Wat je even kwijt wil #31

Ik ben ook aan t twijfelen om er te bestellen, ivm hoge berzorgkosten en ook het niet kunnen zien! Zeker een bankstel, want dat kun je ook niet proberen (maar voor €700 VEEL leuke spul dan elders).

Kast durf ik denk ik nog wel aan.

Hoe gaat dat met bezorgen? Gaat dat echt tot in huis, of is dat alleen die premium tegen nog extra betaling?

Het ging tot in de gewenste kamer maar ik woon op de begane grond dus dat ging allemaal vrij makkelijk. Ik heb de mail er even bij gezocht en daarin staat dat ze tot 3 hoog (bij lift verder) bezorgen bij premium, en dat ik dat had, maar wellicht was dat standaard vanaf een bepaalde prijs (hij was 750 euro) want kan me niet herinneren dat ik daar bewust voor heb gekozen, verzending was 60 euro. Er staat dat je zelf verantwoordelijkheid draagt voor de inschatting of het past, dus het pakket door bijvoorbeeld een trappenhuis, en zo niet dat ie anders retour gaat. Ik weet nog dat ik daar wel zenuwachtig van werd want het is een vrij grote en zware kast (85 kilo) en ze konden van tevoren niet aangeven hoe deze verpakt zou zijn.
Uiteindelijk ging het dus super soepel maar door de hoge verzend- en retourkosten kan ik me voorstellen dat je twijfelt, een bank is wel anders dan een kast. Heb je de mogelijkheid naar Amsterdam te gaan anders? Daar hebben ze een showroom dus misschien staat je bank daar, even informeren van tevoren?

1 like

Mijn moeder is verslaafd aan A Christmas Carol. Nu kijken we de tweede film die ze heeft. Eentje met mensen met slechte wenkbrauwen. Kan niet wachten tot we de Japanse tekenfilmversie gaan kijken :sweat_smile:

1 like

Ja, twee keer. Je mag me altijd pm’en.

1 like

Ik heb chinees besteld en het zou ongeveer 30 minuten duren, krijg ik nu een sms dat het 64 min gaat duren :fu:t2:

Ik zit ook al 1,5u op besteld eten te wachten :+1:t2:

Schiet niet echt op… Ben uit ellende la carihuela aan het kijken, wat een niveau

1 like

Kerstmarkt was leuk, wel te kort maar iedereen had weer plannen. Dus ga ik Utopia van afgelopen week terugkijken. Heb mezelf wel een ring cadeau gedaan :star_struck:

Nee ben ook goed chagrijnig nu haha. Zit ook maar een beetje te klooien op m’n tel tot het er is. Heb al gebeld maar was 20 min geleden en toen zou het er binnen 5 min zijn. Zo vermoeiend

M’n suiker is ineens zo hoog dat ik dus nu al een uur zit te wachten tot het daalt zodat ik kan eten.

Ik heb zo’n honger. Zit nu maar wortels te eten, zometeen zit ik vol van een zak wortels :confounded:

Edit; en die kerstkoekjes kan ik helemaal wel vergeten gvd

Hm ik heb cappuccino hazelnoten gekocht van Van Delft. 4 fucking euro. En ze zijn echt veel te zoet.

Ik ben best benieuwd welke versies ze allemaal heeft. Ik heb zelf ook best een collectie.

Mijn vriend is in het verleden regelmatig een aantal maanden weggeweest met de marine. Geen oorlogsgebied oid maar dus wel ervaring met heel weinig contact. Je mag me altijd een pb sturen!

Ik zal binnenkort eens kijken

1 like

de kerstborrel van mn werk is al even voorbij maar ik voel steeds me steeds af en toe zo zo ongemakkelijk als ik eraan terugdenk of als er ineens weer iets bij me op komt wat ik even vergeten was :tired_face: ik denk er serieus aan om volgend jaar gewoon niet te gaan. ik vind zulke nachten alleen leuk als ik er dan de volgende dag om kan lachen met vrienden, niet als ik in mn eentje alles ga overdenken en als het collega’s zijn waarmee je nog gewoon moet werken. en onze kerstborrel is dus heel erg op zuipen gericht en daar heb ik dan toch te weinig zelfcontrole voor

Ik had dit ook tijdje geleden, maar ik heb er expres geen nadruk meer opgelegd dagen erna en volgens mij bleek het allemaal wel mee te vallen anders had ik het vanzelf wel gehoord denk ik. :woman_shrugging:t4: (En again: Zo blij dat er niemand bij mijn domme roltrapactie was).
Kun je niet de volgende keer met jezelf afspreken hoeveel drankjes je mag drinken? Voor mij helpt dat wel. Bewust afwisselen met water/frisdrank.

Volgens mijn vriend ben je gebonden aan een termijn van 3 jaar. Daarna mag je het besteden aan iets anders (maar dan wel belast). Hij heeft dit zelf onlangs uitgezocht omdat zijn huis net verkocht is met overwaarde en we erover zaten te denken om eerst 2 jaar te gaan huren.

1 like

Op EGF hebben we een tijdje best fanatiek zo’n teken-spel gespeeld waarbij één iemand een woord moest tekenen en de rest dan moest raden. Je kon privé kamers aanmaken om in te spelen. Heeft iemand nog een idee hoe dat heette? Ik wil graag kijken of het nog bestaat :grin:

Ik zou niet meer willen betalen omdat ik meer gespaard heb. Althans, als dat komt omdat ik andere keuzes heb gemaakt (bewuster geleefd oid). Als hij het geld niet zelf bij elkaar gesprokkeld heeft óf hij verdient veel meer dan jij waardoor hij meer kan sparen, dan is het wat anders.

2 likes

Ik vind 50/50 eigenlijk best normaal. Je gaat samen op die reis dus betaalt dan toch ook samen de kosten ongeacht hoeveel spaargeld je hebt? Hij heeft gewoon meer kunnen sparen, tsja, dat is alleen maar fijn voor hem. Maar zie echt niet in waarom hij meer zou moeten bijleggen in een vakantie die voor jullie samen gelijk is.

10 likes