Wat je even kwijt wil #30

Oh dit klinkt lekker man, helaas te veel werk voor de staat waarin ik verkeer maar eet smakelijk!!

1 like

Wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte

Yes! De Lidl verkoopt mijn favoriete Rittersport chocolade. :heart_eyes: Ik was al zo verdrietig dat het bij de supermarkten uit het assortiment was. Die met biscuit.

Ik vind alleen wel jammer dat de Lidl ook merkdingen in het assortiment heeft nu, oke wel chill dat ik deze chocolade weer kan kopen maar ik ga juist eigenlijk heen voor niet merk. Zag ook al Milka en Oreo liggen in vaste assortiment.

Ah wat vreselijk, heel veel sterkte :heart:

1 like

Ja duh hahah

Altijd als er aardig personeel is bij de make-up counters in de Bijenkorf ben ik helemaal verbaasd. Maar er waren vandaag echt vriendelijke dames bij de counters van Bobbi Brown en Nars.

1 like

O, God! Dat heb ik een tijd ook gehad en steeds was het niets. Mijn wensen waren zo specifiek. Vond het echt vervelend toen. Succes met zoeken.

Bedankt voor jullie lieve woorden meiden, betekend heel veel voor me!! :heart:

13 likes

Ik vind het zo vervelend dat als ik op de computer wil inloggen op Mijn ING dat ik dan de inlog moet bevestigen via de app. Ik heb niet altijd mijn telefoon bij de hand

1 like

Misschien kan je hem vrijdag met korting vinden?

1 like

Ik wil Zondag met Lubach terugkijken maar op z’n eigen site werkt het niet en bij NPO gemist mag het alleen tussen 22:00 en 6:00? Is het echt zo schokkend? Wtf.

Hier is hij ook.
Ja het is wel heel schokkend maar het is wel hoe het gaat helaas.
3 likes

Ah thanks! Is dit de hele aflevering? Ik dacht dat het langer duurde altijd.

Alle losse stukjes staan op dat kanaal

1 like

Afgewezen voor mijn droombaan. Voel me zo kut nu.

2 likes

Ah nee wat klote zeg.
Heb je feedback gekregen waarom je afgewezen bent?

Oh wat fijn (voor zover het fijn is natuurlijk) :heart::heart:

1 like

Er was iemand beter. Simpel. Ga morgen nog wel ff een mailtje sturen voor wat specifiekere feedback.

Ik had hierdoor vandaag bijna een probleem omdat mijn telefoon leeg was en ik dus niet kon betalen (overmaken) met de app Ć©n niet met de computer… Uiteindelijk had iemand nog ergens een oplader gelukkig, maar echt irritant.

Oh jeetje wat heftig. Sterkte zeg! :heart::heart::heart::heart: