Wat je even kwijt wil #31

Nou we moesten een opdracht maken over een engels talige tekst en nu komt mijn werk voor een groot deel overeen met de vertaling zeggen ze. Ik heb die vertaling inderdaad gebruikt, maar ik heb ook gewoon de bron vermeld. Omg ik wil echt niet een half jaar geschorst worden :sob: hoe kwamen ze tot de conclusie dat jouw vriend plagiaat gepleegd had?

Ik heb dit ook gehad en moest toen een uittreksel bij de gemeente aanvragen met wie er op het adres staan ingeschreven en deze doorsturen naar de belastingdienst. Is bij mij uiteindelijk wel gelukt! Hopelijk lukt het jou ook!

eerste 2 afwijzingen voor sollicitaties zijn afgewezen. Moet vanavond meer versturen maar de moed zakt me hierdoor weer zo in mijn schoenen
 :weary:

Zou bijna willen dat ze me ontslaan bij m’n huidige job zodat ik in alle rust kan solliciteren ofzo!

2 likes

Wel in eigen woorden geschreven, maar ik ontdek net dat ik naar die originele engelse tekst heb verwezen ipv de nederlandse vertaling. Mega dom ik hoop zo erg dat ik niet een half jaar geschorst word hiervoor.

Ik heb ooit zoiets aan de hand gehad. Gewoon mijn verhaal gedaan bij de commissie en kreeg uiteindelijk wel een aantekening met ‘verwijtbaar’ ofzo. Maar het heeft geen gevolgen gehad. Het was gewoon een hele domme fout van mij. Kreeg dus wel een aantekening en dan is 2e keer schorsing. Gelukkig nooit meer gebeurd :sweat_smile:

1 like

Bleeegh wachten tot 2 uur en dan even de huisarts opbellen met de uitslag van m’n test. Hoop zo dat ik geen blaasontsteking heb. Volgens de assistent drink ik te veel water en thee :expressionless:

Zo wist ik niks voor cadeautjes en nu heb ik teveel ideeën:

  • 2 spelletjes (waarvan 1 voor mezelf denk ik)
  • 1 do it yourself paddenstoelengroei setje (eigenlijk wil ik er 2 kopen want ik heb meerdere paddenstoelengekkies in mijn gezin)
  • die aprĂšs ski sjaal of trui vd C&A die hier laatst werd gepost (of allebei)

Eigenlijk wil ik alles kopen want ik vind het zo leuk om cadeautjes te geven :grimacing:

3 likes

Hopelijk komt het goed! Die vriend van mij had iemands statistiek opdracht/data van het jaar daarvoor gebruikt voor zijn eigen opdracht :neutral_face:

1 like

Ik verveel me echt dood op werk, want er is letterlijk niets te doen. Dus ik heb net uitgezocht hoe mn nieuwe bank eruit komt te zien, welk tvmeubel ik wil, welke wasmachine en droger. Terwijl ik uberhaupt nog niet van de woningstichting gehoord heb of ik ingeloot ben voor een appartement samen met mn vriend. Maargoed mochten we ingeloot zijn, kunnen we meteen mn winkelmandje afrekenen en zijn we klaar. Nuttige dagbesteding.

9 likes

Wat doe je voor werk en waar kan ik solliciteren?

5 likes

Hallo waar blijft mn salaris nou

Een IT traineeship bij een groot verzekeringsbedrijf. Dus mocht je door een strenge selectie willen om daarna te kunnen niksen dan kan ik het je aanraden.

M’n begeleider van m’n eerste opdracht is op vakantie en heeft mn opdracht nog niet af dus heb 22 werkdagen om onze afdeling te leren kennen en twee e-learnings te doen. Was ik 10 dagen geleden al klaar mee. En normaal is de rest van het team wel aanwezig dus smeek ik ze om werk, maar die zijn allemaal vanaf vandaag 2 weken vrij, toppie.

Oh dan verwar ik je met iemand anders, denk ik. Ik dacht dat jij bij Shell werkte. Maar wel vervelend als je echt niks te doen hebt. Ook al krijg je er geld voor.

Ik heb vorig jaar wel stage gelopen bij Shell en er ook wel eens over gepost. Maar kon het toch niet aan om daar een traineeship te doen en daadwerkelijk betrokken te zijn bij het oppompen van olie. Dus nu maar werken bij een bedrijf wat z’n geld investeert in olie.

1 like

Begrijpelijk! Veel sterkte vandaag :heart:

Ik kreeg een mailtje van DHL dat mn pakket klaar ligt en of ik het snel kwam ophalen en dat zijn zaak tot de nok toe gevuld lag met pakketjes. Ja eh vervelend maar dat is mijn zaak toch niet. :woozy_face:

1 like

Dat is volgens mij gewoon een standaard bevestiging van aflevering, want ik kreeg er gister ook eentje. En er lagen misschien 8 dozen, was echt niet veel :joy:

Denk dat ze het hebben aangepast i.v.m. de feestdagen.

2 likes

Haha werk je dan toevallig bij die ene die een 34 urige werkweek heeft aangekondigd vandaag? Dan zijn er blijkbaar meer mensen die niks te doen hebben;)

Ja dat lijkt me ook. Stond er dit bij jou?

Haha nee helaas niet bij die!