Wat je even kwijt wil #31

Ik heb al mijn cadeaus voor Secret santa binnen, heb net zelfs een extraatje gescoord en ben nu iets aan het knutselen. En dat terwijl ik helemaal niet creatief ben. Wel super leuk om te doen :smiley:

8 likes

Wat bij mijn kat werkt is om een klein laagje grit in de bak te doen als ik weet dat hij inmiddels wel echt moet plassen. Zodra hij dan gaat zitten om te plassen pak ik een vuilniszak (die leg ik er dus naast) en schuif ik onder zn kont. Dan kan ik daar de urine in opvangen en meteen in het bakje gieten.

Ik nu pas en ik had het nummer net uit mijn hoofd totdat ik jouw reactie las haha. Maar nu heb ik iig een vrolijk muziekje om zo iets te koken :wink:

Dit is niet eens geplaybackt. :joy:

2 likes

Ik zit met een laptop in een café te werken, en er zijn nu nog meer mensen om me heen gaan zitten met laptops en nu voel ik me best wel een asshole. Alsof we hier een soort kantoor van maken. Voel me bezwaard tegenover de mensen die hier gewoon wat komen drinken. Denk dat ik zo maar ga.

2 likes

Ik kwam net thuis en onze schoonmaakster is er nog en dat vind ik zo ongemakkelijk, why.

Vergeet niet om een Flat White te bestellen

3 likes

Naaaawh ben 5 weken niet thuis geweest, maar heeft een vriendinnetje mijn planten water gegeven een paar keer. Kom ik vandaag binnen, heeft ze een écht kerstboompje gekocht als verrassing. Echt zo lief :christmas_tree::heart_eyes:

37 likes

Nee man, 6 uur hier zitten en alleen kraanwater bestellen natuurlijk

Ik voel me echt een gier, want heb allemaal kleine bedragen aan reiskosten en VOG etc voor mijn werk dus wilde dat niet indienen maar heb net alle bonnetjes samen gevoegd en kom uit op 120 euro en nu durf ik het wel in te dienen. Maar voelt zo gierig om een VOG te declareren want die heeft me deze baan wel opgeleverd, maar aan de andere kant is het samen wel veel geld.

5 likes

Gewoon doen hoor, is toch ook normaal. Bij ons werd er specifiek bijgezet dat je dat even moest declareren. En dat is natuurlijk ook niet de reden dat je een baan hebt, is gewoon een vereiste die zij stellen voordat je er mag werken. Je hebt de baan omdat ze je graag wilden hebben.

6 likes

was handbal altijd al zo populair of wordt t bewust zo geplugd

Dat is waar natuurlijk. Nu hopen dat ik op tijd ben om de kosten deze maand nog uitbetaald te krijgen :blush:

Is nieuw geloof ik

Ik vind het maar veredeld korfbal.

3 likes

Oma is gevallen en nu gaat ze dood :pensive:.

Ah nee, wat verdrietig… Heel veel sterkte!

1 like

Wat een klote nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je familie. :kissing_heart:

1 like

Och nee…is ze zo fors/verkeerd gevallen? Heel veel sterkte!

1 like

Heel eerlijk gezegd is het me niet helemaal duidelijk wat er nou precies is (niks gebroken), maar ik hoor vanavond meer. Ze is achterin de 90, dus ze gaan in elk geval niets meer doen. Ze wordt nu naar een hospice gebracht waar ik morgen heen kan. Het ergste vind ik dat ze gisteravond gevallen is, alleen woonde, en pas vanmorgen gevonden is. Mijn arme omaatje, helemaal alleen met zoveel pijn. Kan daar alleen maar om janken.

1 like

Oh nee wat erg zeg! Wat een nare val moet dat geweest zijn. Kun je nog bij haar langs?
Veel sterkte :pensive:

1 like

Ja dat lijkt me een vreselijk gevoel/besef. Heel veel sterkte!

1 like