Ik slaap de laatste tijd zo slecht (ik vermoed door stress). Heb nu pas een paar uur geslapen, ben weer klaarwakker, en ik moet om 9u sporten. Dat wordt dus helemaal niks.
Over 1.5 uur lig ik in bed
Hele nacht een kaars kat En branden en het leek alsof hij nog even ver was???
Word echt gestoord van tieners die nu al vuurwerk afsteken. Echt waar zijn deze ouders? Knalt hier al zeker drie dagen vanaf acht uur âs ochtends tot middernacht zwaar vuurwerk. Ze gooien het ook op elkaar en er is al een auto afgebrand. Ze worden dagelijks aangesproken door de politie, maar het kan ze gewoon niets schelen. Stoppen een uurtje en gaan dan net zo hard verder. Zuur als ik ben hoop ik op een totaalverbod op vuurwerk. Klaar mee. Einde rant.
Ik vind het altijd leuk dat hij bij de eerste vragen nog mag helpen. Was laatst een man die bij de tweede vraag vol overtuiging zei: âik speel voor antwoordâŠâ, en dat Robert iets zei van: ânou, ik denk dat je eerst even het publiek om hulp gaat vragen, toch publiek?â.
Ik ben wel fan van Robert ten Brink
Het gaat om een volwassen man.
Vind het alsnog niet kunnen hoor, maar een trauma zal hier wel meevallen. Al denk ik dat @Vriendelijkegroet38 een grapje maakt
Mannen kunnen zich ook wel behoorlijk kinderachtig gedragen als ze ziek zijn.
Een maat 32 staat meestal voor xl dus misschien een maatje groter proberen? Broeken van North Face vind ik zelf altijd fijn en wat breder maar ook Lutha is een goede optie.
Een maat 32 staat eerder voor xs toch?
Ik ben op weg naar het top 2000 cafe. zin in die gekkies die alles doen om op tv te komen in het wild te zien
Jeans maat 32 niet, dat is eerder een xl
Ja mijn ervaring ook, maar waar zit de grens? Oprechte vraag. 3 weken, 4? Mijn ouders lopen beide al een maand te blaffen en hebben uiteindelijk wel wat gekregen, iets om het slijm los te krijgen oid maar verder is het uitzitten
Sterkte Ook al ben je ook opgelucht, makkelijk is het nooit.
: (, veel sterkte komende tijd! Fijn dat je hier was
Ja tegen mijn moeder zei ie dat het idd 10 weken kan duren en dat leeftijd ook invloed heeft, des te ouder des te langer het herstel duurt.
Ze heeft nu een gekneusde rib van het hoesten, mân arme moedertjeđ¶
Een bruin paarsig vest en een jeans rok
Hefitg. Veel sterkte komende tijdâ€ïž
Die van mij hing ooit met zijn staart en ook een keer met snorharen in een kaars. Gek beest. Het stonk inderdaad wel enorm.
Ik ga vandaag lekker lunchen met @croissant en onze nagels laten doen en vega bitterballen vreteuhh.
Zin an.