Wat je even kwijt wil #31

Misschien waren het deze? Heeft alleen niet de vorm van een kaassouflé

1 like

Berichtje om te kijken hoe mijn muts me staat

Edit: wauw in een keer perfect

8 likes

Misschien was het (mini) souflesse tomaat mozzarella?

1 like

Ik was gisteren bij een theatervoorstelling en daarna uit in Amsterdam. Vanmorgen wilde ik boodschappen gaan doen en… Mijn portemonnee zat niet meer in mijn tas. Ik schoot een beetje in de stress, want mijn id-kaart en alles zitten erin, en zonder id-kaart kunnen mijn weekendplannen niet doorgaan. Gelijk het theater gebeld enzo, geen resultaat.

Kijk ik net even uit wanhoop op Facebook, waar ik echt nooit meer op zit, en zie ik daar een berichtje dat iemand m’n portemonnee heeft gevonden :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Gelukkig heb ik m’n OV-chipkaart nog wel, dus ik kan hem gaan ophalen. Ik ben ZO blij. Wat een ochtend!

45 likes

Ik ben gisterenavond naar een bandje gaan luisteren en nu heb ik nog steeds een piep in mijn oor :frowning_face: bevalt me niks dit.

Hahaha laf de muts op mijn gekke kat zn kop.

Zo zou die waarschijnlijk in het echt ook kijken als je hem een muts op zet :rofl:

Dit is mijn favo. @Maestoso Kerstmuts wordt duidelijk niet gewaardeerd

41 likes

Thank god voor kerstvakantie. Ben ook weer veel te ver gegaan op de kerstborrel gisteravond, maar voel me nu eigenlijk wel weer prima (toen ik opstond nog niet echt). En nu ben ik lekker onderweg naar mijn ouders voor twee weekjes rust. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Je bent zelf een kerstkut :joy:

1 like

Wow tongbreker.

Hahahahhahaha neeeeee!

Uiteraard bedoelde ik muts. Goedemorgen Pollewop.

1 like

Wat onaardig? Er worden vaker dingen “aangekondigd”, bijv de quiz ook? Dat is toch niet erg. Zou jammer zijn als mensen het missen terwijl ze mee zouden willen doen.

19 likes

De quiz vind ik ook onnodig. Je ziet de nieuwe topics altijd duidelijk staan met een blauw bolletje erachter. Bovendien mag je niet crossposten en dus zo’n bericht ook niet in meerdere topics plaatsen.

3 likes

Ik ga zo naar Rotterdam rijden en ik vind het spannend. Al helemaal omdat ik een tafel mee terug neem waarvan ik 1. Hoop dat ie past in mijn auto en 2. Ik nog iets kan zien daarna :sob:

Edit: ha, kerstmuts on fleek

5 likes

Klein flesje champagne met wat lekkers?

1 like

Past wel beetje bij bruiloft dacht ik! Als ze van een drankje houden tenminste :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heb echt veel moeite gedaan om mijn kerstmuts goed passend te krijgen maar nu ben ik wel content. Zo’n flatterend hoofddeksel heb ik nog nooit gehad, al zeg ik het zelf

16 likes

Ik bestel deze altijd bij een frituur in de buurt haha zooo lekker. Je kunt ze bij de Makro kopen.

1 like

Yess ik heb al mn kerstcadeaus en het was nog leuk om te kopen ook (en ook helemaal niet druk? Maar heb veel bij kleinere/lokale zaken gekocht)
Nu ga ik mezelf trakteren op een rotirol, ik was nog nooit bij deze toko geweest en de mevrouw achter de kassa zei “we maken de rotiplaten vers dus je mag plaatsnemen” dan weet je dat je iets fantastisch te wachten staat :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Hehe moet altijd aan deze denken als het over roti gaat.

Eet smakelijk zo!

19 likes