Naast het afwisselen met water of frisdrank, zou ik ook zorgen voor een goede bodem. Dan gaat het minder hard. Mocht je van mixdrankjes houden; als je alcohol mixt met light frisdrank, dan voel je hem ook sneller dan met gewone full sugar frisdrank.
Ik heb ook niet zoān zin in vanavond! Het voelt zo gefragmenteerd, iedereen viert het weer met een ander groepje, terwijl ik het vorig jaar juist met een paar goede vriendinnen samen vierde en op een leuk feestje was. Nouja, we gaan naar een huisfeest van iemand die ik eigenlijk niet ken, dus ik eet een paar oliebollen, toast op nieuwjaar en dan kan ik om 1 uur wel weer in bed liggen.
Ik van vandaag nog even overgestapt van zorgverzekering, energieleverancier, internet- en tv-provider en mobiele provider. Nu voel ik me helemaal in control en succesful adult.
En nu ga ik frietjes en oliebollen halen en vanavond kan ik eindelijk eens de oudejaarsconference kijken zonder dat iedereen er doorheen tettert of gaat zappen (want ik heb eindelijk een x durven zeggen dat ik gewoon thuis wil blijven ook al betekent dat dat ik alleen ben, another score) en daar heb ik ook zin in.
Ah wat lief en fijn veel plezier!
Iemand vroeg vandaag of er ov fietsen waren? Ik hoor net dat in Rotterdam alles nu al op is (bij Centraal iig) en de rij enorm is
Het is hier zo mistig opeens, je ziet echt niks meer.
ik heb me laten overhalen om vanavond ergens naartoe te gaan waar ik niemand ken behalve mn vriend, uuuugh ik ben al zo sociaal ongemakkelijk
en ik heb een flared glitterlegging die ik aan wil gaan doen maar geen van mn topjes staat er mooi bij. ja een zwart basic oversized tshirt maar dat is dan wel heel saai.
Nou dan zeg je het precies goed Haha. Ik vind deze uit de verpakking en dan ff opwarmen in de oven wel heel lekker. Hema kaasbroodjes Kwam ook het beste uit de test vs bakker bart en ah to Go.
Let niet op MN rare hoofdletters. Ik krijg op deze leenmobiel onmogelijk op meerdere talen ingeschakeld. Hele ding is geflipt. Verlang zo naar MN eigen.
Ik ben ook zo blij dat ik dit sinds vorig jaar niet meer doe. Ik hoop dat het voor jou volgend jaar ook kan!
Godsamme ze hebben hier een vuurwerk dingentje wat klinkt alsof er een pan overkookt⦠dus ik ren steeds naar de keuken maar er is niks aan de hand.
Ik vind oud&nieuw altijd zoān lastige avond. Heb altijd het gevoel dat ik moet kiezen tussen mijn vriendinnen (die dus geen vriendinnen met elkaar zijn). Had ik dit jaar eindelijk voor de ene groep gekozen, blijkt ƩƩn andere vriendin alleen te zijn met oudjaarsavond. Nu vroeg ze of ze dan met mij mee mag en natuurlijk mag dat, maar ik weet eigenlijk dat mijn andere vriendinnen haar niet zo heel geweldig vinden dus heb ik wss de hele avond het gevoel dat ik haar moet vermaken. Lastig lastig. Hopelijk valt het mee! Heb er alsnog wel zin in gelukkig
Ik denk dat ik ga stoppen met mijn opleiding. Net wel een kutopmerking moeten incasseren van āmet jouw diplomaās kan je niksā, maar dat is gewoon grote onzin.
Ik vier het vanavond zoals elk jaar in Scheveningen. Mijn oma woont echt in de kern van Schev en ik houd mijn hart ook wel vast nu. Ze gaf aan dat het wel redelijk rustig is op het moment. Zal wel live meeposten af en toe. Mijn hond laten we wel thuis (gelukkig is er wel iemand thuis met hem) want meenemen doen we dit jaar maar niet.
Ik ben aan het werk in Den Bosch en er is zo ontzettend veel vuurwerk, het is zo eng
Ik zit een beetje met een dilemma de kat van mijn buren zit al de hele dag bij mij binnen. Sowieso zit ie bijna altijd bij mij binnen omdat ik een kattenluik heb voor mijn eigen katten en de buren zelden thuis zijn dus poes stapt zo naar binnen. Alleen ga ik straks weg en heb ik geen idee wat ik met de kat moet doen. Ik vind het mega sneu haar buiten te zetten want de buren heb ik al een paar dagen niet gezien maar ik wil het luikje zo dicht doen zodat mijn eigen katten binnen blijven maar heb geen idee hoe ze gaat reageren wanneer het geknal lost barst en ze niet weg kan.
Dat is wel lekker makkelijk van je buren?
Kun je ze bellen? Michiel zijn ze straks wel thuis.
Nee helaas heb ik geen telefoonnummer van ze. Ik denk ook niet dat ze zich er heel erg druk om maken. Het zijn prima buren maar sinds de kinderen de deur uit zijn zijn ze ook wel een beetje klaar met de kat volgens mij. Beestje zit meer hier dan in zijn eigen huisje omdat ze graag aandacht wilt.
Ik heb het al ingecalculeerd, huil volgens mij elk jaar wel met oud en nieuw
@McApple hoe zijn jouw katten met die kat? Als dat goed gaat zou ik hem gewoon bij jou binnen laten⦠Misschien even de breekbare dingen (vazen e.d.) hoog zetten zodat hij die niet om kan gooien. Of kan hij ook gewoon zijn eigen huis in door een luikje, dan zou ik hem wel buiten zetten, gaat hij vast daarheen als het te heftig wordt.
Gadverdamme, Kensington
Mijn katten vinden alles best die liggen boven op bed te slapen en hebben buurkat helemaal geaccepteerd. Ik denk dat ik haar inderdaad maar binnen hou en als ik straks wegga kijk ik of ze naar huis wil of dat de buren thuis zijn en zo niet dan hou ik haar bij mij binnen en dan wanneer ik vannacht thuis kom laat ik haar buiten. Ik snap gewoon niet dat mensen zo ongeĆÆnteresseerd met hun dieren omgaan beestje zit natuurlijk niet voor niks altijd bij mij binnen.