Wat je even kwijt wil #31

Vanaf het begin al een raampje open zetten!

1 like

Pff gister mega misselijk naar bed gegaan om negen uur en nu ben ik sinds vijf uur wakker. Heb wel weer honger dus dat is een goed teken.

Gelukkig kreeg ik gisteren de door mij gewenste portie. Had hem er eergisteren ook op aangesproken maar wist niet of dat zou blijven hangen, maar wel dus!

Zo rustig op straat! Zul je net zien dat ik in de trein alsnog mag staan omdat NS dan expres korte treinen inzet… Is ook vaak op woensdagen. Rustig in bus/metro maar in de trein volll.

Ik zou het in ieder geval bij ze aangeven. Als buren zijnde is het ook goed om te weten dat jij dat.allemaal hoort . misschien zijn ze zich daar niet bewust van :blush:

1 like

Niet alles op jezelf projecteren. Dat helpt niet :blush: . Als je in een ondiepe slaap zit rond 0:00 is het logisch dat je wakker wordt van geluiden die vlakbij je hoofd plaatsvinden.

1 like

De zon komt zo mooi op vandaag! Maakt het reizen naar mijn werk toch een stuk aangenamer. :blush:

5 likes

Soms vraag ik me af wat jij wil met adviezen die je hier krijgt. Niet dat je elk advies zomaar op moet volgen hoor, maar het valt me op dat als jij zelf om advies vraagt en dat vervolgens krijgt, je heel vaak in de post daarna alles gaat weerleggen.

Over deze situatie: ik zou het nog eens aangeven, misschien zijn ze zich er niet van bewust en is het voor hen een kleine moeite om de afwas wat eerder te doen. Je hebt niks te verliezen toch?

7 likes

Ja je hebt wel gelijk :stuck_out_tongue:

1 like

Ik bedoel het ook niet lullig, dat wil ik er nog wel even bij zeggen. Juist dat je jezelf niet altijd hoeft in te dekken en je best wat meer voor jezelf mag kiezen.

En @Paardenmeisje ik voel me ook echt benadeeld dat ik moet werken hahah. Het is ook zo rustig in de trein!

1 like

Oh ik vind het echt heerlijk om deze dagen te werken. Geen gezeur van irritante collega’s, eigen muziek, uitgebreid pauzes houden, rustig aan eigen projecten werken zonder dat er weer van alles tussenkomt, snel weer thuis want geen file.

En het beste is dat je deze uitgespaarde vakantiedagen kan opnemen in de lente, wanneer het weer langer licht en warmer is en niet overal belachelijk druk omdat iedereen vrij heeft.

9 likes

Spannend! Succes straks.

1 like

ughh herkenbaar. Is mij ook een x gebeurd toen ik naar de hypotheker moest voor een belangrijke afspraak en ben er jaren later nog steeds pissig om. :unamused:

1 like

Jezus wat gaat de vakantie snel voorbij. Ik heb nu nog een week maar wil daar ff goed bij stilstaan :pray:

7 likes

Wat lullig! Dit is toch niet iets vreemds waarvoor je vrij wil hebben :woman_shrugging:t2:. Je plant het geloof ik niet zo voor je lol…
is er hierover niks geregeld in je CAO?

1 like

Iemand nog restaurants/lunch/kroeg (of to do) tips voor Maastricht? Heb de zoekfunctie al gebruikt alleen daar kwamen wat duurdere restaurants (menu 60 euro pp) uit. Zoek iets gezelligs waar je wel een beetje lang kan tafelen met wel echt goed eten.

Wat vervelend dat er zo moeilijk over wordt gedaan en dat collega’s dan wel gewoon verlofuren krijgen. Kun je nu niet meer naar je afspraak toe?

1 like

Vanavond na een hele week samen slapen, slaap ik weer alleen :weary: kijk er gewoon tegenop maar opzicht ook wel fijn want dan kan ik morgenvroeg lekker zeesterren in bed

Ik ga zo maar eens een heel stuk naar een kringloop fietsen. En dan fantaseren over mooie jurken en gave schoenen en meubels enzo en dan terug komen met niks.

11 likes