Wat je even kwijt wil #31

Mijn schoonvader vertelt inderdaad net dat in delen van jouw stad stroomuitval is. Sowieso hoogveld, en Born hoorde ik

1 like

Haha same! Zit zo vol van m’n tiramisu en echt geen zin meer om naar buiten te gaan. Maar als ik niet ga saai en als ik wel ga is het vast leuk (al heb ik spijt als ik me kut/moe voel morgen).

1 like

Ga niet weg, maar lig wel lekker in m’n glittershirt en met rode lipstick op op de bank

9 likes

Met zo-veel spierpijn t nieuwe jaar in. Hopelijk aankomend jaar elke week goede spierpijn of iig 3-4x per week trainen

Ik vreet vanavond alles wat los en vast zit, kijk een conferanse en roep sarcastisch “Ooh moooooi” naar vuurwerk. En ga nadat de meeste herrie voorbij is naar bed.

Mocht ik de loterij winnen dan zuip ik een fles Samos leeg . Maar veel spannender dan dit eord het niet.

8 likes

M’n ouders wonen in weg en zitten al een uur in het donker

Lieve meiden van het forum,

Dankjulliewel voor 2019. Ik ben hartstikke blij dat ik hier flink wat uren heb doorgebracht. Door jullie heb ik niet alleen veel meer gelachen (opbiechttopic, memetopic) en geleerd (alle discussies over racisme en dergelijke) maar me ook enorm getroost (toen relatie uitging) en gewaardeerd (toen ik mijn lied-van-een-kattenvrouwtje deelde) gevoeld.

Dit jaar heb ik een stuk of 3 meiden van hier in het echt ontmoet en dat was ook enorm bijzonder. Ik heb zelfs een pakketje gekregen (Secret Santa) van iemand van hier.

Kortom, jullie zijn een hele waardevolle toevoeging geweest! :smiling_face_with_three_hearts:

Tot zover mijn speech. Ik wens jullie alle goeds voor 2020!

XXX

53 likes

We hebben weer stroom! Denk/hoop jouw ouders ook dan!

2 likes

Jaa ik was net met ze aan het bellen om te zeggen dat enexis 21.00 uur had aangegeven en toen zei pa dat alles weer aan sprong!

1 like

Brandweer kwam voor de deur want er was al een prullenbak opgeblazen en in de fik gegaan :roll_eyes:

Ik vond het opeens zo donker buiten, is het dus zo mistig dat ik het gebouw hiertegenover nog maar net kan zien. Tot zo ver mijn avondplannen, wilde lekker naar buiten kijken :+1:

3 likes

Fantastic beasts 1 en 2

1 like

Het viel hier nog lang mee met de mist, maar inmiddels kan ik ook geen overburen (en vuurwerk) meer zien.

1 like

Afgelopen jaren was ik verdrietig als ik niks te doen had met oud en nieuw, vooral omdat ik vond dat het niet hoorde want iedereen had iets te doen. Dit jaar vind ik het heerlijk en heb ik schijt aan wat anderen doen of denken.

19 likes

jeeezus mn vriend en ik konden net niet eens normaal naar huis rijden in de auto omdat er gewoon GEEN zicht was op sommige wegen.

Heb zelfs de auto uit moeten stappen omdat we echt niet konden zien hoe we moesten rijden en waar we af moesten slaan terwijl we er dagelijks langsrijden. Opeens doemde er een bus op uit het niets en ik vond het echt doodeng. Blij dat ik thuis ben en nu kom ik ook niet meer buiten vanavond :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ja precies hetzelfde hier, toen het net donker was raakte ik de hele tijd afgeleid van al het vuurwerk dat ik in m’n ooghoek zag, nu gewoon helemaal niks meer, jammer!

1 like

Ik heb niks met oud & nieuw en vuurwerk, maar m’n zoontje van 2,5 vind het zó mooi dat ik bijna moet huilen haha. Hij staat al 20 minuten in z’n pyjamaatje naar buiten te kijken met een grote grijns. ‘Oh mam, wauw! Ik vind dit heel leuk’

Net wilde hij borst drinken dus ik ging zitten op een stoel voor het raam zodat hij niks zou missen, geeft hij me een kus en zegt ‘ie ‘dankjewel mam, dit is fijn’ :sob::heart:

47 likes

Ik zie ook gewoon echt de huizen van de overburen niet meer.

Jeetje, er is zoveel vuurwerk hier in de buurt. Andere jaren was het echt rustig

Fijn die mist :blush:

1 like