Wat je even kwijt wil #31

Ik was vorig jaar al vrij vroeg de deur uit met O&N, vond het best zielig voor mijn kat, maar hij ligt nu prinsheerlijk in de vensterbank te chillen aan de straatkant en er is best wat geknal, ik schrik er harder van dan hij. Hoef me dus niet schuldig te voelen dat ik hem alleen laat :grin:

@McApple Heel sneu inderdaad dat die mensen zo met hun beestje omgaan, gewoon lekker binnen houden!

1 like

Ik had al niet zo veel zin in vanavond want ik haat oud en nieuw. Had niet echt plannen (wel een paar plaatsen waar ik uitgenodigd was) maar sinds gisteren ben ik koortsig. Vandaag gaat wel wat beter en ik haat ouden nieuw maar toch zit het me nu tegen om de hele avond in bed te liggen, maar op een feestje staan wordt m denk ik ook niet. Vind mezelf soms zo vermoeiend.

Ik hoop dat door de mist het vuurwerk eerder stopt en ik lekker naar bed kan.

Ik wist niet dat de hEmA (ik doe even met je mee) ze ook verkocht. Goed voornemen om ze te kopen

Dat vind ik echt raar van ze, de kat blijft hun verantwoordelijkheid.
Misschien kun je jouw katten en hun kat vanavond apart binnen houden? En dan later met de buren in gesprek gaan?

Ik zit in mijn kerst pyjama. Net een pizzarette gekocht die nu staat op te warmen. Living the dream. Gelukkig nieuw jaar aan iedereen!!!

20 likes

Lieve lieve allemaal!
Nog een paar uurtjes dan is 2019 voorbij!
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve, grappige, vrolijke berichtjes!
Ik wens jullie een mega mooi, gezond nieuw jaar toe vol met liefde en gezelligheid.

:kissing_heart: :kissing_heart: :kissing_heart: :kissing_heart:

60 likes

Jij bent altijd zo lief voor iedereen. Voor jou natuurlijk precies hetzelfde. :sparkling_heart:

1 like

Vanavond lekker eten drinken en spelletjes spelen :tada:

Vandaag eerste gesprek gehad bij de ggz praktijkondersteuner. Gelijk doorverwijzing gekregen omdat mijn problemen te heftig zijn. Rare afsluiting van het jaar maar straks onverwachts toch nog naar een vriendin een paar straten verder dus toch niet alleen vanavond. Wel een beetje bang om zo naar buiten te moeten haha.

6 likes

Je hebt helemaal gelijk alleen weet ik ook dat dat gesprek weinig zin zal hebben. Ik heb er al eens eens met buurvrouw over gesproken en toen was haar reactie vooral: ik heb het druk en de kat kan altijd naar binnen. Maar deze kat wil gewoon graag mensen om zich heen.

Sneu voor de kat :frowning: Maar wel fijn dat hij bij jou wel aandacht krijgt!

Tja ik heb een groot katten hart en ik ga door het vuur voor mijn eigen dames dus dan kan deze er ook wel bij.

8 likes

Ik kan me voorstellen dat het voelt als een rare afsluiter van het jaar, maar het is ook een goed begin van het nieuwe jaar dat je hopelijk de goede hulp krijgt.
Veel plezier vanavond!

2 likes

Echt ongezellig dat iedereen los van elkaar Oud&Nieuw viert dit jaar, is voor het eerst en ik mis m’n vriendinnen en onze oudejaar rituelen nou al. Maar goed, ik ga met vriend en pup naar m’n schoonouders wat ook wel heel gezellig is. Voelt toch als the end of an era dat we niet meer met z’n allen en een zak drugs naar een feestje gaan, ben officieel volwassen nu?

Ik heb zelfs een tasje met m’n borduurwerkje om mee te nemen hahaha zo ingekakt

17 likes

Mijn fiets is kapot dus ik moet vannacht van station naar huis lopen (half uur). Kan natuurlijk ook een Uber nemen maar daar ben ik te gierig voor. Ik heb expres sneakers meegenomen en mijn spullen in een rugzak zodat ik vannacht kan terugrennen :’)

2 likes

Jaarwisseling thuis dus omdat vriendlief echt ziek is. Heb hapjes en drank gehaald voor mezelf maar :ok_hand:

1 like

Oei, voorzichtig doen wel! Ik moet ook twee keer een stuk fietsen door Tilburg, zie er echt tegenop

Oke, het ov gaat tot ongeveer 20:30 dus moet straks gaan fietsen naar en door scheveningen. Vind dat dan toch wel eng ofzo.

Iemand die ik ken deelt op Instagram dat ze ‘al’ 28 is en geen geld en toekomstplannen heeft. De story deelt ze vanaf een van haar vaste luxueuze vakantiebestemmingen. Daarnaast heeft ze een jaar geleden een peperdure exclusieve opleiding gekregen van haar ouders (de opleiding waar ik van droom). Ugh.

1 like