Wat je even kwijt wil #31

Wat bezielt mensen (toeristen) in godsnaam om om 15:00 maandagmiddag terwijl ze in hun eentje een zebrapad oversteken een ballonnetje te doen?! Alsof ik in een fucking pretpark woon man

9 likes

Weg

3 likes

Wat naar en heftig, jouw leven staat helemaal op zijn kop door iets waar jij geen invloed op hebt. Heel veel sterkte de komende tijd en vandaag :heart:

1 like

Ik hoop dat je vriend etc je straks kan opvangen. En dat je moeder de hulp krijgt die ze nodig heeft zodat het niet nog vaker gaat gebeuren. Zo stom dat je door haar gedrag toch deels wordt meegesleurd.

1 like

Ik mis mn ex, alleen maar op zn mega technische inzicht. Dan had ie nu mooi mn fiets in elkaar gezet in een mum van tijd. Ik had nog bijna de neiging om hem te appen maar ik heb zelf duidelijk aangegeven helemaal geen contact meer te willen. :poop:

2 likes

Sterkte vandaag en de komende tijd! Vervelend dat je nu alleen moet naar haar huis, door een situatie waar jij niets aan kunt doen. Hopelijk is je man snel thuis zodat je meer steun hebt.

1 like

Weet niet helemaal zeker of we in dezelfde stad wonen, maar een vriendin van me woont in een smalle straat tegenover een pand wat volledig op airbnb staat en waar je dus zo naar binnen kijkt. Mensen komen daar gewoon echt alleen maar voor wiet/drank/ballonnetjes/seks?? Dat zie je dan zo’n 24 uur aan je voorbijtrekken non stop en dan zijn ze weer weg, zo’n weirde vorm van toerisme

Dit kun je niet zeggen en dan de naam van het boek niet noemen

2 likes

Forum uitje. Gezellig met zn allen met de trein naar Berlijn.

3 likes

Sterkte, wat heftig :heart:

1 like

Wat ontzettend rot zeker omdat dit buiten jouw macht ligt! heel veel sterkte en hopelijk kan je man je straks steunen! Sterkte de komende tijd :yellow_heart:

1 like

Doe maar niet. Meer kans dat ik win.

2 likes

Ja hoor! Emoties mag je altijd voelen en uiten :heart:

3 likes

Ik denk dat het juist heel mooi is om je eigen kind te kunnen geven wat je vroeger gemist hebt en wel heel graag had willen krijgen. Laat die boosheid en verdriet er ook gewoon zijn, ik denk oprecht dat het een stukje verwerking is om je te beseffen dat het jou verdriet heeft gedaan maar jij wel in staat bent om dit aan je eigen kindje te geven. Er zijn genoeg mensen die niet in staat zijn om zo’n cyclus te verbreken en de ‘openstaande rekening’ gewoon doorbelasten aan een volgende generatie. Zo te lezen doe jij alles behalve dat, en dat is waanzinnig knap en mooi!

18 likes

Wow wat heftig!
Knuffel voor jou :heart::heart:

1 like

Weg

17 likes

:heart::heart:
Jij doet het zo goed met je kindje he :heart: en logisch dat je soms dan ff kut voelt, dat mag ook.

1 like

Wat een verschrikkelijke situatie. Vind het heel kut voor je dat er nu niemand aanwezig is waar je steun van kunt krijgen. Heel veel sterkte :bouquet:

2 likes

Er zijn veel mensen die hier tegenaan lopen als ze zelf eenmaal ouder zijn. Ik weet niet of je er behoefte aan hebt maar volgens mij bestaan er lotgenoten/therapiegroepen voor.
Ik heb van anderen begrepen dat het echt een heel complexe kluwen van emoties kan veroorzaken, ik kan me daar maar nauwelijks iets bij voorstellen. Lijkt me ontzettend kut voor je, sterkte :bouquet:

1 like

Nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even werken :grin: :grin: :grin:.

2 likes