Wat je even kwijt wil #31

Ik zit voor de derde keer in twee maanden bij de huisarts en ik ben bang dat ze gaan denken dat ik Munchausen heb haha

1 like

Die auto kun je anders gewoon doorverkopen toch? Maak je misschien een heel klein beetje verlies, maar ach. Ik wil die auto niet want ik rijd alleen een automaat :stuck_out_tongue:

1 like

Ze bedoelt: kom langs, dan kook ik voor je. Dan weet je ook meteen hoe ik ben op t werk :yum:

1 like

Ik haat het dat mensen nu van die melodramatische berichten op social media gaan plaatsen over hoe goed/zwaar hun jaar was echt rot op ben niet geïnteresseerd

On another note : weet iemand waar ik keeping up with the Kardashians seizoen 17 kan kijken?

3 likes

Staatsloterij is belastingvrij! Bij de postcodeloterij moet je wel belasting betalen als je een auto wint :blush:

1 like

Ik ben dan bang als ik een halve koop dat ik dan grof geld win en dan denk had ik maar een hele gekocht…

2 likes

Ze is een snelkookpan en doet alles snel?
Ze kookt snel van woede…
Ze kookt gauw over…
Ze is gauw aangebrand netzoals haar kookkunsten?

Geen idee.

2 likes

Naakt?

6 likes

Ik heb ook 2 halve loten gekocht. Het jaar kan toch niet veel kutter dus evt. 30€ weggooien kan er ook nog wel bij. Als ik heel veel geld win zit ik 1 januari in het vliegtuig!

4 likes

Ik ben al op Funda aan het kijken hahaha

2 likes

We hebben pizza besteld, maar heb net een brownie en kaasbroodje op :sob:, heb nu al minder zin in pizza

Net gekocht. Deed wel pijn haha

1 like

weet niet of ik mijn fijne plek meteen zou verlaten, maar dan ga ik de hele boel wel verbouwen en een mega chille bank kopen :heart:

Oh wat een afschuwelijk nieuws. Ik kan je alleen maar heel erg veel sterkte wensen. En hopelijk nog heel veel mooie momenten samen met je moeder.

1 like

Wat verschrikkelijk zeg! Hele dikke knuffel en megaveel sterkte :heart::heart::heart:

1 like

Wat verschrikkelijk… Heel veel sterkte!

1 like

:heart::heart::heart::heart:

1 like

Wat verschrikkelijk verdrietig… Heel veel sterkte :two_hearts:

1 like

Wat een verschrikkelijke situatie. Wat @Lula zegt, is op locatie niet mogelijk of misschien die datum naar een eerder moment te verplaatsen als je de situatie aan hun uitlegt. Heel veel sterkte :kissing_heart:

1 like