Wat je even kwijt wil #31

Aah ook sneu hahaha. Mijn broer heeft vroeger een keer de snorharen van onze kat geknipt :joy:

Hahahaha dat zal een mooi gezicht zijn geweest

Je lijkt mij wel!
Kan even niet verder in de baby kamer dus mijn nestel drang heeft zich vanavond op de keuken geprojecteerd. Elk kastje en bakje is uitgezocht en nog niet niet op alfabetische volgorde hehe

3 likes

M’n moeder was er niet zo van gecharmeerd hahaha. Arm beest liet alles toe :joy: helaas geen foto van

1 like

Ik ook :astonished:
Het waren zwarte katten, de ene had zwarte snorharen en de andere witte. Ik had die witte eraf geknipt omdat ik dacht dat ze dan zwart zouden terug groeien :expressionless:

2 likes

Mag ik vragen wat voor elektrische deken je hebt? En lig je er dan op of onder?
Ik heb het echt altijd koud en zo’n deken lijkt me wel heel fijn namelijk, maar niemand in mijn omgeving heeft eentje, dus kan niemand vragen haha.

Hahaha aww, wel leuke kinderlogica :joy:

Ik denk dat een rauwe tomaat met suiker nog het lekkerste is dat hij maakt, alles beter dan kippenhartjes toch. :joy:

3 likes

Ik doe precies wat @Camper doet en het is zo fijn! Het haalt echt die klammigheid en kou uit je bed die je er soms met alleen je lichaam gewoon niet uit krijgt. Ik heb er door een soort misverstand drie (van Alpina, Tomado en Inventum) en ze zijn allemaal prima, maar als je de keus hebt zou ik er eentje met een timerstand nemen. Je hebt ze ook met losse delen (dan kan je bijv. je voeten warmer maken dan je lichaam) maar dat voegt niet superveel toe vind ik.

2 likes

Ik had een zo’n spons voor onder de douche gekregen van mijn schoonmoeder. Heb hem weggetiefd, hij stonk zó erg naar rook no thanks :nauseated_face:

Ik heb opeens zo een trek in spaghetti

Vanavond kwamen de twee beste vrienden van m’n vriend + aanhang (waar ik het goed mee kan vinden) eten. Ik had uitgebreid Indonesisch gekookt, en ik ben altijd bang dat niemand m’n eten lekker vindt en ik dacht dat ik veel te veel had, maar bijna iedereen schepte voor een derde keer op en alles is gewoon op gegaan! En het was ook nog heel gezellig, ben er helemaal vrolijk van :blush:

60 likes

Ik zat te kijken naar appartementen in het middensegment, maar hoe is een inkomenseis van bijna €5000 bruto p.m. voor een alleenstaande het middensegment. Voor mijn gevoel is dat al het hogere segment :fearful:

1 like

Mijn vriend had truien gegeven om op UW te zetten. Drie keer raden wat ik nu draag.

12 likes

Echt mijn collega’s zijn soms zo lui, waardoor ik extra werk heb wat echt niet nodig is. Ik ben echt nu in staat om per direct ontslag te nemen of al mijn plburen in te zetten zodat ik vrij ben.

1 like

Ik heb laatst tegen collegas zitten klagen over het feit dat mijn chiliwaterfles helemaal niet geschikt was om heet water in te doen omdat de fles zelf dan gloeiendheet wordt. Nu kom ik net ineens tot de realisatie dat ik helemaal niet de thermosversie heb maar de gewone :sweat_smile:

4 likes

Er staat zo’n schattige oude man vooraan bij het top 2000 cafĂ© ik ben echt zo vertederd <3 love oude mensen

2 likes

Ik was echt verbaasd dat er niks geen leven was op het forum
 tot ik erachter kwam dat het 3 uur is.

Another episode of blueberry die écht een keertje vroeg naar bed wilde gaan

7 likes

Same! :raising_hand_woman:

Ik doe eigenlijk niet aan goede voornemens maar misschien moet het hebben van een fatsoenlijk slaapritme er toch maar eentje worden.

1 like

Nou dat is dus ook mijn voornemen :raising_hand_woman:t3:

1 like