Wat je even kwijt wil #31

Waarom zitten er alleen maar witte mooiboys op bumble. Ik mot geen witte mooiboy

1 like

Ik ga bij een vriendin eten en ik vroeg hoe laat ik zou komen maar ze reageert niet en ik heb honger. En dan moeten we zo ook nog boodschappen doen en koken bluhhh.

Wil je een gele? Met bruine plekjes.

1 like

Nee half geel half groen. En lekker hard.

2 likes

52 en 65 m2!!!1

1 like

Sterker nog, we hebben een huizen op Funda topic:

1 like

Ik voel(de) mij vandaag helemaal zen en gelukkig en ik loop een winkel in voor een cadeau en opeens is al mijn levenslust weg?!?! Van twee seconde in een winkel staan en dan stemming -10.

850K? :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

1 like

Ik zou zo een verdieping kunnen huren bij iemand die mijn oom kent. Het enige probleem is dat ik via haar woonkamer/achterkamer een trap op moet naar boven. Dat zou dan naar mijn appartement gaan. Heb fotos gezien en het is volledig gestoffeerd, soort van verzonnen keuken, 2 bankjes, tafel achter een deur? Een soort houten eenpersoonsbed wat grenst aan de badkamer zonder deur. Het is niet heel duur, maar ik twijfel. Het is best een ok ruimte zoals ik op de foto zie, maar erg veel spullen wat ik gewoon lelijk vind. Ik heb eindelijk na 22 jaar thuis een tweepersoonsbed dus wil dat ook niet inruilen tegen dat krakkemikkige bed daar. Het is in een mooie wijk en ze vragen niet eens 700, en daar zit dus schoonmaak bij (ze verwisselen zelfs het beddengoed) maar ik voel me nu al benauwd? Ik ga wel kijken want straks valt het reuze mee. Het is best chill om zo een huisje in te kunnen en heb ook zoiets van waarom zeur je? Maar aan de andere kant heb ik zelfs liever een gedeelde badkamer en een kamer die ik naar eigen smaak kan inrichten. En ik wil gewoon mijn eigen beddengoed wassen, niet dat iemand dat voor me doet.

Ik zou het niet doen! Niet eens 700 klinkt misschien voordelig, maar als je continu tegen ongemakken aanloopt met wonen is het toch een behoorlijk bedrag, zeker als je er een comfortabel thuis voor opgeeft.
Is het niet een idee om rustig rond te kijken naar een kamer? Als je huisgenoten op zich wel ziet zitten kan je veel goedkoper dan voor 700 euro heel prettig wonen.

6 likes

Nee he? Kijken kan geen kwaad, dus dat ga ik zeker wel doen, maar als ik niet eens mijn eigen beddengoed mee kan nemen… Of stel dat ik na een avond stappen naar huis ga en ze vieren net een verjaardag, loop ik door die visite heen :joy: Ik denk dat er helaas meer na dan voordelen aan zitten. Maar was reuze benieuwd of ik hier zelf nou zo moeilijk naar kijk, of dat het gewoon echt geen ideale situatie is.

Ja tuurlijk, ga even kijken! Die ervaring is altijd mooi meegenomen. Dan kan je je ook een beetje een voorstelling maken hoe en waar je jouw spullen zou ordenen, waar je zou zitten eten, werken, waar je je hoofd zou stoten, of het door de open badkamer vochtig is, of door de wc zou gaan stinken, etc. Enkel om het feit dat je door een deel van iemands huis moet om naar je eigen ruimte te gaan zou ik misschien wel te doen vinden hoor, maar als het op allerlei vlakken gewoon geen ontspannende woonsituatie is voor je, zou ik het niet doen!

Hele dag bij schoonouders geweest om oliebollen en appelflappen te bakken. Had zo’n zin om bij thuiskomst de hele avond te gamen, lig ik nu met helse buikkrampen op de bank :cry: Daar gaat de laatste avond van mijn week vakantie…

Inderdaad! Misschien valt het allemaal wel mee. Maargoed, ga wel echt even heel veel dingen tegen elkaar afwegen. Maar voor hoe het er nu uitziet doe ik het denk niet.

1 like

Rituals zeker

8 likes

Ik zit echt met mezelf in de knoop dezer dagen (en weken), net mijn bestellingen bij diverse winkels uitgepakt en niks staat leuk, ik voel me nergens echt wauw in. Het is echt even geleden dat ik nog sportte of veel bewoog, sinds ik een nieuwe baan heb heb ik echt een zittend beroep waarbij ik zovaak moet nadenken en ik mentaal te moe ben om nog een plan van aanpak te bedenken. Met de feestdagen heb ik lekker gegeten en gedronken, niet heel erg ongezond, maar het kan altijd beter natuurlijk. Ik zit ook te strugglen met de zorgverzekering, want wil ik gezinsplanning aanzetten, gaat het nog wel in 2020 gebeuren, moet ik niet even gezonder gaan leven.

En daarnaast heeft mijn vriend al vier dagen na elkaar gekookt en hadden we onenigheid over de hoeveelheid rijst die hij op mijn bord schept en ik moet opeten omdat hij anders teleurgesteld is en had ik deze ochtend een levendige hallucinatie over een bord pasta met tomatensaus en gegrilde groenten.

waarom zoveel rijst
waarom ben ik getrouwd met een indonesier
waarom vindt hij dat rice life is
en geeft hij me net als voorgerecht een rauwe tomaat met kristalsuiker gegeven

8 likes

Zit helemaal onder de muggenbulten en vanochtend m’n malariapil vergeten. Lekker Evert :+1:t3:

2 likes

Ik heb net een youtube video aangezet van een haardvuur. Zo lekker knus.

1 like

Ben bij als het 2 januari is, dan kan ik mijn lange nagels eindelijk afknippen haha. Tot en met de verplichte familiebezoekjes hou ik ze nog even zo, maar kan er zo niet mee typen.

Als iemand nog skikleding enzo zoekt, ik zag vandaag echt veel bij mijn lidl, brillen, handschoenen, broeken, jassen, alles :+1:

3 likes