Taste en feest gerijmd
Ja, mijn schoonouders kwamen even langs en nu is hij al op
Wie had ooit verwacht dat ik een recept van Maradonnie zou koken
Ik heb net weer een aliexpress oorbel door mn oor geknalt. Nou ik wil niet eens weten hoeveel gaten ik in mn oor heb gehad inmiddels. Maar ik heb heel veel/bijna alles telkens laten dichtgroeien. Het lijkt wel een never ending story. Heb net weer een 3e gaatje door mn rechter oorlel geschoten. EN DEZE LAAT IK ZITTEN.
Aaah ik word altijd helemaal naar als ik lees over die AliExpress schietapparaatjes. Respect dat je het al meerdere keren hebt gedaan
Haha ja snap ik wel hoor. Maar als ik dan van echt oudere mensen hoor āpff vroeger deden wij dat met een hete naald en een appel? Erachterā dan denk ik. Mwah ik doe het nog 1 keer! Ben daarin blijkbaar erg beinvloedbaar.
Parent trap memories
misschien heeft ie het vanochtend uitgemaakt⦠zou wel heel erg zijn
Ik wilde mijn Instagram naam veranderen in een bepaalde naam, maar die was al bezet. Ik had dat account opgezocht en daar staat dat diegene dat account niet meer gebruikt, maar nu een ander account gebruikt. Dus ik had diegene een berichtje gestuurd van hey ik zie dat je dat account niet meer gebruikt, zou je die naam willen wijzigen zodat ik m kan gebruiken? Krijg ik eindelijk een antwoord, krijg ik dit: āNo ā
OKĆ BEDANKT MEIT
Thanks, goeie tips!
Zo bijzonder, we zijn langs het huis gereden waar mijn opa en oma vanaf de jaren 70 hebben gewoond. Het laatst waren wij daar toen mān oma moest verhuizen, in 2005. Echt hoe goed je je sommige dingen nog kan herinneren. We hebben dus allemaal blijkbaar ādie weg met die bochtā in ons hoofd als we aan de rit naar hun huis denken. En een soort klimrek/stoepjes die daar in de jaren 90 lagen liggen er nog. En we hebben als gekkies over het tuinhek gespiekt en een gammele tuinkast die in de jaren 80 mān opa erin heeft gezet stond er nog. Zo gek!
Misschien lopen we daar over 14 jaar nog eens, met nog meer vage flarden aan herinneringen en een hele hoop nieuwe erbij.
Even een rondje online gestalkt (I know, niet goed, maar gelukkig doe ik het amper nog) en te weten gekomen dat een ex van vroeger zijn eigen zaak is begonnen en de meid waarvoor hij me gedumpt heeft een moeder is. Ik voel me oud! De drama van toen lijkt nu zo lachwekkend. De ārelatieā en liefde eveneens.
Ik had gisteren een dure chocoladeletter van de banketbakker vergeten bij mijn ouders en ik had wel verwacht dat ze ervan gegeten hadden maar hij was dus op en vind dat echt stom
Mijn vader kwam net mijn zusje halen en ze zijn weg en ik voel me toch eenzaam opeensā¦
Stuur ze een tikkie
Hartje tegen de eenzame gevoelens!
Ik heb ze gesommeerd een nieuwe letter te halen Dat zal ze leren, want ik had mijne met 50% korting ivm de intocht.
Of ff warm douchen? Wil ook wel eens helpen
Schaamteloos!
Toevallig, ik ben vorige week ook na veertien jaar bij het oude huis van mijn oma en stiefopa geweest. Ze wonen in het buitenland en in hun dorp lijkt het gebruikelijk om je oude huis niet te verkopen, maar gewoon te laten verpauperen. Was echt zo triest om te zien. Alle persoonlijke spullen stonden er nog, maar aan de achterkant was het hele huis al begroeid met planten. Ben niet zo gauw emo met dit soort dingen, maar vond het echt heftig om te zien.