Wat je even kwijt wil #31

Ik heb op een kattenopvang in de buurt een SUPERCUTIE gezien van 8 jaar oud maar ik ga pas over 6-8 weken verhuizen :sleepy:

3 likes

@grace hoe vond je de notenkraker? Ik vond het echt prachtig!

Zit nu in de trein terug naar huis en ga straks nog naar een feestje :weary: echt het slechtste idee ooit. 20 euro voor betaald en ik kan er ws maar 2,5 uur zijn. M’n trein heeft vertraging en het is mega druk en ik heb een biertje gehaald om in de partystemming te komen maar ik durf m niet open te maken omdat ik me dan aso voel. Damn hoe overleef ik dit.

KERSTMUTSJEEEEES!!!

1 like

Ik zit naar mezelf te staren, heb ik ineens een kerstmuts op. Zit als gegoten

18 likes

Kewl :santa:

Jeeeeeej

Huh ik zie niks? Heb al van thema gewisseld maar nog niks

Test

1 like

Oh nu zie ik ze verschijnen haha

@grace bij jou ziet het eruit alsof je denkt “néé hè moet dit nou :expressionless:” haha

9 likes

Mutjesssss

KERSTMUTSEN JOAHHHH

Ahhh ineens verschenen ze :santa:

Niet iedereen ziet ze meteen omdat ik ze per thema in moet stellen. Maar anyway, voor de haterz; de thema’s Material Design en Vincent (donker thema) zijn kerstmuts-vrij. Gebruik je die thema’s en wil je wel een muts, zul je voor deze week even moeten switchen van thema.

17 likes

Omg wat leuk!!

Oooh zo gezellig <3

Oh bedankt voor de tip! Ik zal zeker kijken! Heb er echt geen verstand van dus denk dat ik uit alle enthousiasme ook echt winkels zoals Decathlon vergeten haha.

Kerstmuts staat perfect bij je avatar trouwens :joy::ok_hand:

1 like

Ik was vanavond uit eten en naar het ballet met een vriendin en het was zo fijn :smiling_face_with_three_hearts: ze gaf me een hele ode en ik had het echt moeten filmen. Ze zei ook iets van “ja als je vroeg naar bed wil doe je dat gewoon maar als je wil partyen doe je dat ook gewoon!”. Oke klinkt nu stom maar kreeg daarnaast nog allemaal andere complimenten, dat ik alles op orde heb en goed voor mezelf zorg en grenzen stel en daar had ik nooit zo bij stilgestaan. Zo lieffff.

22 likes

Mijn mutsje is wat te groot

3 likes

Ik heb in een enthousiaste bui tijdens een kerstdiner mn hele decolleté vol glitter laten smeren, maar dit gaat er echt nooit meer af hé?

12 likes