Wat je even kwijt wil #31

60 likes

8 likes

Krijg nu zin om de hoofd van mij huisarts op stockfoto’s te shoppen met rare std knuffels. :relieved:

2 likes

Hele legitieme reden. Sorry Chinezen 2020 wordt het jaar van baby yoda en niet van ratten, draken of slangen oid.

2 likes

er bestaat een curling smiley. wat een rijkdom. wat een mooie wereld.

2 likes

Wajo, we hebben gewoon een algemeen sport op tv topic :astonished: Totaal gemist.

ah goeie! ook voor het volgende WK schaken

2 likes

Misschien moete gij ff opzoeken wat crossposten is.

:latin_cross::latin_cross::latin_cross::latin_cross::latin_cross::latin_cross::latin_cross::latin_cross::latin_cross::latin_cross::latin_cross::latin_cross::latin_cross::latin_cross:

Ben bang dat ik zo in slaap val in de bus moet nog 15 min opblijven en 5 min hardlopen

1 like

Wat leuk! Ben echt heel benieuwd! Ben eigenlijk echt een angsthaas voor alles, dus dit lijkt me echt een hele mooie zet.

Ik kan mijn ogen echt niet meer openhouden. Deze oma is te oud voor 9 uur actief iets doen.

Ja ik schrik ook altijd als ze Sonja Barend weer opgegraven hebben voor een tv optreden.

In mijn ogen is die vrouw al een decennium dood

8 likes

De hond had vandaag een proefdag bij een oppas en hij is afgekeurd omdat hij te enthousiast was :sob:

32 likes

Sorry dat je er creepy AF uitziet :rofl: Sweet dreams!

9 likes

Vind het hartstikke leuk dat jij zo creabea aan het hobbieën bent op de late avond!

1 like

Omg aw :sob:

1 like

Het zou gewoon een onderwerp van een quiz hier kunnen zijn. Levend, dood of in de goot. :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Ah dat vind ik zo zielig :sob:

Ik ben met collega’s aan het dansen maar ik denk dat één collega wat heeft ingenomen ofzo want hij danst echt zooooo hard, hahaha. Of hij is gewoon heel enthousiast

1 like

Nu al wakker :sob: