omg en wtf je moest je afspraak verplaatsen? echt bizar hoor
Wat balen zeg.
Ik vind ook dat je moet kijken naar het type afspraak, beetje menselijkheid en logisch nadenken zou je zeggen. Maar soms wordt er gewoon moeilijk gedaan om het moeilijk doen heb ik het idee. Was bij mijn vorige werk ook vaak zo.
Ik ben aan het werk, maar kan me helemaal niet concentreren. Zo irritant.
Het is hier koud, want verwarming deed het niet (inmiddels gemaakt, maar ben al helemaal verkleumd). Ik wil eigenlijk gewoon lekker gaan koken want daar heb ik zin in en dus ben ik nu recepten aan het zoeken.
Ik ben sinds woensdag vrij en hoef alleen morgen te werken, dan ben ik tot zondag weer vrij. En zelfs daar baal ik van
Wow bizar, ik dacht je zal wel iets doen waarbij het heel lastig is als iemand er een uur minder is. Niet dat het dan terecht zou zijn, maar dit is helemaal raar. Snap dat je er nu geen punt van wilde maken maar wel echt doen hoor een volgende keer, je hebt hier gewoon recht op.
Ik heb het in twee weken tijd voor elkaar gekregen van mijn huis zo’n puinzooi te maken dat het niet zou misstaan op https://www.reddit.com/r/NeckbeardNests/ Gelukkig komt de schoonmaakster donderdag weer, moet ik het in ieder geval voor die tijd wat hebben opgeruimd
“Hij vond het best jammer dat z’n buurmeisje een oogje moest missen maar ja…vuurwerk is wel traditie.”
Zó’n goede radioreclame.
Ik had ja gezegd tegen vijf dagen achter elkaar werken bij mn bijbaan maar ik ben het zo beu. We beginnen vandaag ook nog eens een uur eerder en mn collega is ziek. Ben benieuwd met wie ze me nu inplannen.
Wanneer je moeder koorts heeft en ziekig is, en jij haar ervan moet overtuigen dat ze beter niet kan werken vanavond als de koorts zo hoog blijft. Ze is zo koppig. Ergens ook sneu om haar aan de telefoon te horen, ze is echt maar 1 keer in de zoveel jaar ziek.
Hoe ik het zelf heb gedaan, is iets in de trant van ‘Hierbij deel ik jullie mee dat ik mijn arbeidsovereenkomst per 16 februari wil beëindigen. Dit met inachtneming van de contractuele opzegtermijn van 6 weken.’
Misschien heb je hier iets aan?
Ik hou zo erg van rugtassen; gewicht even verdeeld op de schouders en mocht er spontaan boodschappen willen worden gedaan heb je altijd genoeg extra storage op le rug.
Oh God ik kreeg net echt een hartverzakking. Mn bff stuurde een meme, en dat was zegmaar seksueel getint. Die wilde ik doorsturen. Stuur ik die naar mn vader. Snel verwijderd, ik hoop maar dat ik optijd was.
Ik probeerde 'm op te zoeken om het naar iemand door te sturen, maar de eerste hits die je krijgt zijn vuurwerkfora die over de zeik gaan
Gatverdamme huilen. Naja ik heb maar gezegd "oh oeps dat was een plaatje wat ik van (zijn naam) heb gekregen.
Edit: hij zegt dat mn vader die meme waarschijnlijk toch niet snapt.
Niet perse. Als het maar beetje knus is en je flesje wijn kan bestellen en beetje goed (vers) eten. Liever geen keten.
Ik zou nog even kijken of er iets in je contract staat over opzeggen tegen het einde van de maand of iets dergelijks, (dus dat je per 31 januari opzegt) Vaak nemen werkgevers hier iets over op. Wellicht dat je nog wel vakantiedagen over hebt natuurlijk waardoor je feitelijk wel eerder kunt stoppen met werken
Hmm, heb dat zelf nog nooit verwoord maar ik zou dat aanpakken als ‘Gezien ik nog … vakantiedagen heb, wil ik deze graag opnemen in de periode van … t/m … Dit zou betekenen dat … mijn laatste werkdag is. Graag hoor ik of dit kan/wordt goedgekeurd.’
Maar dit is toch medisch verlof? Lijkt me niet dat ze dat kunnen weigeren.
Ik wil een huis kopen en het is zo deprimerend. Het aanbod is al mager (en zeker het aanbod dat ik kan betalen) en het gaat zo debiel snel weg.
En dan wil ik niet eens in een stad als Amsterdam wonen.
Vandaag komt mijn bestelling van de Aziatische supermarkt en ik heb zooo’n zin al om te gaan koken. Heb met kerst een Crockpot gekregen, dus die ga ik direct inzetten om rendang te maken.