Wat je even kwijt wil #31

Wat tof! Acteer je vaker? En is het dan in de VS?

Haha ik geloof dat je het te serieus neemt

2 likes

Ik heb zin in vandaag!!! Ga naar mn hometown, vriendin zien die ik lang niet heb gezien en als ik thuis kom is mn man naar zn vrienden dus dan kan ik met alllleeee snacks heel de avond tv kijken

Overigens ben ik gister op zoek gegaan naar de red velvet kerstboom koekjes van de Hema maar ik zag ze niet!! Weet iemand of ze die nog hebben/verkopen? Het hielp niet mee dat er voor het koekjesschap een kerstman zat waar je mee op de foto kon, dus ik moest me door 200 kinderen heen worstelen om dat schap überhaupt te kunnen bekijken

1 like

Oeps nog niet helemaal wakker

love it, mijn kerstmuts zit als gegoten :heart_eyes:

2 likes

Hi y’all, je kan je nu aanmelden voor Sustainable Santa: Aanmeldtopic Sustainable Santa 2020 :smiley:

2 likes

Nee is eengrapje :speak_no_evil:

Moet dit nu overal geplaatst worden. Je ziet toch vanzelf dat er een nieuw topic is. Gaan we dan straks bij ieder nieuw topic aankondigingen doen in andere topics?

3 likes

@Frambozentaartje Misschien wel een goed plan idd. Ik lach altijd mee, maar misschien is het inderdaad tijd om kordaat te zeggen: jongens, geen zin meer om hierover te praten, je hoort het wel.

@ellegirltalk Nee, het is meer dat we heel snel (toen we elkaar half jaar kenden) zijn gaan samen wonen en iedereen ons een leuk stel vindt en automatisch aan de volgende stap denkt, denk ik. Ik probeer er met anderen eigenlijk zo min mogelijk over te praten, dat is het frustrerende :persevere:

Misschien waren het deze? Heeft alleen niet de vorm van een kaassouflé

1 like

Berichtje om te kijken hoe mijn muts me staat

Edit: wauw in een keer perfect

8 likes

Misschien was het (mini) souflesse tomaat mozzarella?

1 like

Ik was gisteren bij een theatervoorstelling en daarna uit in Amsterdam. Vanmorgen wilde ik boodschappen gaan doen en… Mijn portemonnee zat niet meer in mijn tas. Ik schoot een beetje in de stress, want mijn id-kaart en alles zitten erin, en zonder id-kaart kunnen mijn weekendplannen niet doorgaan. Gelijk het theater gebeld enzo, geen resultaat.

Kijk ik net even uit wanhoop op Facebook, waar ik echt nooit meer op zit, en zie ik daar een berichtje dat iemand m’n portemonnee heeft gevonden :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Gelukkig heb ik m’n OV-chipkaart nog wel, dus ik kan hem gaan ophalen. Ik ben ZO blij. Wat een ochtend!

45 likes

Ik ben gisterenavond naar een bandje gaan luisteren en nu heb ik nog steeds een piep in mijn oor :frowning_face: bevalt me niks dit.

Hahaha laf de muts op mijn gekke kat zn kop.

Zo zou die waarschijnlijk in het echt ook kijken als je hem een muts op zet :rofl:

Dit is mijn favo. @Maestoso Kerstmuts wordt duidelijk niet gewaardeerd

41 likes

Thank god voor kerstvakantie. Ben ook weer veel te ver gegaan op de kerstborrel gisteravond, maar voel me nu eigenlijk wel weer prima (toen ik opstond nog niet echt). En nu ben ik lekker onderweg naar mijn ouders voor twee weekjes rust. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Je bent zelf een kerstkut :joy:

1 like

Wow tongbreker.

Hahahahhahaha neeeeee!

Uiteraard bedoelde ik muts. Goedemorgen Pollewop.

1 like