LulLoMatig, LulLoBehoorlijk, Bachelor of science, Belg?
Bechelor
Ik heb straks met een vriendin afgesproken die ik al 2 jaar niet gezien heb omdat ik toen besloten had dat ik er klaar mee was altijd het initiatief te nemen om contact te leggen. Sta er niet per se om te springen om haar zo te zien, maar ben wel benieuwd hoe het zal zijn.
Je hebt wel BEd bachelor of education. Maar Be nooit gehoord.
Jeans maat niet, dan is 25/26 een xs uit mijn hoofd
Sterkte
Heel veel sterkte.
Wat fijn dat je haar dat nog hebt kunnen vertellen!
Sterkte de komende tijd
Dit keer kwam het initiatief wel van haar kant? In elk geval aardig van je om het nog een kans te geven.
De hyenaâs zijn mijn favoriet. Vroeg dit jaar iemand om een knuffel van ze mee te nemen uit Disney hadden ze ze daar niet liggen in de winkel.
Hahaha zou goed kunnen, stond inderdaad vanuit de djâs gezien rechts vooraan
Ja kwam nu van haar kant ja. Tussendoor wel een paar keer geappt en dan had ze het wel over afspreken, dus ik zei dan âlijkt me leukâ en daar bleef het dan ook bij. Behalve het gebrek aan initiatief heeft ze niks verkeerd gedaan en is het een lieve meid, dus ach, we zullen zien!
Ik heb zoveel last van een after-vakantie dip ik probeer altijd van ieder moment te genieten en als ik dan terug ben beschuldig ik mezelf er alsnog van dat ik niet genoeg genoten heb
Dat je van de trap af dondert en je vriend alleen maar schreeuwt: âWAT DOE JE?!â In plaats van âgaat het?â Mannen.
Godsamme wat is dat top 2000 cafe toch een akward iets. Nederlandser kan niet.
Heeft er iemand een tip voor een app voor het huishouden. Ik wil kunnen afvinken wat ik heb gedaan, maar sommige dingen ook standaard wekelijks erin kunnen zetten, zoals bed verschonen oid. En daarnaast ook minder vaak voorkomende klusjes erin kunnen zetten. Zijn er meer mensen die dit via een app doen of gewoon in een schriftelijke planner?
Wat nou⊠als we de top 2000 traditie stoppen⊠âEvil laughâ
Ik gebruik een Wunderlist gedeeld met mân vriend, we laten alle taken herhalen (na een aantal weken/maanden/jaarlijks), maar dan moet je wel zelf alle taken verzinnen. Ik heb wel eens apps gedownload die voorgeprogrammeerde plannen hebben, maar 90% van die taken zijn dan niet van toepassing op mijn huis (âveeg de opritâ, âsorteer het kinderspeelgoedâ, etc) en dan heb je er nog niks aan.