon tot februarie in winterslaap.
Ha
Ik ga zo zelf tortellini maken, gevuld met geitenkaas, maar weet niet zo goed wat ik er nog meer bij wil eten