Joe, ik ben 27 en nog steeds doodsbang. Kom al sinds gister niet meer buiten en dat blijft voorlopig zo haha
Ben vergeten dat Heel Holland Bakt nu op tv is Dan maar terugkijken straks/morgen
Ja hier dacht ik ook aan idd, of wat @Denna zegt een soort tapas. Mijn vriend vindt dat alleen niet echt een maaltijdâŠ
Zelf pizzaâs maken?
Ja ja ben al tanden aant poetsen jaaaa
Verschillende hapjes en soep of een ovenschotel die je van tevoren al kunt klaarmaken? Of gewoon eten bestellen, ook lekker (en makkelijk).
Maar zodra je een lasagna op tafel flikkert en daar bakjes van de appie naast gaat zitten heeft het geen ene klapkut (Thanks @Mhysa) meer met Tapas te maken.
Kaasfondue? Niet heel veel werk en ook wel âgezelligâ samen.
Ik heb zoân fijne middag gehad met keihard lachen. Fijne afsluiting van het jaar!
Ging goed met al die dubbels
Klinkt als super veel werk eerlijk gezegd:P Dan zou ik het gewoon bij die lasagna houden, dat is al een heel gerecht
Ik heb deze dagen rond kerst en oud en nieuw echt zo weinig zin om te werken. Hoop dat volgende week, wanneer het normale leven weer begint, er weer wat ritme en plezier in komt.
Ugh tot zo ver het bed voor mij alleen. De kat ligt in het holletje van mân knieĂ«n, heel irritant op mân deken, waardoor ik het gewoon koud heb en de baby aan de andere kant ligt te drinken en ik lig dus mega kak. âSlaap lekkerâ
Sostrene Grene was het. Maar twee minuten daarvoor wel in de Lush geweest en dat is wat Rituals voor anderen is.
Maar het kwam gelukkig weer goed allemaal!
Aah
De mijne had toen van die opgekrulde snorharen haha
Ik ben echt veel te actief. Ben super veel losse zooi aan het uitzoeken en opnieuw ordenen (denk in categorieën als kabels, oude sieraden, losse dingetjes aka de hel), heb net weer een shitload op United Wardrobe gegooid, aan het uittekenen wat ik met mijn extra kamer wil doen, etc.
Whats happening. Heb nu zelfs opbergbakken over?? Oh en heb 3 zakken voor de kledingbak