Als ik win dan huren we maluma en bad bunny in voor een huiskamer concert.
Dat is ook echt niet slim van een werkgever om te weigeren. Ik zou er recalcitrant van worden en zeggen tja, beter nu een uur eerder weg voor die afspraak dan me langdurig ziek moeten melden. (Maar eigenlijk zou ik dat waarschijnlijk niet durven zeggen maar wel ook echt heel erg boos zijn).
Oh heeeeel chill ook. Of het te fixen valt? Wat? Je hebt hier toch gewoon voor gewerkt, ze zorgen maar dat ze het fixen. Raar dat dit soort dingen fout kunnen gaan ook…
Ik heb zo slecht geslapen en zit nu op mijn werk en ben aan het fantaseren over dutjes die ik hier op de bank zou kunnen doen. En ik vier vanavond nog een keer kerst met familie en heb daar eigenlijk helemaal geen zin in, ben wel weer klaar met de verplichtingen eigenlijk.
Oja, ik moet ook nog een last minute sinterklaasgedicht schrijven. Ieder jaar hetzelfde liedje!
Dan weet ze niet wat divagedrag is. Ik zou het gewoon negeren omdat dit waarschijnlijk iets waar zij altijd over zullen blijven zeiken. Terwijl de meeste mensen wel iets hebben waar ze meer geld aan uitgeven dan gemiddeld.
Vriend is onverwachts weg vanavond, eerste avond alleen thuis sinds we samenwonen. Ik ga het vieren met sushi en een Penoza marathon denk ik
Vanmorgen bij de psycholoog geweest, daarna boodschappen gedaan en nu moe. Gigantisch.
Ga de hele middag lezen, serie kijken en forummen denk ik
Dit ben ik echt: -scroll scroll scroll door het forum op mijn laptop-
Hey mijn telefoon!
Pakt telefoon: -opent forum-
Jaaaa hier nog een! Dat spontaan boodschappen doen gebeurt maar al te vaak haha, echt chill.
Gisteren stond ik in de supermarkt voor het schap te zoeken wat ik moest hebben en toen schreeuwde een vrouw “IK HAAT MENSEN MET RUGZAKKEN!!!1!!!1” en dat sloeg op mij. Het was heel druk en volgens mij hou je gewoon niet van drukte en niet per se van mensen met een rugtas, maar oké.
I’m personally offended haha ik ben altijd zo blij dat ik even boodschappen kan doen spontaan. Ik snap ook niet hoe ik de eerste jaren uni heb kunnen volhouden met een laptop in een schoudertas. Zo veel gewicht op een schouder, kan het niet meer aan mentaal nu dat vol te houden.
Ik haat alleen mensen met rugzakken wanneer ze deze dragen tijdens een concert en ze je met iedere draai een beuk geven.
Aah even huilen hoor. Action verkoopt geen roze (grote) stompkaarsen meer.
Oh dat is wel een goeie ja! Thanks.
Ik haat mensen met rugzakken in het ov.
Doe hem gewoon af, als je zit krijg je vaak 30x zo’n tas in je gezicht gedrukt
Ah ik ga morgen weer naar mijn vaders stamkroeg voor een stamppotbuffet. Zo lekker en iedereen mag gratis mee-eten (alleen drinken moet je betalen) en het is altijd zo goed verzorgd want er staan altijd bakken vol met stamppot maar ook bakken met stokjes saté, speklapjes etc. Zin in! En altijd leuk dat ik mijn vader op oudejaarsavond nog even zie.
Ja hoor. Dresacode voor de mannen is naakt.
Nee, die heeft alleen interesse in de mannen en ik duld geen concurrentie.
Hij mag wel met zn bakkes naar de muur gedraaid komen zingen.
Blech, ik voel me vaak ZO onvolwassen en dom als het gaat om dingen als belastingdienst enzo, vind dat echt moeilijk.
Zo herkenbaar!
Net oud en nieuw bij een vriendin afgezegd (oliebollen eten, kinderchampagne drinken, top 2000 luisteren en dan door naar een of ander studentenhuisfeest) omdat ik gewoon zin heb om thuis op de bank te liggen met lekkere hapjes en gin tonics en champagne en m’n katten en ik ben er heel content mee